Skocz do zawartości

rysiu2006

Pasjonat
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O rysiu2006

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Dolny Śląsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1375 wyświetleń profilu
  1. Hugo jakie ET tych felg? Mam felgi 20x9" opony 225/35/20 ET33. Zawieszenie 1BV Na nowy sezon chciałbym wsadzić opony 245/30 i Eibach Sportline ale wydaje mi się że przy tym ET felga wystaje.
  2. Vag serwis dalej dobrze chłopaki robią bo chce tam idąc furę prawdopodobnie wytarte gniazda pompowtryskow Pozdrawiam
  3. Napinacz wymieniony i spokój stary był krafta wytrzymał ok 36tys. km problemów nie miałem z wisko blokowalem wiertlem chodź trochę się skrzywiło przy okazji założyłem nowa śrubę od wiskozy z ASO dodam filmik jak wyglądał mój stary napinacz VID_20190202_104902.mp4
  4. Dobra napinacz zamówiłem z firmy INA i dokupiłem jeszcze śrubę wiskozy wyrazie jakiś problemów.
  5. A jak będzie mniej więcej wyglądać miejsce żeby zablokować bo niechce niczego pokamac
  6. Tak według mnie to nie pasek
  7. Sprawdzałem i nie wydaje mi się żeby to pasek rozrządu zrobił jest od tego ok 1cm oddalony dodam zdjęcie ale nie jest tak bardzo widoczne
  8. Ok sprawdzę dzięki za info
  9. Tylko jak wcisne sprzęgło to przestaje a jak hamuje silnikiem to też piszczy
  10. ok dzięki za podpowiedzi jaki najlepszy napinacz zamowić INA? czy sa jeszcze inne?
  11. No właśnie najgorzej te wisko bo słyszałem że sobą zazwyczaj zapieczona
  12. Ale trzeba odkręcić wiskoze jakiś klucz potrzebny czy jakiś patent?
  13. Tak o psikalem i ruszalem napinaczem i nic ale wydaje mi się że to jednak rolka napinacza do wglądu dodam filmik Ewentualnie dam radę go wymienić bez zdejmowana/odsuwania przodu? VID_20190125_160340.mp4
  14. Napinacz był wymieniany w 2016roku jak dobrze pamiętam chodzi ci o tą długa śrubę co jest mocowany napinacz?
  15. Witam mam problem z piszczeniem. Piszczenie pojawia się jak dodaje gazu lub hamuje silnikiem po wciśnięciu sprzęgła przestaje Miałem w listopadzie wymieniane sprzęgło alternatora i pasek bo piszczalo niemilosiernie i wszystko było ok. Teraz nie wiem czy napinacz paska osprzętu nie dostało po tyłku przez te sprzegielko bo zaczęło znowu piszczeć. Dodam filmik i zdjęcie jak wygląda mój napinacz wydaje mi się że opiera się o obudowę rozrządu Dodam że mam napinacz hydrauliczny VID_20190123_170550.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...