Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wymiana rozrządu


agart

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko co ile tyś.należy wymienić rozrząd w audi a-4 tdi 130KM z 2002 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuje za odpowiedź.Jestem tu nowy audiczke mam dopiero 4 miechy dlatego jestem troche zielony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Mam taki sam motor jak ty i robiłem rozrząd jakiś 1,5 tygodnia temu na 92 tys km

Niemcy zalecają na 125 tyś, Polskie ASO mówi że na 90tyś, natomiast gadałem z kolegą w Skodzie to podobno paski te mają wytrzymać spokojnie do 150 tyś - ale wiesz jak to mówią strzeżonego ...dla tego ja na 90 tyś

Jak będziesz wymieniał to komplet części w serwisie czyli pasek, napinacz, rolka, 2 śruby ~530zł ( chyba że masz zniżkę :chytry: )

Jak będziesz jechał kupować części to weź sobie również pompę wody to koszt ~200 zł, ponieważ na 100 przypadków w 90 trzeba ją wymienić (najwyżej ją zwrócisz)

Normalnie robocizna w ASO to około 600-800zł, na wolnym rynku 200-300zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O super. Konkretne info.

A do AVF są takie same koszty czy coś jeszcze dochodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego mam tyle roboty że nie mam czasu w etke zerknąć. Tyle wolnego czasu co do napisania kilku zdań tutaj. :audi:

Przyda się mi i pewnie komuś jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lista cześci potrzebna przy wymianie rozrządu w AWX (nowy typ rozrządu) prezentuje się tak :

038 903 137 T Pasek wielorowkowy 53,08zł

038 260 849 A Pasek klinowy 55,45zł

038 145 278 Rolka zwrotna 165,09zł

038 109 119 P Pasek rozrządu 210zł

038 109 243 M Rolka 239,46zł

038 109 244 J Rolka 103,60zł

045 121 019 C Pompa wody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hugo ale AWX też są chyba dwa typy ( i nie myślę tu o AWX i AVF)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach