Skocz do zawartości

dejwit

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O dejwit

  1. dziękuje za tak szybką odpowiedź, po obejrzeniu tych zdjęć troszkę mnie tknęło, powiem szczerze ze nawet zatkało bo nie bardzo wiem jak ugryźć teraz ten temat (wykracza to po za moje wyobrażenie o serwisie audiczki) od czego zacząć i w którym kierunku się udać . Jedyne co, mogę jeszcze dodać to wrzucić logi zrobione wczoraj przed wymianą G2/G62, wygląda to wydaje mi się troszkę lepiej. Log (0 - 007,013,014) Proszę o sugestie gdzie się udać jak rozmawiać. Jeszcze raz z góry dziękuję za zainteresowanie
  2. Jasne ale ze mnie gapa już wstawiam poprawione linki Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,007,011) Log (3 - 013,014,018) Log (4 - 000BS) Log (5 - 003BS) Log (6 - 004BS) Log (7 - 011BS) Dziękuje za zwrócenie uwagi
  3. Witam wszystkich, Od niedawna mam mały dylemat, mianowicie moje autko ma sporą turbo dziurę tak do 2200-2400 obr. Wymieniłem dzisiaj czujnik G2/G62 widzę poprawę ale dziura nie zniknęła. Poniżej załączam kompletne logi. Bardzo proszę o analizę. Log (1 - 000,001,003) Log (2 - 004,007,011) Log (3 - 013,014,018) Log (4 - 000BS) Log (5 - 003BS) Log (6 - 004BS) Log (7 - 011BS) pzdr.
  4. hehe z tego co widzę nagroda murowana : Pochwal się co wygrałeś : :gwizdanie:
  5. Znam tego chłopaka osobiście. Wcześniej mieli punkt na wojska polskiego. Dobierali lakiery na podstawie próbnych pryśnięć. Zresztą do tej pory robię z nimi nieduże bo nieduże ale interesy
  6. Dziękuję za wszystkie wasze pomocne propozycje ostatecznie wygrało bardzo dokładne wyczyszczenie miski złożenie tego co zrobił mechanik w Bułgarii (blaszka + 2 śrubki) i bardzo dokładnie i mocno zasilikonowanie wszystkiego wysokotemperaturowym silikonem. Dojechałem do polski bez uronionej kropelki dzięki wielkie przyjaciele
  7. a jest silikon odporny na drogę? ja myślałem, żeby to zasilikonować a potem zatopić w poxilinie. bo poxilina chyba nie wchodzi w reakcję z olejem
  8. niestety to nie wchodzi w grę aby wymienić miskę trzeba ją kupić (koszt 1000euro) mało tego aby ją wymienić trzeba podnieść silnik ewentualnie odkręcić belkę.
  9. Witam przyjaciele! Jestem właśnie w Bułgarii i na granicy Rumuńsko bułgarskiej uszkodziłem miskę olejową. Assistance (pożal się boże) zrobiło mi to na zasadzie bułgar potrafi ( uszczelka 2 śróbki blaszka i wio) działało dopóki nie dojechaliśmy wystająca bruzda śrubka się lekko ruszyła i zaczęło kapać. Dokręciłem ją ale nie sądzę żeby wytrzymała 2000 kilometrów z powrotem. Naprawa miski w tym kraju kosztuje 1000 Euro + robocizna niestety nie mogę sobie pozwolić na taką atrakcję. Dlatego proszę o pomoc poradźcie zasugerujcie coś. Pozdrawiam i czekam na sugestie.
  10. http://www.joemonster.org/art/9413/Odstresuj-sie-po-pracy :polew: U nas na pewno cieszyłby się dużym powodzeniem
  11. Nie nie silniczek podłączam do kostki ale nie wkładam na rolkę. O jednym zapomniałem napisać - jak go podpinam pod prawą kostkę zachowuje się tak jak gdyby były uszkodzone czujniki wysokości szyby cyka przekaźnik w silniczku ale nie kręci. Takie samo cyknięcie jest z lewej strony z lewym silniczkiem kiedy szyba jest zamknięta a ja chce do góry albo otwarta a ja chce w dol. Przechodząc do meritum - gdzie znajdują się czujniki wysokości bo za ch...re nie mogę ich znaleźć czyżby były jakoś sprytnie ukryte w silniczku?? P.S. Szyba opuszcza się ręką bez problemu[br]Dopisany: 13 Lipiec 2008, 11:30 _________________________________________________Przyczyna zlokalizowana otóż w prawych drzwiach na grubych przewodach (+ bodajże czerwono zielony; - brązowy) faktycznie było napięcie ale nie tak wysokie jakie powinno być mianowicie 9,6 a nie 12 z groszem podłączyłem się do rozdzielni kostek przy prawym słupku (czerwony kabel) i wszystko gra
  12. Witam Z racji iż nie mogę znaleźć odpowiedzi na forum proszę o pomoc. Koledzy od jakiegoś czasu nie działa mi elektryczna prawa szyba przednia. Po wstępnych oględzinach (silniczek cyka po wciśnięciu przycisku) stwierdziłem, że silniczek dokonał żywotu i kupiłem sobie nowy drugi. No i go zamontowałem! okazało się, że również nie działa. Jednak jest sprawny bo gdy podłącze go pod lewe drzwi obraca prawidłowo, w prawych nadal tylko cykanie. Sprawdziłem wtyczki do silniczka i od przycisków wszystkie napięcia i masy się pokrywają na poszczególnych przewodach z lewymi drzwiami. Proszę o radę nie wiem czego się zaczepić. Może posiadacie jakieś schematy kostek albo jak z marszu uruchomić silniczek wtedy będę wiedział co i jak. Za poświęconą waszą chwilę z góry dzięki chwilę.
  13. a czy mógłbyś napisać jak to sprawdzić vagiem
  14. nie nie o to sie nie martwię tylko do jakiej mocy lutownicą mogę lutować takie luty i czy je odessać i nałożyć nowe czy tylko przetopić stare luty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...