Skocz do zawartości

T-RoX

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O T-RoX

Informacje

  • Imię
    Romek
  • Miasto
    Wieliczka

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia T-RoX

0

Reputacja

  1. Jest gdzieś takie fotostory? Mam ten sam problem, próbuję spasować spryskiwacz z zwykłego zderzaka do tego z s-line, za cholerę nie wiem jak się tego podjąć, odciąć kawałek obudowy przy spryskiwaczu? czy lepiej kombinować coś przy zderzaku? Spryskiwacz S-line najtaniej znalazłem za około 290zł za szt., czyli z wysyłką prawie 600zł za parę, tanie nie są, ale skoro da się spasować to można spróbować
  2. Oj, nie napisałem żeby przeczytał "cały" wątek, ale żeby go chociaż trochę poczytał, bo wystarczy przejrzeć 3 strony wstecz i już są odpowiedzi, nawet zdjęcia pompy i dokładna odpowiedź że tak wyglądają koła zębate. BTW. Zarzucasz mi, że wmawiam komuś aby przejrzał wątek i mówisz że to złe, a kilka postów wcześniej, odpowiadasz że gdyby przeczytał wątek ty by wiedział , cytat Twojego postu #1090
  3. Zaraz zaraz, chyba się nie zrozumieliśmy, wyżej kolega napisał że ma napęd "na zębatkę", jedną? wynikałoby że chodzi o łańcuszek z zębatką/kółkiem na wale... bo jak chodzi o koła zębate... jest ich kilka, więc wiesniak, powinien sprostować o co mu chodziło. Ja wypowiadałem się o kółku z łańcuszkiem, dlatego pisałem że jest gorsze, koła zębate są dużo lepsze bo przynajmniej napęd jest niezawodny, ale i tak pompa dalej ma wadę konstrukcyjną, więc z 1.9tdi i tak lepsza, kilkanaście postów wcześniej w tym temacie też o tym pisałem, możesz sobie sprawdzić, tu jest tylko zwykłe nieporozumienie. Człowieku bez nerwów, agresora za szybko łapiesz... ---------- Post dopisany at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:46 ---------- Zrobiłem edycję wcześniejszego postu, żeby nie było więcej nieporozumień.
  4. Jak masz pompę na jedną zębatkę (z łańcuszkiem) to jeszcze gorzej, jak masz części to zmieniaj na 1.9 i masz święty spokój, a pompę z 2.0 możesz nawet uszkodzą sprzedać do regeneracji. ---------- Post dopisany at 09:32 ---------- Poprzedni post napisany at 09:28 ---------- Przede wszystkim poczytaj wątek, wszystko jest wałkowane kilka razy.
  5. Przód po swapie z 288mm i zamontowaniu jarzma, nowych tarcz 312mm i klocków jest bardzo odczuwalny, na 320 pewnie i tak pewnie dużo lepiej, tylko właśnie zastanawia mnie tył, czy coś opłaca się zmieniać przy 312mm, co prawda niektórzy z 288mm wrzucają 320mm z przodu i tyłu nie zmieniają...
  6. Ale jest jakaś różnica (i jaka) w tyle, jak fabrycznie było 288, pomiędzy 312 z przodu?
  7. Jak wygląda sprawa tyłu z 2.0 TDI BPW B7, a 2,5 TDI B6 ? Jaka jest różnica, trzeba zmieniać całe zaciski? Na przód zamontowałem 312mm (oryginalnie było 288mm), opłaca się coś robić z tyłem czy seria wystarczy?
  8. Nie wiem czy we wszystkich autach, ale w BKD jest stara pompa (ta od 1.9 TDI), czyli raczej nie musisz nic przerabiać, najlepiej tylko zrzucić miskę przy wymianie oleju i się upewnić którą masz pompę
  9. Dzięki za rady, zwrócę na to uwagę przy tworzeniu
  10. Szkoda że nie mogłem się przekonać na własnej skórze jaka jest różnica między 312, a 320mm, nic tak nie odzwierciedla prawdy jak sprawdzenie samemu, ale już zamówione 312mm, więc myślę że i tam będzie lepiej niż 288 zależy ile będę auto trzymał, bo może i przyjdzie czas na 320mm. Dev, na co zwracać uwagę przy piaskowaniu/malowaniu jarzm i zacisków? Jechać po całości czy coś zabezpieczyć?
  11. Nie warto, wstaw odrazu 320mm Szukałem i znalazłem zaciski z jarzmami 312mm za 200zł, choć miałem propozycję 320mm za 300zł, ale zrezygnowałem z 320mm, bo tak to przekładam tylko jarzma z 288 na 312 i zakładam nowe tarcze z klockami, 320mm większe koszta wychodziły. Myślę że 312mm póki co wystarczy, jak będę modził na 190+KM to wtedy będę myślał o 320mm, póki co mam w planach wirus max na 160-170 KM
  12. Czy w każdym B6/B7 z silnikami 1.8T i 2,5TDI były montowane tarcze 312mm? Planuję zmienić jarzma 288 na 312, ale ciężko coś znaleźć na aukcjach, większość nieopisana że to od 312mm
  13. Pomp coraz mniej na allegro, bo ludzie wykupują, jak planujesz pojeździć autem kilka lat to polecam zakup w serwisie nowej i oryginalnej pompy, nie musisz w serwisie Audi, może być Seat, Skoda bądź VW, podajesz im numer pompy z pierwszego postu i szukasz kto ma najtaniej. Pompa jest z zębatką, ale musisz kupić osobno zębatkę na wał... po co ci to mówię spis potrzebnych części masz w 1 poście i tego się trzymaj. BTW. Ceny w serwisach idą w górę na pompy itp. kilka msc temu kupowałem nową za 729zł, tydzień temu już za 789zł (ceny po zniżkach).
  14. No właśnie, nie dość że kable kupić, to trzeba zdobyć wtyczkę z kawałkiem kabla która też sporo kosztuje, a jak dzwoniłem po ludziach to teraz chcą bardziej sprzedawać wraz z wzmacniaczami/tubami albo komplety. Największe dłubanie to i tak chyba samo rozprowadzenie kabli, demontowanie elementów, niż samo skręcanie wiązki Jeszcze "jedno" pytanie mi się nasuwa, wiązki do Bose też są różne? Wiem że są inne dla Sedana, Avanta, pod czarny i srebrny wzmacniacz, jest tego więcej? Jak jest to z tymi drzwiami? Wiązka jest jakoś łączona przy słupku? Czy jakoś wchodzi razem do drzwi i kolejny demontaż boczków drzwi jest konieczny?
  15. Mówisz o kompletnej wiązce czy wtyczce ? Dzięki za info, pozostaje mi tylko wynegocjować trochę lepszą cenę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...