Skocz do zawartości

Szwedzik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szwedzik

Informacje

  • Imię
    Roman
  • Miasto
    Andrychów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Szwedzik

0

Reputacja

  1. Dzięki Syra86, po wymianie sprzęgiełka cisza i spokój podczas skrętu
  2. Dzięki syra86, po pracy sprawdzę i napisze Wsadziłem klucz TORX w środek koła pasowego alternatora (od strony chłodnicy) i jest tak: zablokowałem TORX w środku i zacząłem próbę obrotu ręką lecz bez rezultatu, przy użyciu klucza nastawnego i próbie obrotu jest tak: w prawo(wskazówki zegara) brak obrotu, w lewo bardzo ciężko szło, czy to o to chodziło? Dziś zauważyłem ewidentne uślizgiwanie paska na pompie przy max skręcie. edit: oglądałem ten filmik i faktycznie problem w sprzęgiełku
  3. https://www.youtube.com/watch?v=vuHc8BDAB2s https://www.youtube.com/watch?v=zOnZ_3uJA04 Podczas dodawania gazu pasek się napręża ale luzuje się i szarpie na jałowym.
  4. Witam, posiadam problem wycieku oleju napędowego z pompy wtryskowej, <zdjęcie poniżej> Problem z uszczelnieniem tego będzie ? http://zapodaj.net/ffefccc258066.jpg.html
  5. Ja mam jeszcze zwykły napinacz paska, wymieniony pasek i napinacz, spojrzałem dziś i podejrzewam zbyt mocno wytarte koło pasowe pompy, przez co wyciera mi pasek.
  6. Mówili to co wymieniłem: Napinacz i pasek, widocznie pompa zastrajkowała, zauważyłem w ostatnim czasie też wzrost zużycia "ON" i jakby słabszy silnik, może pompa tak obciążać układ?
  7. Na zgaszonym cisza, piszczenie znika przy około 2tyś obrotów. Podejrzewam pompę, ale wolałbym żeby ktoś zaznajomiony się wypowiedział.
  8. Z tym że u mnie wg mnie piszczy zaraz za chłodnicami, jak podniosę maskę to słychać wyraźniej.
  9. Cześć, Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w moim A4 B5, Na początku czerwca wymieniony pasek alternatora i napinacz paska alternatora. Problem powrócił z podwojoną siłą. Czasem dźwięk ustaje ale bez ostrzeżenia wraca. https://youtu.be/KUJMmOll9Vw Pozdrawiam
  10. Wczoraj byłem u mechanika i stwierdził że do wymiany pasek i napinacz paska(alternatora) wymieniłem i nie zapiszczało
  11. Od paru dni mam bardzo dokuczliwy problem, otóż podczas skrętu (nawet lekkiego) słychać bardzo mocne piszczenie (nie od wahaczy), najmocniej piszczy przy max skręcie ale dzwięk jest także po minimalnym skręceniu kół. Gdy przejadę pare kilometrów (około 4-5) to dzwięk słabnie lub znika całkiem. Podczas szybszej jazdy nie jest słyszalne piszczenie. Płynu do układu dolałem bo było 2mm poniżej minimum, ale problem nie zniknął. Poniżej filmik: https://youtu.be/D4S3hIBJFkg Pomoże ktoś ?
  12. Szwedzik

    Mocne kopcenie(Film)

    W poniedziałek popatrze co tam w silniku, teraz nie było jak bo albo praca albo deszcz. Na jednym z forum wyczytałem że to VNT: "Dokładnie. To jedyny silnik 90 KM w Passacie i Audi A4 identyczny "prawie" z silnikiem o oznaczeniu ALH w automacie w Golfie IV (lecz ciut starszy konstrukcyjnie od ALH) - też pompa 11 i turbo VNT i dlatego taki podatny na tuning mimo słabej mocy fabrycznej." ---------- Post dopisany 25-09-2013 at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany 22-09-2013 at 02:07 ---------- Nie wiem czy to przyczyna ale miałem zagięty wężyk od filtra powietrza do zaworu sterującego gruszką, po odblokowaniu auto jest żywsze i narazie po jeździe 140 km/h nie złapało awaryjnego (wcześniej był czasem przy 80km/h czasem przy 100). Także rozruszałem sztangę gruchy, zobaczymy na ile pomoże.
  13. Cześć. Od razu pisze że nie wiedziałem gdzie zaklasyfikować ten problem więc piszę tutaj. Opis. Problem który mnie napotkał to wyłączanie silnika po jeździe i po wrzuceniu biegu wstecznego: Gdy wrzucam wsteczny miga kontrolka ABS-u oraz wykrzyknik, po czym silnik gaśnie. Jest to uciążliwe i co raz częstsze (nie zawsze) Jakaś rada na to?
  14. Szwedzik

    Mocne kopcenie(Film)

    Po wymianie węża mam inny problem. Vag pokazuje błąd: 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Silnik przechodzi w "tryb awaryjny?" przy ponad 3500 obrotów - odcina turbo, Wiem że wiele czynników na to wpływa, ale co pierwsze sprawdzić?
  15. Szwedzik

    Mocne kopcenie(Film)

    Przestał kopcić przy zaklejeniu taśmą, mówię po raz kolejny, zakleiłem by chwilowo sprawdzić czy ten wąż powoduje problem a nie żeby na tym jeździć Audi A4 VW Passat B4 B5 rura wąż turbo turbiny NEW (3474836885) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. nada sie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...