Skocz do zawartości

DominikF

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DominikF

Osiągnięcia DominikF

0

Reputacja

  1. Witam Trochę czasowo niedomagam, ale w poniedziałek postaram się wrzucić pomiary z LMM funkiel nufki bo sam jestem ciekaw. Jeśli chodzi o odczucia subiektywne to różnica jest porażająca. Pozdrawiam Dominik
  2. Witam No i po wymianie przepływki. W końcu jeżdże z szerokim uśmiechem . Po wymianie poglądów w ASO z 420 + 70 +250 zrobiło się 480 +105.Efekt jest konkretny i mi przyjmniej sprawdzili szczelność całego kanału dolotowego plus wykółcone mycie . Jutro w wolnej chwili pełne logi dla spokoju ducha. Dziekuje za wsparcie :hi: Pozdrawiam Dominik
  3. Witam Dziekiem za pomoc. Pojechałem do ASO i zaproponowali mi ceny :przepływka 420 , wymiana 70 , diagnostyka po wymianie przepływki ..... 250 zł. Powiem szczerze, że mnie koleś rozczulił. Czy rzeczywiście są potrzebne jakieś specyficzne ustawienia po wymianie przepływki ?? Pozdrawiam Dominik
  4. Witam Od czasu jak kupiełem 3 tyg temu A4 męczył mnie problem mocy. Na początku mówie diesel to dlatego się muli,a przejrzałem osiągi i mnie za przeroszeniem ... strzelił. Zabrałem się za poprawki . Powymieniałem filtry, przeczyściłem przepływomierz bo był troszkę zabrudzony ( ale bez przesady). Dzisiaj porobiłem logi dynamiczne 03 08 i 11. Z tego co przez ten krótki czas udało mi sie zauważyć to to, że w logu 03 coś z dostarczaniem tlenu nie trybi. Dodam jeszcze, że komputer nie wywala żadnych błędó silnika. log 03 log 08 log11 Jakieś propozycje?? Co do poprawki i czy takie logi są wystarczajace?? Zwaracm się do Was bogowie Vag-a i Słupków cyferkowych o pomoc . Pozdrawiam Dominik
  5. Witam Dziekuję za wsparcie. Nie wiem czy to miało wpływ ,ale po przeczyszczeniu styków kontaktem "s" błąd zniknął. Minęło pare dni intensywnego jeżdżenia i jeszcze się nie pojawił. Pozdrawiam Dominik
  6. Muszę w takim razie je sprawdzić bo dwa tygodnie od zakupu był spokój, a dwa dni temu przy zapalaniu pojawiła mi się kontrolka od airbaga i sądziłem po błędzie 65535 że coś ze sterownikiem od poduch , ale jeśli ten błąd też jest od poduch to może rzeczywiście powkładali jakieś rezystory albo inne cuda i przestało działać . A po zamontowaniu poduch w razie gdyby się okazało że ich nie ma da się go skasować ?? Pozdrawiam Dominik
  7. Witam Zakupiłem niedawno cudo i podłączyłem pod VAG-a. No i niestety pojawiły mi się dwa błędy. Jeden to słynny 65535 w module Airbag-a, który był już opisywana. Mam jeszcze drugi , którego nie mogę wykasować i nie wiem czy wogóle się to da. Martwi mnie tym bardziej, że jest w module silnika i nie wiem czy może mieć również wpływ na pracę. Podejrzewam ( sądząc po tłumaczeniu) , że jest to błąd po spotkaniu III stopnia mojego autka z jakimś przedmiotem. Błąd 18017 /P1609 crash shutdown activated .Wyłączenie zderzeniowe (Crash) zadziałało Czy da się usunąć przy pomocy Vaga czy muszę się kierować do ASO ?? Pozdrawiam Dominik
  8. Witam wszystkich z miasta świetego masztu! Mam na imię Dominik i jestem od niedawna szczęśliwym posiadaczem A4 AVANT-a 2000 1,9 TDI. Ciągle jestem w szoku po przesiadce z TOI-TOYKI . Na plus oczywiście. Pozdrawiam wszystkich, którzy mają czas to czytać Dominik
×
×
  • Dodaj nową pozycję...