Skocz do zawartości

sziney

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sziney

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sziney

0

Reputacja

  1. Powiem Ci ze nie do końca tutaj cena gra rolę szykuje się wymiana kompletnego rozrządu, a pan Piotr jasno określa ile będzie naprawa trwała i ile będzie kosztowała i nie ma nic przeciwko ażebys sobie stał z boku i obserwował jak wszystko się po kolei wymienia, jest to dla mnie dość ważne bo z natury nie ufam mechanikom:) stąd moja prośba o ten numer, miałem go kiedyś ale zgubiłem telefon i niestety nr przepadł.
  2. Witam, Czy posiada może ktoś z szanownych forumowiczów nr telefony do mechanika Pana Piotra z Łąki? Jeśli tak to prosilbym o PW Z góry dzieki
  3. Część podpowiedzi masz już na PW, a jeśli czegoś jeszcze nie będziesz wiedział, pytaj śmiało pomożemy
  4. sziney

    Dławi się i szarpie..

    na cieplym jest to samo, takze dzis wieczorkiem przygladne sie blizej tym wszystkim przewodom, moze fsktycznie gdzies sie przedmuch zrobil
  5. sziney

    Dławi się i szarpie..

    witam u mnie objawy dławienia się silnika, dziwnym trafem zdarzają się tylko wtedy, kiedy pada naprawdę mocny deszcz, albo gdy jest bardzo wilgotne powietrze, w chwili obecnej objaw dławienia pojawił sie po raz kolejny, podpiąłem Vaga i co się okazuje błędów brak, ale gdy wejde bodajże w kanał 04BS przy opcji wyświetlanej EGR OFF wszystko jest ok ale gdy tylko przeskoczy na EGR ON silnik automatycznie zaczyna sie dławić, obroty zaczynają falować, aż w koncu silnik zostaje zdławiony. Za radą kolegi ściągnąłem wężyk z egr i problem natychmiast zniknął od razy samochód zrobił się żywszy, a dławienie jak ręką odjął. I tu moje pytanie, sądzicie że winowajcą może być n18? czy raczej problemu należało by szukać w samym EGR?
  6. szczerze mówiąc nie wyciągałem jej, dlatego że gdzieś tu na forum czytałem ze taki zabieg mógłby ja jeszcze bardziej rozszczelnić w razie nieumiejętnego dokręcenia lub niespasowania uszczelki, a tak sie składa że samochód używany jest codziennie i nie mogłem i nie mogę pozwolić sobie na dłuższy przestój. U mnie wyciek nie jest pomiędzy pompą a silnikiem, a w samej pompie a dokładnie tym dekielku ( rozszczelnienie/ pęknięcie). Dlatego też po prostu ażeby zniwelować choć w jakimś stopniu wyciek przeciągnąłem silikonem wzdłuż całego rowka tego dekielka i jak pisałem wszystko było ok ale tylko przez jakiś czas. Zatem jeśli z samą wymianą nie ma większego problemu oprócz gimnastyki to w takim razie będę musiał się za to zabrać.
  7. witam panowie, odgrzewam stary temat, a to z tego względu ze moje pytanie jest ściśle związane z tematem powyżej poruszanym, mianowicie posiadam audi a4 AWX z 2001 roku. Od jakiegoś czasu zaczęła cieknąć ta właśnie pompa. wyciek zlokalizowany jest gdzieś na tym dekielku. Na pierwszy rzut była próba uszczelnienia silikonem dirko. ale było to rozwiązanie na jakiś miesiąc gdyż ropa znów zaczęła sie sączyć. W związku z tym planuje wymianę całej pompki. Moja to LUK o numerze 038 145 209 A, a w zasięgu mam pompkę z silnika AVF z 2003 roku o numerze 038 145 209 E w zestawie z blaszaną uszczelka. Z tego co czytałem różnica pomiędzy tymi pompami jest własnie w uszczelkach, ale proszę o wypowiedz wtajemniczonych w temacie: Czy ta pompa podejdzie P&P do mojego silnika? Czy wymiana jest bardzo trudna? czy można coś zapowietrzyć (wiadomo paliwo cofnie się do baku, ale to pomijam) czy jest coś jeszcze co może się posypać przy wymianie? Dodam że planuje wymianę we własnym zakresie gdyż przebywam w UK, a wiadomo jacy tu fachowcy ;] także zestaw kluczy jest miejsce jest kwestia czy jest to karkołomne zadanie czy pomalutku da się to wykonać. z góry dzięki za odpowiedzi
  8. sziney

    [B6 AWX] Problem z EGR?

    Dokładnie jest tak jak piszesz. Przy wczorajszym logowaniu było tak, ze gdy egr się otworzył ON a obroty zaczęło ściągać w dół widać było z silnik chce do góry ale coś go dławiło i tak jak piszesz po chwilce męki zgasł. A co lepsze po wczorajszym logowaniu gdy wieczorkiem jechałem już do pracy samochód jedzie jak szalony żadnych poszarpywań itd wkręca się na obroty już od najniższych wartości. Także potwierdzało by to co piszesz ze raz jest ok a raz szarpie i rzuca silnikiem.
  9. sziney

    [B6 AWX] Problem z EGR?

