Skocz do zawartości

medzior

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O medzior

Osiągnięcia medzior

0

Reputacja

  1. Dzięki za podpowiedź Wyskakuje mi błąd na VAG-u "czujnik braku paliwa" myślę, że w zbiorniku faktycznie poszedł czujnik i auto "myśli" ze nie ma paliwa w pozycji silnik wyżej więc nie chce odpalić. Mając pełen bak problem nie istnieje aż do ok 1/2 zawartości baku. Poniżej połowy baku, nie odpala. Będę rozbebeszał zbiornik, wymienię czujnik, zobaczę jaki da to rezultat. Pompę vacu przy okazji też oglądnę. Pozdrawiam!
  2. Witam, Panowie szukam pomocy w nieznajomym dla mnie temacie. Stojąc samochodem na pochylonej nawierzchni w taki sposób, iż przód samochodu jest niżej niż reszta auta, nie mogę odpalić silnika. Potem zjeżdżając na zgaszonym silniku "na płasko" odpala za 2/3 razem i miga mi kontrolka świec żarowych. Kiedy zatrzymam samochód, zgaszę go i odpalę ponownie, kontrolka świec żarowych przestaje migać. Problem jest uciążliwy, mam wjazd do domu właśnie nachylony, zatem codziennie "ryję" sobie koleiny na płaskim trawniku... Za pomoc dziękuję, nie mam pojęcia za co sie zabrać.
  3. Dzieki za informacje. Wiem, że mam normę spalin Euro-4, fitra cząstek stałych nie posiadam w tym motorze. Zatem zalewam Motula, tak też doradzono mi wczesniej, chciałem potwierdzic opinię Nominalna norma do mojego oooo to 505 00 - słyszalem, ze Motul Specyfic 5W30 (normy VW 504 00, 507 00) jest też "kompatybilny" z tą starsza normą i lepiej smaruje podczas dużych prędkości, a często takimi jeżdżę. Pozdr!
  4. Witam, Mam na stanie olej Motul Specyfic 5W30 (normy VW 504 00, 507 00) Pytanie: czy spasuje pod mój motor B6 2,5 TDI V6 z 2003r - silnik BDG? Silnik ma norme spalin Euro-4 jak wyczytałem w kodach. Treaz mam zalany Castrol Edge 5W40 norma VW 505 01.
  5. Kolor nice mimo, iz nigdy nie przepadalem za odcieniami czerwonego... Wyposazenie kox, widze full s-line body kit, 2 fify, ultrasport belka, graty! Rezanie jak dla mnie tylko mechaniczne i rzadzisz.
  6. Przeglądając forum zauważyłem, ze w stosunku do okreslonego rozmiaru srednicy felgi i profilu opony wystepuja roznice w szerokosci gumy jak w temacie np: 225/40 R18, a 235/40 R18 lub 225/45 R17, a 235/45 R17. Pytanie dotyczy o konkretne różnice między wskazanym wymiarem szerokosciowym? Wiem, ze szerokosc gumy okresla tez szerokosc felgi w calach 7,5J, 8J itp, jednak mamy tu zawsze pewnien margines, przy ktorym 1cm na szerokosci, nie zrobi roznicy w osadzeniu kapcia i jego zywotnosci. Mysle, ze na 225 opory toczenia moga byc mniejsze i co za tym idzie i spalanie. Zdrugiej strony czy ma to aż tak istotne znaczenie? ponadto jesli chodzi o wyglad 235 moze wygladac nieco lepiej jesli chodzi wizerunek w nadkolu. Opony z szerokoscia 225 sa tansze w zakupie, czasem roznice sa spore jak w przypadku Toyo Proxes T1R... Moze pytanie "aptekarskie"(chodzi tylko o 1cm), ale poczytam chetnie opinie innych na ten temat.
  7. medzior

    18" do B6

    ET 30 beda wystawac choc nieznacznie, szerokosc felgi to, 8,5 wiec minimum 235 szerokosc kapcia. Na + rant na srubunkach, mozesz go wymieniac jak zawadzisz, a beda predyspozycje :gwizdanie: Zapytałbym czy mają dostępne same ranty, co do rozstawu wez opcje 5x112.
  8. Niedawno zakupiłem Audi B6 Avant, silnik: BDG w wersji s-line. Po kilkuletnich przejsciach i "utracie" B4 wracam chyba do zycia;) W temacie jestem amatorem, jak sądzę wkrótce ulegnie to zmianie. Pozdr dla ludzi z okolic mysle, ze bede potrzebowal paru/wielu wskazowek na dzien dobry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...