Skocz do zawartości

kapcior

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kapcior

Informacje

  • Imię
    Teodor
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kapcior

0

Reputacja

  1. Witam Mam B6 w którym od momentu zakupu mam błąd ESP (kontrolka) i po sczytaniu Vagiem pokazuje dwa błędy: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 oraz jakis 0778 (coś z ABS). Standardowo według podpowiedzi z wiki-ross zrobilem według opisu:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01826 Before starting the procedure turn the steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Enter 40168 [Do It!] [Basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back] Niestety po wpisaniu loginu 40168 i wejsciu w basic settings w polu czujnik skrętu pokazuje mi: NOT OK a w grupie 005 field 1 kąt skretu nie zmienia sie gdy kręce kierownicą. caly czas jest 0 stopni. Zdjąłem kierownicę i sprawdziłem wizualnie ten czujnik skrętu i kable do niego ale wszystko wygląda ok. Co ciekawe taśma poduszki zamiast standardowych 5 obrotow (2.5 w lewo i 2.5 w prawo) miała 3.5 w lewo i 4.5 obrotu w prawo. Także nie wiadomo teraz jak to ustawić bo nie ma parzystej liczby obrotów na tej taśmie i nie ma żółtej kropki która w innych Vagach pomaga ustawić taśme na środku. Nie wiem co poprzedni własciciel przy tym grzebał. Co doradzicie? Czy może być padnięty ten czujnik skretu na taśmie? Raczej tam nie ma sie w nim co psuć. Czy moze to padnięty sterownik abs/esp ?
  2. Witam Mam wyrwaną wkładkę zamka na kluczyk od drzwi kierowcy (nieudany włam). Cześć wkładki została w środku. Jak to najprościej naprawić żeby działał oryginalny kluczyk? Nie mam samego wyrwanego fragmentu (debil sobie zabrał). Czy da sie to jakoś dorobic na podstawie zamka w klapie? Co musze kupić? Uzywke wkładkę i przerobić jakos zapadki u fachowca... pomożcie.... Sama klameczka wygląda na nieuszkodzoną. Czy do wymiany trzeba bedzie zdejmować tapicerkę? Pozostały fragment jest głeboko, juz za śrubką mocujacą z boku.
  3. witam Czy ktoś moze rozwiac moje watpliwości czy ta listwa na foto jest taka sama dla sedana i kombi ? Musze ja kupić do kombika a wiekszosc na allegro to sedany. chodzi o listwę dolną drzwiową lewy przód.
  4. Co do przełącznika świateł to kupie samą obudowe a nie sam przełącznik. A rączek oryginalnych nie kupie bo 200zł za taką pierdołę bo lekkie przegięcie.
  5. Przeszukalem allegro, obudowe przelacznika swiatel mozna bez problemu kupic za grosze, przelaczniki szyb sa tylko w calosci i to jest troche bez sensu bo mam je zupelnie sprawne a wiem ze same nakladki da sie zmienic. Szkoda ze tego ktoś nie robi. Niestety nie ma zamiennikow rączek drzwi, a oryginal to okolo 100zł za sztukę :/ http://allegro.pl/promo-raczka-drzwi-4xele-audi-a4-b6-b7-8e1867171b-i4952675082.html Ktos moze korzystal z uslug tych ludzi: http://allegro.pl/show_item.php?item=4978319170
  6. A z B7 pasuje wszystko? Tzn w moim przypadku, przyciski szyb, obudowa przelacznika swiatel i nakladki na raczki ?
  7. Czy ktoś ma jakis sposób na wycierające sie przełączniki i uchwyty w boczkach ? Chyba każdy przerabiał to w swoim VAGu. U mnie zdarte są przyciski otwierania szyb, włącznik świateł (kółko wokół przełącznika) i osłony rączek na boczkach. Czy da się kupić zamienniki tego ? Czy np przełącznik świateł występuje tylko i wyłącznie w całości ? Z tego co patrzyłem to jesli chodzi o przełączniki szyb to można zdjąc same plastikowe klawisze i je wymienić. Tylko czy ASO to sprzedaje osobno? Podobne pytanie o plastiki na boczkach obok rączek do zamykania drzwi. TO prawie na pewno da sie kupić osobno tylko ile to kosztuje w ASO ? Mam tapicerke w idealnym stanie, maly przebieg a te plastiki okropnie szpecą auto w środku.
  8. Wszyscy twierdzą że mechaniczny jest lepszy niż ten badziewny i drogi hydrauliczny tlumik drgań. Producent podaje 120tyś km między wymianami więc zakłada że jest o wiele trwalszy. Ja mam AVF z 07/2002 i nie mam pewności że mam mechaniczny napinacz. Jak to potwierdzić na 100% ? NA forum VW piszą że nowe rozrządy były montowane w AVF od czerwca 2002r. Czy to info odnosi się też do Audi ?
  9. kapcior

    [B6 AWX] Wymiana rozrządu

    A jesli moje A4 jest z poczatku 2002r to mma pewnosc ze mam starszy typ rzorzadu z napinaczem hydraulicznym czy moze byc jednak ten nowszy juz ?
  10. A ktoś może coś powiedzieć o tarczach i klockach firmy master sport? Zawieszenie MS ma na tym forum bardzo dobre opinie w stosunku do ceny. Czy z hamulcami jest porównywalnie?? Prosze nie doradzać mi dołożenia "kilku złotych" do ATE czy TRW, nie interesują mnie, autem nie pojeżdze wiecej niż rok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...