tumax
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O tumax
Osiągnięcia tumax
0
Reputacja
-
martiw, to też nie klima... Dzisiaj pooglądam dobrze tą szybę, co pisze Andrzej07 Szyba ok, nie cieknie na bank.
-
Ludzie, proszę ratujcie... W ciągu ostatnich trzech dni trzeci raz zalało mi auto. Woda lała się przez prawy zawias schowka. Lała się prawie ciurkiem. Za każdym razem z wykładziny odsysam po 2 litry wody. Wywaliłem schowek. Przy dzisieszej ulewie znowu auto zalane :/. Woda leci po metalowym stelażu z prawej strony (tym do którego przyczepia się dużą zaślepkę, taką jak od bezpieczników). Odpływy mam drożne na 100%. Przez kabinówkę też nie leci - sprawdzone na 100%. Lałem tam wiadrami, żeby sprawdzić, rozkręcalem, skręcałem, szukałem i dalej lałem. Znacie jeszcze jakieś newralgiczne punkty tych samochodów? Pomóżcie, bo już więcej wody w podłogę się nie zmieści.
-
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
tumax odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Marcin, miło by było. Widocznie mam pierwszą kostkę, na której nie ma opisu. -
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
tumax odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Kolego, przeczytałbyś dwie ostatnie strony to byś wiedział, że odpowiedzi na moje pytanie tam nie ma. Cytat z pierwszego postu: Skoro ważnie jest miejsce wpięcia kabelków w czujniku zakładam, że istotne jest rozróżnienie pinu "1" i "2". Autor pisze, że pin oznaczony "1" idzie do licznika, a "2" do masy. Co jeśli nie mam oznaczonych pinów w czujniku (ani na kostce od czujnika)? Mam przyjąć, że który jest "1"? -
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
tumax odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Czujnik zamontowałem, ale u mnie w zbiorniczku dziurę na czujnik miałem z boku, więc nie musiałem wywalać górnego i dolnego zbiornika. Kable mam już w środku, ale jest jedno "ale": w opisie moda jest, że istnieje różnica pomiędzy pinem 1, a 2 w kostce od czujnika? Który to 1, a który 2? Moim zdaniem nie jest to istotne, bo to przecież obecność płynu zamyka obwód i wszystko jedno, który podłącze do masy, a który do licznika. Mylę się? -
Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS
tumax odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Kurcze, sorry, ale który PIN jest 1 a który 2 w kostce czujnika poziomu płynu? Który pin to "1" w kostce przy liczniku? Jakoś nie ma u mnie tego napisanego... -
Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Styki w potencjometrze gazu też były sprawdzane i czyszczone. Myślałem, że może ECU się pierdzieli, albo przepustnica. Nie chcę wymieniać połowy auta i wpadać niepotrzebnie w koszta. Myślałem, że ktoś może miał taką awarię i wie o co kaman.
-
Podłączałem 3 różne testery diagnostyczne i błędów brak. Co to znaczy, że mam zrobić logi?
-
Witam, szukałem, ale nie znalazłem, czegoś co by mi pomogło. Otóż zdarza się nieraz, że przy normalnej jeździe (pedał gazu wciśnięty) auto nagle szarpnie i nie reaguje na gaz. Musze wtedy puścić pedał i wcisnąć jeszcze raz. Wtedy temat się uspakaja. Kolejny problem jest taki, że auto nieraz samo zgaśnie. Przy próbie zapalenia, auto odpala na ok. 2 sekundy i obroty lecą płynnie w dół, aż do zera. Dzieje się tak przez jakiś czas (kilka pró. Po odczekaniu chwili, lub kilku próbach, samochód zapala i chodzi "jak ta lala". Wiem, że problem nie leży w "immo", gdyż jak zapalę i wcisnę gaz, to mogę się bawić obrotami jak chcę. Jak puszczę pedał to gaśnie.
-
Dziękuję za zainteresowanie tematem. Podłączyłem taki lepciejszy tester diagnostyczny. Pokazuje błąd czujnika temperatury G62. Parametr temperatury stoi na -47*C. Wymienię ten czujnik i dam znać.
-
Pacjent: Audi A4 B6 1,8T BFB 2002 r. Opis problemu: Świeci się kontrolka CHECK. Po podłączeniu do komputera jawi się "błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie". Błąd można skasować. Gaśnie wtedy kontrolka CHECK. Po jakimś czasie (nieraz dzień, nieraz dwa, nieraz po 400 km - nie ma reguły) zapala się na nowo. Często przy odpaleniu zimnego auta (niezależnie czy CHECK jest "zgaszony") załącza się wentylator i kręci się przez około minutę (klima, nawiewy itp. włączone/wyłączone - nie ma to znaczenia). Wymieniłem termostat z obudową i czujnikiem temperatury-2 piny (cały zespół pod kolektorem ssącym). CHECK zgasł, natomiast błąd został. Skasowałem błąd komputerem. Po przejechaniu 10 km błąd pojawił się na nowo (bez kontrolki CHECK), po kolejnych 3 kilometrach zapaliła się ta wredna żółta lampka. Nadmienię, że przy wymianie był odłączany akumulator i przepustnica. Adaptacja przepustnicy nie została zrobiona (a chyba powinna). Auto nagrzewa się normalnie, trzyma ciepło i dobrze wskazuje temperaturę. Spalanie w normie. Dynamika (przy błędzie) delikatnie pogorszona (po skasowaniu błędu zasuwa jak "ta lala"). W czym może być problem? Może wymieniłem nie ten czujnik? Może to wina braku adaptacji przepustnicy? Może zepsuło się coś innego? Proszę o rozsądną pomoc. PS. Instalacja przejrzana - jest OK. Czujnik jest z OE.
-
Witam serdecznie, jednocześnie miło mi Was poznać. Mam nadzieję, że będę w stanie Wam pomóc i oferować swoją pomoc innym. Pozdrawiam, Tomek