Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolumna Kierownicza


89siwy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czy może mi ktoś podpowiedzieć na ilu śrubach jest mocowana kolumna kierownicza i jaki klucz będzie mi potrzebny do dokręcenia tych śrub?? Moim problemem jest stukająca kierownica podczas kręcenia w lewo i prawo. Myślałem że to może magiel ale w ciągu 4 dni wymieniłem 6 maglownic z czego szósta regenerowana a kierownica jak stukała tak stuka... Zawieszeni, drążki, końcówki i całą resztę tego gówna już wymieniłem dlatego teraz będę się czepiał ostatniej rzeczy jaka została.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Szczerze wątpię w to że akurat one się poluzowały ale nie mam już innych pomysłów na to stukanie. Ewentualnie wymiana kolumny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b5 czesto leca maglownice ,szczególnie po 300 tys km ,bo na tyle podobno sa robione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w b5 czesto leca maglownice ,szczególnie po 300 tys km ,bo na tyle podobno sa robione

wyżej chyba coś napisałem na ten temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też stuka, ani to magiel ani drążki ani końcówki, połączenie kolumny kierowniczej z maglem, krzyżaki padają czy ta śruba która łączy te dwa elementy nie daje już rady ?

może jakieś info od osób które skasowały ten luz i stuki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...