Skocz do zawartości

89siwy

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 89siwy

Informacje

  • Imię
    siwy
  • Miasto
    LTM

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia 89siwy

1

Reputacja

  1. 89siwy

    osłona pod błotnik

    To może dlatego mam taki szum w aucie powyżej stówki od strony kierowcy. Już wszystko robiłem i regulowałem ramki, zawiasy i wszystko inne... kiedyś na wolnym czasie spróbuje tam jakoś zajrzeć. Dzieki
  2. 89siwy

    osłona pod błotnik

    Witam. Mam pytanko jak w temacie. Mianowicie w jakim celu jest osłona pod błotnikiem? Dzisiaj zauważyłem że jak otworze przednie drzwi to z przodu w szczelinie widzę jakiś plastik który sobie lata w środku. Sprawdziłem w necie i dowiedziałem się że fachowo to się nazywa oosłona pod błotnik aczy jakoś tak. W prawym błotniku ją mam, a raczej jakiś jej kawałek a od strony kierowcy niestety nie. Czy to jest do czegoś potrzebne czy nie koniecznie?
  3. Witam. Stukał mi krzyżak na kolumnie kierowniczej. Wymieniłem samą sztycę z krzyżakiem na drugą używaną kupioną na szybko i już jest o niebo lepiej. Teraz chcę kupić idealną, bez luzów i w związku z tym mam pytanie: czy można wyciągnąć samą sztycę z krzyżakiem bez rozbierania kolumny kierowniczej?????? Np. jak bym odkręcił śrubę przy krzyżaku i wysunął kierownicę do góry to czy cała sztyca mi się wysunie?? Proszę o odpowiedź osoby które coś wiedzą na ten temat... Bez odpowiedzi "wydaje mi się że tak..." Pozdro
  4. Już wszystko wiem. Stuka krzyżak na kolumnie kierowniczej. Wymieniłem samą sztycę z krzyżakiem na drugą używaną kupioną na szybko i już jest o niebo lepiej. Teraz chcę kupić idealną, bez luzów i w związku z tym mam pytanie: czy można wyciągnąć samą sztycę z krzyżakiem bez rozbierania kolumny kierowniczej?????? Np. jak bym odkręcił śrubę przy krzyżaku i wysunął kierownicę do góry to czy cała sztyca mi się wysunie?? Proszę o odpowiedź osoby które coś wiedzą na ten temat... Bez odpowiedzi "wydaje mi się że tak..." Pozdro
  5. Witam. Czy wie ktoś co może stukać w samej kierownicy bądź kolumnie?? Moim problemem jest to że przy ruszaniu kierownicą w lewo i prawo słychać dość głośne stukanie. Męczę się z tym od dawna a dzisiaj zauważyłem że jak mocno cisnę kierownice do góry lub do dołu i wtedy nią kręcę to nic nie stuka. Proszę o pomoc bo nie wiem co z tym zrobić. Może wystarczy tylko coś dokręcić?? Chciałem też zdjąć samą kierownicę ale nie mogę odkręcić poduszki... PS. Teraz forum jest tak ładne że nic nie można na nim znaleźć... bezsens
  6. 89siwy

    Kolumna Kierownicza

    wyżej chyba coś napisałem na ten temat...
  7. 89siwy

    Kolumna Kierownicza

    Dzięki. Szczerze wątpię w to że akurat one się poluzowały ale nie mam już innych pomysłów na to stukanie. Ewentualnie wymiana kolumny.
  8. 89siwy

    Kolumna Kierownicza

    Witam. Czy może mi ktoś podpowiedzieć na ilu śrubach jest mocowana kolumna kierownicza i jaki klucz będzie mi potrzebny do dokręcenia tych śrub?? Moim problemem jest stukająca kierownica podczas kręcenia w lewo i prawo. Myślałem że to może magiel ale w ciągu 4 dni wymieniłem 6 maglownic z czego szósta regenerowana a kierownica jak stukała tak stuka... Zawieszeni, drążki, końcówki i całą resztę tego gówna już wymieniłem dlatego teraz będę się czepiał ostatniej rzeczy jaka została. Pozdro.
  9. Witam. Mam problem z moją A4. Mam silnik 1.8 125KM i problem jest taki że silnik w ogóle nie mam mocy. Z miejsca rusza jak fiat 126p a pali ok 13-14 litrów jeżdżąc po mieście. Nie znam się nic a nic na silnikach więc problem jest podwójny... Co może być przyczyną lub gdzie można się udać z czymś takim w lublinie żeby na dzień dobry nie zapłacić 100 zł za podłączenie u jakiegoś magika który i tak nic nie zrobi jak zawsze i jeszcze doda jak debil żeby silnik wymienić... Pozdro.
  10. Witam. Mój problem polega na tym że na postoju lub podczas parkowania przy kręceniu kierownicą słychać bardzo głośne stukanie. Byłem już u paru mechaników w lublinie i żaden nie wie co to może być... Mam wymienione całe zawieszenie drążki, końcówki, magiel po regeneracji a stuki są cały czas... Dodam że przy zgaszonym silniku raczej nie słychać tego ale jak tylko odpalę auto i kręcę to zaczyna napier....ć. Zauważyłem też że to stukanie przenosi się na koła bo jak ruszałem kierownicą przez okno a drugą ręką trzymałem koło to było czuć tak jakby uderzenia... Proszę też nie pisać że b5 tak ma bo to nie są jakieś delikatne stuki tylko głośne jak cholera napierd...nie Pozdro
  11. Witam. Mój problem polega na tym że na postoju lub podczas parkowania przy kręceniu kierownicą słychać bardzo głośne stukanie. Byłem już u paru mechaników w lublinie i żaden nie wie co to może być... Mam wymienione całe zawieszenie drążki, końcówki, magiel po regeneracji a stuki są cały czas... Dodam że przy zgaszonym silniku raczej nie słychać tego ale jak tylko odpalę auto i kręcę to zaczyna napier....ć. Zauważyłem też że to stukanie przenosi się na koła bo jak ruszałem kierownicą przez okno a drugą ręką trzymałem koło to było czuć tak jakby uderzenia... Proszę też nie pisać że b5 tak ma bo to nie są jakieś delikatne stuki tylko głośne jak cholera napierd...nie... Pozdro
  12. ja u siebie podkleiłem klejem "bondini" czy jakoś tak i wygląda jak nowe. Śladów klejenia też nie mam...
  13. http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/oswietlenie-drzwi-305293/ Tam pisałem jak podłączyłem lampki
  14. 89siwy

    Olej w skrzyni

    Jakby był już na dachu wtedy to już tylko benzyną podlać i podpalić...
  15. 89siwy

    Olej w skrzyni

    No faktycznie racja. Była by niespodzianka...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...