Skocz do zawartości

Pyotr

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pyotr

Osiągnięcia Pyotr

0

Reputacja

  1. witam wszystkich z zach.pom. szukam włąśnie gdzie można bezpiecznie i bezproblemowo usunąć DPFa w Szcecinie lub okolicach. Czy znacie kogoś godnego polecenia. Może Carserwis ? Zależy mi żeby było to zrobione profesjonalnie i jeździć po operacji bez batorego.
  2. Witam, szukam włąśnie gdzie można bezpiecznie i bezproblemowo usunąć DPFa w Szcecinie lub okolicach. Czy znacie kogoś godnego polecenia. Może Carserwis ? Zależy mi żeby było to zrobione profesjonalnie i jeździć po operacji bez batorego. :gwizdanie:
  3. witam, nie mam etki ale z postów wynika że to chyba te części: 038109527AF - oś - 2szt 038103714A - śruba - 8szt. 038103483D - uszczelka - 1szt.
  4. jarekj64 jaką masz pewność że przyczyną dudnienia są owe koreczki? Wymieniłeś też przecież wałek i popychacze. . Ale i tak jesteś hepy że masz to już z głowy . Ja za kilka dni otwieram górę u siebie i oblukam co się tam dzieje . A ten wałek od świątka to mało kumam. Kto to jest i może napisz jakieś namiary, już tak uprzedzając czekające mnie wydażenia.
  5. jarekj64 koniecznie daj znać jaki jest efekt tych zabiegów.za kilka dni bedę zmieniał olej i chyba zajżę pod klawiaturę.
  6. witam wszystkich. u mnie tak jak pisałem rok temu. basowy odgłos i dudnienie przez filtr powietrza. podszas przyspieszania słychać w kabinie jakby świst. co to jest? jak się tego pozbyć. pomocy bo od roku nie potrafię sobie z tym poradzić.
  7. masz rację yesfan. to musi być wypalanie dpf u. na jałowym lekko trzesie. ale dlaczego jak go wypala to nie dudni a jak skończy wypalać to znowu dudni. mireq pisze ciekawe żeczy i mam coraz większego pietra z ym spadkiem ciśnienia oleju. "przewaga dzięki technice" ;(
  8. strata mocy jest niezuważalna. u mnie dudnienie jest cały czas czy to na biegu jałowym czy z pedałem w podłodze. lecz na pewno moc jest mniejsza w czasie kiedy przestaje dudnić a za to z wydechu buczy. silnik wtedy pracuje cichutko a po kilku minutach jakby coś się w nim przełączało i zaczyna znowu dudnić. koledzy gdzie można znaleść te koreczki bo to chyba jedyna dla mnie nadzieja na likwidację tego dudnienia.
  9. Na jakim oleju jeździsz ,gdzie go kupujesz ,co ile km go wymieniasz ? Jeżeli w tym drugim motorze też masz wytarte krzywki to podejrzewałbym olej, prawdopodobnie nie spełnia norm..... Prawdopodobnie też jest problem z popychaczami zaworów. stary silnik jeździł na Castrolu. ale jak kupiłem samochód z tym silnikiem już dudnił. myślałem że da się to jakoś szybko naprawić. nowy silnik też chodzi na Castrolu longlife 5w 30 od autoryzowanego dilera co 15000 tys. ale co tu gadać. to nie jest sprawa oleju. przecież tak jak pisałem są momenty że dudnienie ustaje, może jest to powiązane z DPF
  10. Panowie spadliście mi z nieba. Przepraszam za ten entuzjazm, ale to jest wątek bardzo nmie ineresyjacy i chyba jedyny od czasu kiedy zalogowałe się na ty forum. Miałem bardzo podobne objawy dudnienia z okolic filtra powietrza. Pisałem o tym w temacie wymiana silnika w styczniu 2009. No i wymieniłem silnik, po diagnozie aso w niemczech. Powiedzieli że mam wytarte krzywki rozrządu przez co zawory nie pracują jak trzeba i powietrze wraca się do filtra i dudni - naprawa 2500 euro. Kupiłem "nowy" silnik BPW 67000 km 2007 rok za 3 tys. zł. i zrobiłem wymianę. Po wymianie miodzio. Silnik chodzi równo i nie dudni. Przejechałem na nim 25000 km i .... zaczyna się dudnienie . szlak mnie trafia bo już nic nie wiem. Przy wymianie założyłem nowy imbusik w napedzie pompy oleju i miało fruwać. No chyba nie trafiłem na silnik z wytartym rozrządem. Przecież na początku chodził cicho. Ciekawe jest to że czasami dudnienie zanika i silnik chodzi cichutko tylko lekko trzęcie. Ale wtedy traci na mocy i z tyłu z tłumika słychać głośne buczenie. Prosze pomóżcie. mireq napisz co dokładnie zrobili u ciebie.
  11. sam motorek waży ok. 90 kg. wiozłem taki w astrze kombi.
  12. najprawdopodobniej zawiesza się w pracy EGR.
  13. wiec przed montażem nowego motoru odrazu zrobić coś z tym zabierakiem? może kilka wskazówek jak do tego się zabrać.
  14. dzięki za rade. wezmę ją też pod uwagę . ale co? ustawić BKD wzdłóżnie z tymi przeróbkami a co z pasowaniem do skrzyni, zawieszeniem itd. wysztko chyba ma swój początek w zasilaniu w olej. z tego co zdołałem już wyczaić to mój BPW ma stały napęd pompy oleju. to też trochę mnie to zdziwiło po historiach z napedem łańcuchowym. mam nadzieję że BPW z 2007 już jest po chorobach wieku dziecięcego. no i te wymiany long live to jakać ściema
  15. przebieg jest prawdziwy poswiadczony w bazie danych vag sprawdzona historia napraw i przeglądów. było różnie w histori jakieś problemy ze smarowaniem, wymiana turbiny przy 103 tys km. normalnie scyzoryk się otwiera w kieszeni. auto zadbane w środku, zero zużycia... w takim wypadku pozostaje wyniana motoru za polowe ceny naprawy. stąd moje pytanie, więc jeśli możecie to dajcie znaś gdzie można jeszcze napotkać jakieś problemy z instalacją nowego motoru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...