Skocz do zawartości

kamil.wroc.pl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamil.wroc.pl

Osiągnięcia kamil.wroc.pl

0

Reputacja

  1. Po dłuższym przemyśleniu zakupiłem i zamontowałem LSP-1, jest trochę ciszej (przy obecnych niskich temp. mniej słyszalna praca zaworów przy odpalaniu). Dodam, że materiał całkiem łatwo poddaje się wykrojeniu na wzór oryginału ps. W żony Corsie DTI przykleiłem na maskę i też jest fajny efekt, zawsze trochę ciszej. ----- Dzięki wszystkim za pomoc w temacie -----
  2. Dodam tyle, że VW Audi to nie państwówka i przetargów się nie robi !!!!!
  3. specjalistą nie!!! ale wgabor i Ty devastation też specjalistami nie jesteście. Omówiłem temat z kilkoma fachowcami w tej sprawie i wasz Liqui moly jest to taki sam olej jak i mobil czy opisany castrol, tyle że cena wyższa. A co jak co grupa vw zaleca castrola!!!
  4. Jeśli poszukujesz taniego i dobrego prostownika do ładowania swojego samochodu polecam prostownik ze sklepu LIDL. Jest on szaro niebieskiego koloru i ma również wbudowany microprocesor dobierający sobie prąd ładowania do potrzeby baterii. Ogółem starymi metodami powinno się ładować baterię prądem 0,1 pojemności akumulatora, czyli przy 80Ah powinieneś ładować prądem najlepiej 8A przez około 10 godzin, a potem należałoby zmniejszyć na 7A i ładować jeszcze przez 2 godziny. Tak robiłem póki kolega nie uszkodził mi mojego prostownika (miał regulację prądu ładowania od 1 do 10A). Jeśli coś taniego to proponuję jw, mam taki i daje radę. Zapomniałbym - cena 49,99 PLN.
  5. Nie jestem specjalistą w 100 % ale uczono mnie w szkole, że jeśli silnik został zalany olejem o gorszych parametrach, czyli Twój mineralny - oznacza to zatem, że taki powinieneś używać. Być może pojawiły sie wskazania (drobne wycieki), które zdecydowały o tym, że taki olej zastosowali serwisanci. Jeśli już chcesz zmienić to najpierw musisz dokładnie zlać olej (dodając wcześniej jakiś środek do płukania silnika,a następnie zalej półsyntetykiem - 10W40 o prawidłowej specyfikacji dla Twojego auta. ---------- Post dopisany at 19:57 ---------- Poprzedni post napisany at 19:54 ---------- Pozostań przy 10W40 najlepiej Castrol Magnatec, pamiętaj również o wymianie co rok lub nie czekaj do 15 tyś km, a po 12 tyś km wymieniaj.
  6. Ricardo dziękuję Ci serdecznie za info. Dzwoniłem do tej firmy i okazało się, że istnieje dodatkowo również materiał tj. Izolacja APAFLEX - pan stwierdził, że ma niby nieco lepsze parametry od tej LSP-1. Przesyłam link do stronki, gdzie można ją również zakupić poza allegro i o dowolnej grubości: Panele Akustyczne, Maty Izolacyjne - Apama DZIEKI jeszcze raz za info i link, właśnie złożyłem zamówienie. Pozdrawiam.
  7. Dzięki chłopaki za odpowiedź. Zatem biorę się za poszukiwanie tego typu pianek. A przy okazji Szczęśliwego Nowego Roku 2014
  8. Cześć Wszystkim. Proszę o pomoc!!! Czy orientujecie się z czego jest wykonane wygłuszenie pod plastikową pokrywą na silniku z napisem tdi audi? Chodzi mi o tą jakby gąbkę czy też piankę w kształcie litery C czy U - jak kto woli eliminującą drgania i wygłuszającą silnik podczas pracy. Pan z ASO Audi VW Wrocław stwierdził, iż jest to osobny element od plastikowej pokrywy i dodał, że kosztuje ok 300 zł. Może ktoś z Was ma taniej do sprzedania tą gąbkę (moja się już sypie), albo wie czym ją zastąpić i gdzie kupić?! Pozdrawiam, Kamil.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...