Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Olej w skrzyni


89siwy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nie znam się na skrzyniach i mam takie pytanie. Czy olej w skrzyni się wymienia albo chociaż jakoś sprawdza?? Mam soją OOOO od 2 lat ale dopiero teraz pomyślałem o skrzyni chociaż nie miałem i nie mam z nią żadnych problemów... (odpukać) :)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nad pół osią z prawej masz korek do nalewania i sprawdzania stanu korek spoustowy jest na dole na specialny klucz spinline coś takiego olej to 75w90 2.25 l wchodzi

---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:17 ----------

ja wlewałem castrol transaxle coś takeigo złote butelki czerowny korek poszło 5x0.5L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po 220 000 licznikowego przebiegu wyleciała woda ..... tzn przperacowany olej parę zł to to kosztuje ale to też się wymienia jak płyn do wspomagania ,plyn hamulcowy a ludzie o tym zapominają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nikt raczej o tym nigdy nie mówi a jakoś ostatnio mnie tknęło, ażeby wymienić... Przebiegu mam niby 230 000 i pewnie drugie tyle w pamięci a olej zapewne od nowości... Za tydzień chcę się wziąć za to. Jaki jest koszt mniej więcej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dolewalem. Miałem wymieniać, ale zapomniałem :decayed: trzeba by się tym zająć w końcu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszt ok 120 zł za olej ori 3x1L

castrol kosztuje chyba 25zł buteleczka 0.5 popatrz na allegro

i kupuj w 0.5L bo litrowe to podbno podróby tak mi powiedział pewnien Pan w sklepie u którego kupowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszt ok 120 zł za olej ori 3x1L

:facepalm: Kolego nie wypisuj takich bzdur

Ok.120zł ori olej to chyba za 1 L a nie za 3L

Mam na myśli ori olej ...G 052 911 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach