daniok
Pasjonat-
Postów
89 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
6O daniok
Informacje
-
Imię
Daniel
-
Miasto
Wasilków /Białystok
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Frezowanie zacisków:
-
Spytaj Marcina z firmy Moto-Mar w Białymstoku, specjalizują się w naprawach aut z grupy VAG w tym w remontach silników.
-
Tak, będą pasowały, B6/B7 ma to samo zawieszenie.
-
Odpowiedź pojawia się regularnie... Można przejść na 312mm, wystarczą same jarzma, ale warto rozważyć od razu 320mm, oczywiście należy upewnić się co wejdzie w posiadane felgi, o których nic nie wspomniałeś... Warto też zastanowić się na zmianą tyłu... Odnowione, gotowe do montażu, zestawy 320mm można znaleźć w dziale z ogłoszeniami lub pytać bezpośrednio u użytkowników, którzy najczęściej pomagają na forum.
-
Od 2012 roku w A był dostępny silnik od S
-
Jeśli mogę podpytać to na czym ogólnie polega naprawa w tych nowszych, "poprawionych" silnikach, na jakie koszty się przekłada i na ile ma pomóc ? Ciągle mnie kusi "poprawiona" benzyna 2.0, ale Audi A4 praktycznie nie ma na rynku wtórnym (quattro, automat, avant) to przeglądam również Passaty B8 z silnikami 220km i 280km, a niektóre 3-latki (2016) też już mają przebiegi w okolicach 200 tys. km - jakich przebiegów już się bać ?
-
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
daniok odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Dokładnie tak: https://www.youtube.com/watch?v=1fL14YHOw4g. -
1.8T diagnostyka mapy niewiadomego pochodzenia
daniok odpowiedział(a) na Damian07046 temat w Audi A4 B6/B7
Kiedyś brat kupił sobie Passata B5 z 1.8T 150KM, chwilę pojeździł na benzynie, wszystko było w porządku, założył gaz lecz instalacja nie pracowała jak należy, przy kolejnej próbie regulacji instalacji na drodze serwisant od gazu zaczął podejrzewać, że autko przyspiesza lepiej niż powinno, okazało się, że był chipowany... Brat kupił drugi, "seryjny" komputer (ten modyfikowany jeszcze sprzedała za dobre pieniądze), podmienił i skończyły się problemy z instalacją gazową... Proponuję to samo - przywrócić auto do serii, kiedy wszystko będzie dobrze to dopiero zacząć modyfikacje, kiedy nie wiadomo co się ma to można zgadywać i stracić co najmniej dużo czasu. -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
daniok odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
Cofnij się kilka odpowiedzi wstecz, Dev zwykle ma kilka kompletów tych zacisków na stanie, odezwij się bezpośrednio... -
Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?
daniok odpowiedział(a) na wiktor1979 temat w Audi A4 B6/B7
W A4 B7 nie ma "standardowych" tarcz/zacisków, były stosowane różne rozmiary, do tarcz 320mm pasują tylko zaciski pod te tarcze. -
Może ktoś poznał nowe, możliwe przyczyny problemu ? Problem pojawił się po około roku-półtora od zakupu auta... Wszyscy w kółko piszą tylko o bagnetach i uszkodzonych czujnikach, mechanicy również od tego zaczynają, więc zmieniłem bagnet i czujnik na nowe, oryginalne, niestety nic się nie zmieniło, kiedy olej jest zalany pod maksimum po 100 km zapala się kontrolka poziomu oleju, kasuję otwarciem maski... Jak podglądałem poziom oleju wskazywany przez czujnik to była duża różnica (około 15mm jeśli dobrze pamiętam) między poziomem oleju na wolnych obrotach, a poziomem na wyższych obrotach (około 3000), gdzie spadek jest poniżej minimalnego poziomu... Kiedy zalazłem tyle, aby nie spadał poniżej poziomu minimalnego - na bagnecie było to dobre 5 mm powyżej maksimum - to był spokój na kilka tys. km... Wygląda to tak, jakby olej zbierał się w górze silnika i nie nadążał spływać do miski olejowej ? Wszystko wskazuje na to, że coś się zmieniło (skoro problem nie występował od początku) tylko pytanie co ? Tak popularny silnik, od tylu lat na rynku, wierzyć się nie chce, że nikt jeszcze tego nie zdiagnozował/nie potrafi wytłumaczyć ? Nadmienię, że zależy mi na rozwiązaniu problemu, nie muszę poznać rozwiązania jeśli to "wiedza tajemna".
-
Felgi 17 cali 7,5 szerokie, ET 28 - czy można takie założyć...?
daniok odpowiedział(a) na audithebest temat w Felgi
Ogrzeję temat... A4 B7, po przeczytaniu kilku wątków skusiłem się na felgi 17x7.5 ET28 (8T0071497 z Audi A5) i opony 235/45/17 (Firestone Roadhawk), miało być tak pięknie, linia kół miała być równo z rantem, ale tak NIE jest... Tył ładnie chowa się w nadkolach (trochę brakuje do rantu błotnika), ale przód niestety wyszedł poza rant błotnika, przyczynia się do tego zapewne szerokość opony i jej dość głęboki rant ochronny... W ogóle nie rozumiem dlaczego jest taka różnica między tyłem i przodem ? W którym kierunku pójść, inne felgi (z mniejszym ET) i/lub węższe (szerokość 7.0 cali), czy może jednak węższe opony (225/45/17), które być może schowają się do środka w tym inny model opon ? -
Padły odpowiedzi tylko najwyraźniej nie każdemu chce się je przeczytać, w tym wątku jest opis montażu takiego zestawu, a odpowiedź na pytanie w drugim zdaniu: https://a4-klub.pl/topic/307345-montaż-prawego-intercoolera-bex/?do=findComment&comment=5298737.
-
Chciałem tylko pokazać różnicę między średnicą a wysokością tarczy, rysunek był poglądowy...
-