    Witam, ostatnimi czasy moją audiczkę męczy dziwna przypadłość. Mianowicie podczas wysprzęglania czy tez zmiany na wyższy bieg, czy to na zimnym czy ciepłym silniku, przy każdej kombinacji biegów występują następujące objawy: - dźwięk jakby wirnik turbiny zaczął o coś obcierać - jednocześnie brak mocy poniżej 2tyś obrotów, rozpędza się jak maluszek, dopiero od 2tys następuje "strzał mocy" i samochód jedzie jak trzeba - przy zmianie na wyższy bieg przyhamowanie samochodu (czasami z właśnie w/w dźwiękiem) i dopiero potem powolne rozpędzanie do wyżej wspomnianych 2tys Dziś znalazłem krótka chwilkę ażeby podpiąć samochód pod VAGa i jeśli chodzi o błędy, żadnych nie ma. Jedyną rzeczą która mnie zdziwiła był test EGR. Mianowicie gry zawór był zamknięty wszystko ładnie chodziło, ale gry tylko sie otworzył obroty zaczęły się wahać i zaczęło je "ściągać w dół, aż samochód w końcu zgasł, objawy takie same jak przytrafiały mi sie podczas jazdy wraz z w/w dźwiękiem. No i jak pisałem podczas testu EGR po drugim otwarciu EGR silnik został zdławiony i zgasł i nie można było dalej kontynuować logowania BS. Nie wiem czy sprawa jest juz dla was jasna, czy potrzebny jest jeszcze komplet jakichś logów. Jeśli tak to proszę o wszystkie wytyczne do których się z pewnością zastosuje. poniżej log zrobiony z testu Engine 003 BS Uploaded with ImageShack.us Z góry dziękuje za pomoc.
  10. Witam po długiej przerwie , pozostawiam wiadomość dla potomnych, iż faktycznie diagnoza była jak najbardziej słuszna. Po wymianie czujnika G71 auto od razu odżyło, teraz bardzo sympatycznie przyspiesza , a moc jest w pełnym zakresie obrotów. W związku z powyższym dziękuję panowie za pomoc, dzięki wam z pewnością zaoszczędziłem parę zł pozdrawiam
  11. Witam ponownie , tak jak poradził kolega spanky podsyłam dziś logi: statyczne 011 http://vaglog.rtnet.pl/rafalnedzi_13204.html oraz 011 BS http://vaglog.rtnet.pl/rafalnedzi_13205.html czy potwierdzają one wersję o tym iż to czujnik ciśnienia doładowania jest winien "niespodziankom" we wcześniejszych postach opisanym? Jeśli tak to może orientujecie się ile taki czujnik może mniejwiecej kosztować? widziałem ze jest on wkręcony bodajże na dwie śrubki jesli to jego zlokalizowałem , wiec chyba z wymianą nie było by większych problemów tak domniemam
  12. Dzięki wielkie za konkretną odpowiedź, jutro zajmę się tą sztanga i zdam relacje jak sprawa wygląda pozdrawiam
  13. witam, dziś zauważyłem że samochód zaczął zachowywać się dość dziwnie przy wciskaniu pedału gazu. mianowicie na 2 i 3 biegu dość wolno wkręcał się na obroty a przy 3000 strzał jakbym nitro włączył. Potem znów złapał notlaufa, wiec postanowiłem spojrzeć na kompa. Zrobiłem tylko log ze zwykłej przejażdżki i zaniepokoiły mnie pewne dane, ale proszę o rzucenie okiem i przekonanie się samemu c jest nie tak. Log robiony pospiesznie ale może chociaż jakieś światło rzuci na mogący pojawić się problem lub na taki który już jest. http://vaglog.rtnet.pl/rafalnedzi_13125.html PS jeśli stwierdzicie ze bezpieczne jest robienie kompletu logów to jutro takowe zrobię. Jeśli jednak coś jest nie tak proszę o cenne uwagi.
  14. witam panowie , u mnie ta sytuacja wygląda ciut inaczej mianowicie problemu z pękającym zawiasem nie ma, a klamka z ta płetwą i zamkiem są w jak najlepszej formie nic nie jest ułamane, a mimo to schowek da rade otworzyć tylko awaryjnie . Podejrzewam, że coś musiało się stać z tym mechanizmem który umieszczony jest wewnątrz tej pokrywy schowka i stąd moje pytanie czy jest jakaś możliwość dostania się do tego mechanizmu i sprawdzenie co jest nie tak? czy raczej jest to element nierozbieralny że tak to ujmę i pozostaje tylko kupienie nowego schowka może pomóc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...