Skocz do zawartości

K4RW4S

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O K4RW4S

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jest dostępna modyfikacja programu na 125KM/190Nm
  2. 3 to ja:) od A4 B5 Avant z ledami i Recaro od RS4 4 to Bogul......jego auto to własnie ta V8 Pozdro
  3. Na kompie zero błędów. Ja niestety cały czas delegacje i sam szukam po forach bo ciężko z czasem zeby samemu sie zabrać
  4. Tak filtr paliwa wymieniony. Dzięki za odpowiedź ale to wróżenie z fusów:wink: Na poczatek chyba sprawdze ciśnienie w listwie...
  5. Witam. Mam problem z moim ADR 97r. Problem mam z odpalaniem silnika bez względu na temperaturę. Problem ma dwa oblicza. Przy odpalaniu silnik zapali ale telepie go na 200-300rpm i zgasnie po 2-3 sekundach a potem ciężko go zapalić bo trzeba go chechłać przez dłuższy czas ale zapali w końcu. A druga sytuacja jest że silnik zapali(aczkolwiek też dłużej trzeba kręcić) ale nierówno chodzi przez kilkanaście sekund. Potem praca sie stabilizuje. Czasami auto zapala normalnie. Dodatkowo nie tylko ja wyczułem że auto ma wahania mocy. Jednego dnia idzie jak szalony a drugiego muli strasznie. Auto sie rozbuja do maksymalnej prędkości ale nie ma takiej werwy jak dnia kiedy wszystko działa i auto śmiga. Co prawda na aucie fele 18 z oponą 225 ale nie zmienia to faktu że są dni, że auto rwie od dołu jak szatan. Spalanie wg FIS na trasie do 100km/h 6,2 a miasto 11,4. Według tankowań, FIS zawyża o jakieś 3-4 procent czyli granica błędu pomiarowego. Z analizy spalin wyszło że silnik jest w dobrej kondycji i nie ma chwiejności w doborze mieszanki paliwo-powietrze. Na Vagu zero błędów. W silniku zmieniona cała odma bo jak to w tym silniku popękała. Czyli powietrznie silnik uporządkowany. Zmienione świece(wg autodaty) i wszystkie filtry. Nowy termostat plus nowy płyn. Założona nowa ori sonda BOSCH. Nie wiem jakie silnik powinien mieć wartości mierzalne odpowiednie na wolnych obrotach. Niestety nie mam orginalnego vaga żeby zrobić logi dynamiczne lub statyczne. Ma ktoś jakiś pomysł? PS: czy zmienne fazy rozrządu mają wpływ na wahania mocy? Jeśli tak to jak to sprawdzić? Może czujnik Halla. Może regulator cisnienia paliwa na listwie...nie mam pomysłów... Jestem w kropce. Zbliża sie rozrząd a tu takie jaja z mocą. Mam do kupienia całe 2.8 APR z wszystki potrzebnym do swapa - sanki, pas przedni, wydech, skrzynia, polosie...słowem wszystko za 1600zł...
  6. Witam! Kupilem do swojej niuni kubły ori od rs4 Recaro. Fotele sa napewno po wystrzale bo kierowca nie ma jaśka. Niby wszystko ok bo moja czworeczka jest 97rok i ma tylko 2 airbagi. Problem narodzil sie juz po montazu bo moje stare szmaciane taborety mialy napinacze a te recaro nie maja tych wtyczek no i teraz swieci airbag. Prawdopodobnie wstawienie opornikow zalatwi sprawe i kontrolka zamknie morde:P pytanie tylko czy podczas wypadku poducha nie wyrwie mi karku jak napinacz nie przyciagnie mnie do fotela... Czy mozna zamontowac inne napinacze sprawne i czy narazie moge wstawic oporniki zeby kontrolka zgasla? Jesli tak to o jakiej wartosci oporowej? Dzieki i pozdro
  7. Nie świeci nigdy. Zrobiłem eksperyment i wypiąłem poduchę...w sterowniku błąd a kontrolka ciemna, na fisie tez zero komunikatu. Kolejna rzecz która mnie dziwi to fakt że na pracującym silniku wypiąłem przepływke a na blacie też zero odezwu. Powinna sie zapalić kontrolka Check Engine? W gołych zegarach tej kontrolki nie miałem myslalem ze tutaj sie zapali a tu nic...
  8. Chłopaki mam problem. Auto to a4 b5 1997. Licznik to VDO jeszcze z analogowym zegarkiem bez cyferek. Założyłem taki sam licznik tylko że z fisem i niby wszystko fajnie auto pali jeździ i ogólnie pokazuje info o spalaniu z kompa ale mam pewną zagwozdkę. Po włączeniu zapłonu nie świeci kontrolka od AIRBAG. Nie pomaga wymiana żaróweczki. W sterowniku nie ma błędów. Spotkał się ktoś z czymś takim?/???
