Skocz do zawartości

domin

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O domin

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Grodzisk Maz./Pruszków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

580 wyświetleń profilu
  1. Mam podobnie uszkodzone auto tyle, że od strony kierowcy + słupek i próg - oczywiście szkoda całkowita. W tym przypadku będziesz miał to samo. Szybkiego powrotu do zdrowia dla Was i powodzenia w odzyskiwaniu odszkodowania
  2. Ten info ekspert jest do bani! Wycenił wartość bazową mojego auta na 6500. Nijak ma się to do rzeczywistości ...
  3. A masz na to jakąś podstawę prawną bo firma z której mam auto zastępcze twierdzi, że 7 (max 10) dni po terminie od dostarczenia informacji o szkodzie i kosztorysie (mail) od ubezpieczyciela mogę trzymać wypożyczone auto. Swoją drogą ja chce jeszcze wygarnąć ubezpieczycielowi co z kosztami poszukiwania auta, które godnie zastąpi te uszkodzone.
  4. Mam podobną sytuację i tego samego ubezpieczyciela sprawcy czyli Wartę/HDI. Dostałem szkodę całkowitą (rozwalone drzwi kierowcy, słupek, drzwi tył lewe, błotnik, próg, zderzak tył). Wrak afn-a avanta '98 wyceniony na 1200, szkoda na 3100. Auto rynkowo wg nich to wartość 6500 i poodejmowane od tej wartości za przebieg i inne pierdy na 4300. Cwaniaczki!!! Oczywiście nie zamierzam odpuścić bo to najgorsze co można zrobić - poddać się. Uda się albo nie ale walczył o swoje będę. Zawsze może być do przodu. W innym wypadku zabieram auto bo za 1200 to niech ... zapomną. Zamierzam udowodnić o zaniżeniu wartości pojazdu za pomocą ofert z niezależnych aukcji internetowych, tak jak kolega podał wyżej wycenę z info eksperta (podziękowania dla kolegi Henryka za linka) i być może jeszcze będę miał asa z rękawa ale o tym później Jeśli ktoś jest zainteresowany to będę informował o zakończeniu sprawy.
  5. Rozjechany czyli, że co mu dolega? Jakiś rok lub 1,5 temu były wymieniane klocki z tarczami i wtedy były w miarę równo ścięte, nie było takiej tragedii.
  6. Witam, co może być przyczyną nierównego ścierania się klocka z przodu? Dokładnie klocek ten od strony tłoczka jest zjechany pod kątem, od góry ma sporo okładziny a na dole zero. Myślałem, że to wina prowadniczek ale ja tam nic takiego nie widzę np. takie jak są na tyle. Tłoczek idzie prosto. Klocek ten drugi od zewnątrz ściera się równomiernie. Ma ktoś jakieś pomysły?
  7. domin

    Ciężko odpala

    Dziś jazda z zakręconym korkiem wlewu paliwa i pali bez problemu. Na to wygląda, że przyczyną zapowietrzania okazał się brak podkładki pod śrubką na korpusie od filtra paliwa, którą wcześniej prawdopodobnie zgubiłem przy wymianie tegoż filtra Taka mała pierdółka a tak potrafi popier...olić ... Dzięki za pomoc Kolejny raz forum okazało się bardzo pomocne
  8. Ja miałem 239 tysi a zrobiłem sobie w przeciągu 6 lat na 428 tysi czyli srednio na rok 31500 Podobno srednia roczna to 25 tysi i tak mniej wiecej można sobie przeliczać przebieg.
  9. domin

    Ciężko odpala

    Póki co dziś nie licząc poranka gdzie przez chwilę go kręciłem odpala ładnie w ciągu dnia po postojach. Z tym, że jeżdżę też z rozkręconym korkiem paliwa Jutro pojeżdżę z zakręconym. Znajomy mechanik powiedział mi, że może to być też wina zapchanego odpowietrzenia baku.
  10. domin

    Ciężko odpala

    Nie doczytałem wcześniej Połączyłem wejście do filtra od zbiornika i tam bąbelków nie widać. Wężyki wszystkie suche. Obudowa filtra, hmmm... założyłem pod tą śrubkę na obudowie podkładkę bo nie było ale nie wiem czy normalnie występuje i co tam więcej w tej obudowie może być uwalone?
  11. domin

    Ciężko odpala

    Dziś sprawdziłem, przewód przezroczysty pomiędzy filtrem a pompą wtryskową - idą bąble!!! Skąd się może brać te powietrze? Podmieniałem w weekend też filtr paliwa na ten stary pod kątem, że może nowy filtr jakiś walnięty ale nic się nie zmieniło. Jak? Mam ten sam problem tzn. dość ciężko odpala, i koledzy z forum poradzili mi, żebym ustawił ten kąt, ale nie mam pojęcia, czy hulać z tym do mechanika, czy daje rade zrobić (czy tylko sprawdzić ) w VAG COMie.. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/6270-wszystkie-r4-tdi-oprocz-pd-ustawienie-kata-wtrysku/?hl=%20k%B1t%20%20wtrysku W tym linku masz całe fotostory jak się to robi. I jeszcze jest jeden objaw - podczas jazdy w trasie tak ok. 80-100km/h z prawej strony z pod podłogi (czyli tam gdzie przechodzą przewody paliwowe) co jakiś, nieregularny czas słychać takie jakby strzelanie pęcherzyków powietrza w przewodzie.
  12. domin

    Ciężko odpala

    Tak, dokładnie, kręci około 3-5 sek i dopiero odpala. Po zgaszeniu silnika i od razu ponownym odpaleniu - pali od pierwszego strzału. Wystarczy poczekać z ponownym odpaleniem 2-3 min i wtedy znowu kręci te 3-5 sek. Wg mnie gdzieś cofa się paliwo Zrobie tak jak piszesz, zamienie na przezroczysty przewód pomiędzy pompą a filtrem. Teraz mam pytanie - co jeśli będą bąbelki a co jeśli samo paliwo?
  13. domin

    Ciężko odpala

    Nie, silnik jest ok, ma dobrą kompresję. Jakiś czas temu mechanik mówił, że kompresja jest zajeb...ta Olej na czas wymieniany i filtry na czas wymieniane, staram się dbać o furkę A co to te mapy startowe? Wrzucam logi statyczne i BS. Może coś pomogą wywnioskować. 000 001 003 004 statyczne + BS 007 013 000 BS 003 BS 011 BS Nie wiem już co sprawdzać a 10.09 chce wyjeżdżać nią na urlop
  14. domin

    Ciężko odpala

    Witam, mam problem z odpalaniem auta. Wszystko zaczęło się od momentu sprawdzenia wtrysków u kolegi, okazało się, że sterujący leje a pozostałe trzymają ciśnienie ok. 175 bar. Były przy tym rozkręcane przewody paliwowe, wężyki przelewowe czy jak im tam i zdejmowane fajki od świec. Po powrocie do domu auto zaczęło długo kręcic przed odpaleniem. Rano żeby go odpalić musiałem kręcić na 2 razy.Pomyślałem, że może się gdzieś zapowietrza, wymieniłem wężyki przelewowe bo były już liche ale to nic nie dało. Fajki od świec były nie podobijane, powciskałem ale też bez zmian. Na następny dzień byłem umówiony u pompiarza na wymianę uszczelki w nastawniku (ta druga z kolei licząc od góry, pierwsza była już wymieniana wcześniej), przy okazji został skorygowany lejący wtrysk jak i pozostałe zostały podniesione na 190 bar. Pompa jest sucha, przewody wszystkie też, cały czas przyglądałem się naprawie, która była wykonana strannie. Trochę poprawiło się odpalanie bo gdy był rozgrzany po naprawie odpalił po ok. 3 sek. kręcania. Po całej naprawie ustawiłem dziś kąt wtrysku na nowo bo po naprawie pompy ulegl zmianie. Na rozgrzanym pali po ok. 2-3 sek. a jak chwilę postoi to zajmuje to 10-20 sek. i takie powolne zaskakiwanie silnika. Świece sprawdzałem na krótko - iskrzą. Filtr paliwa nowy. Błędów brak. Co może być przyczyną? Wcześniej auto paliło bez problemów. Szykuję auto na dłuższą drogę a tu takie niespodzianki Jakieś pomysły? Wrzuciłbym logi statyczne ale mam jakiś problem z vaglog-iem i nie mogę zaczytać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...