  9. dzieki:) ale duzo jeszcze pracy przede mną. Troche hamuje mnie ten silnik i brak quattro:facepalm: nie wiem w sumie co robic...grzebać czy sprzedać(rym:grin:)....sentyment mam do autka:)
  10. podłączyłem z użyciem diód prostowniczych tak dla pewności. Ja też zmienilem na poliftowa z koncówka E. U mnie błąd jest o braku komunikacji z syreną alarmu...dziwne bo w kodowaniu wyłączyłem DWG ---------- Post dopisany at 18:16 ---------- Poprzedni post napisany at 18:15 ---------- PS Do zamknięcia
  11. Pytanie co sie stanie z pompką jak załącze kierunkowskaz
  12. STG Codierung -> Funktion 07 +000001 - Heckklappe öffnen (Schliesszylinder Heck) (ab MJ 2001) / Open rear flap (lockcylinders tail) / otwieranie kufra z pilota +000002 - Quittierung DWA-Blinken / Acknowledgement DWA flashing +000004 - SZV - selektive Zentralverriegelung / SPS - selective zentralverriegelung / selektywny centralny zamek ??? - po jednym wcisnieciu otwarcia centralnego otwiera tylko drzwi kierowcy, po drugim reszte drzwi - selektywny centralny zamek +000008 - Diebstahlwarnanlage (DWA) aktivieren / DWA - Activation of the DWA / aktywacja alarmu (jeśli jest zamontowany) +000032 - ZV über 15 km/h verriegeln / Auto-LOCK/UNLOCK (bolting device starting from 15 km/h) / zamykanie zamków po przekroczeniu 15 km/h (otwarcie po wyjęciu kluczyka ze stacyjnki) +000064 - Komfortfunktion über Funk / Comfort function over radio / zamykanie i otwieranie szyb/szybra pilotem +000256 - Heckklappenlogik +000512 - Funk-Quittierung schliessen (1x Blinken) / Close radio acknowledgement (1x flashing) / potwierdzenie zamknięcia centralnego zamka błyskiem kierunków +002048 - Tür-/Fensterheberlogik (USA) (ab MJ 2001) / Door/window lifter logic (the USA) / trochę skomplikowana funkcja, ale mniej więcej polega na tym, że jak wyłączysz zapłon to przez kilkanaście sek możesz otwierać/zamykać okna a potem już nie oraz między innymi myk polegający na tym, że po wyłączeniu zapłonu nie działa otwieranie/zamykanie okien jednym klikiem (bez trzymania przycisku) +004096 - Funk-Quittierung öffnen (2x Blinken) / Open radio acknowledgement (2x flashing) / potwierdzenie otwarcia centralnego zamka błyskiem kierunków +008192 - Funkfernbedienung aktivieren Nie wiem czemu ale w liście nie znalazły się kody: +000016 - Heckentriegelung über 5 km/h gesperrt / Tail unblocking over 5 km/h closed / zamykanie kufra powyżej 5km/h +000128 - Rechtslenker / Right steering wheel / kierownica po prawej stronie +001024 - Quittierung schliessen (DWA-Hupen) / Close acknowledgement (DWA horns) / zamykanie centrala potwierdzone wyciem syrenki (jeśli mamy firmowy alarm) DWA - to fabryczny alarm
  13. Witam wszystkich! Mam pewien problem. Zaczne od początku. Moja Audinka to 97r czyli total przedlift, która miała tylko centralny z kluczyka. Założyłem poliftową pompkę i teraz jest pilot ori scyzoryk. Problem polega na tym, że nie mam w kostce przewodów które mają iść do kierunków. W schemacie są to 2 przewody osobno na lewą i prawą stronę. Pytanie teraz jak to podłączyć? wystarczy że przeciągne przewody do plusów kierunków od na przykład tylnych lamp i się do nich podlącze czy trzeba stosować jakieś diody prostownicze? Nie wiem czy cos sie nie upali jak włącze kierunkowskaz....Proszę o pomoc.
  14. Wiadomo coś o spotach w okolicach Gniezna??
  15. Mozesz podac na ktorym pinie i ktorej kostce jest ta masa po zamknieciu? Btw troche lipa ciagnac przewod od pompki az do schowka pod nogami kierowcy....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...