Skocz do zawartości

tomczas

Pasjonat
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O tomczas

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1254 wyświetleń profilu
  1. Zrobiłem logi, mam nadzieję że poprawnie. Auto stało ponad 36h. Odpaliłem z trudnościami. Zgasł 2x lub 3x. Wrzucam link do logów: LINK DO LOGÓW
  2. Kolego. Przegrzebalem wszystko. Zrobiłem też nie mało i dalej lipa. Nie tylko ja mam takie problemy. Jest pełno tematów ktore sie zaczynają i nie ma jrdnoznacznej podpowiedzi, a tym bardziej ze ktoś rozwiązal temat. Dlatego pytam. A skoro pytam to podejzewam. A to co pytalem o kanal 18. Obstawiam wiazke pod pokrywa. Ale tam tez juz zagladalem i bylo wszystko ok...
  3. Przestawiłem synchronizacje walka na -1 7. Auto zaczelo odpalac normalnie i nie telepie. Dalej puszcza bialego bąka, ale juz znacznie mniejszego. Spalanie na postoju wzrosło z 0.6l na 0.8l. Te bipy mogą oznaczać uwalone uszczelki i podkładki pod wtryskiem? Zauwazyłem też ze w kanale 18, na 3 cylindrze nie zawsze wyskakuje 4 po odpuszczeniu gazu. Co to moze oznaczać?
  4. Witam. A4 B6 1.9 AWX Problem z odpaleniem po nocy. Silnik trzęsie, a z wydechu kupa białego dymu. Ale zacznę od początku. Auto mam od 3 lat, odpalało i jeździło bez problemu, aż do czasu kiedy 1,5roku temu oddałem auto na wymianę wałka i rozrządu. Auto odebrałem i po 3 dniach padła pompa vacum. Zakupiłem regenerowaną na allegro i przez chwilę było wszystko ok. Aż po jakichś 2-3 miesiącach zaczęły się problemy. Auto przestało odpalać po nocy, a po odpaleniu trzęsiawka silnikiem i kupa białego dymu z wydechu. Z racji tego, że jeden pompowtrysk był na wykończeniu, kupiłem regenerowany i przy okazji zrobiłem podkładki pod wtryskami, od razu chłopaki sprawdzili świece żarowe. Wymieniłem filtr paliwa wraz z zaworkiem zwrotnym - nic nie pomogło i odpuściłem temat na chwilę. Teraz znowu się za to biorę, bo już wstyd auto odpalać rano. Założyłem 2 zaworki zwrotne za filtrem paliwa. Jak się można spodziewać, również nie pomogło. Zrobiłem więc jeszcze raz logi. Sprawdziłem czujnik temperatury G62 - auto po nocy, przed odpaleniem. Czy ktoś mógłby go ocenić? według mnie jest do wymiany, ale pewny nie jestem. Zrobiłem też logi pompek, jakieś 10min po odpaleniu auta. Zastanawiam się, czy kąt wałka nie jest za bardzo na +? oraz coś mi się nie podobają rozbieżności w grupie 23? Gdyby ktoś mógł rucić na to okiem i doradzić co jeszcze sprawdzić to byłbym wdzięczny. Zastanawia mnie, oraz zbija z tropy wymiana pompy vacum, ewentualnie kupno zestawu uszczelek. Ale nie chcę już pakować kasy w ciemno po raz kolejny. Pozdrawiam
  5. Ciag dalszy walki z klima w A4 B6. Mam taki problem ze podczas jazdy z wieksza predkoscia 100+ km/h rozlacza mi klime i z nawiewow leci nie przyjemnu zapach. Terez juz na postoju klima sie nie zalącza. Ale zauwazylem jedna rzecz. Wentylator jakby wolniej sie krecil i juz tak nie szumi - choociaz zawsze byl cichy. Mam porownanie do A4 B5 - tam po wlaczeniu klimy wentylator kreci jak szalony i wydaje dzwiek coś jak hmmm silnik samolotu? zauwazylem też ze po wlączeniu klimy wiatrak jakby chcial sie rozpedzic i zwalnia i tak w kółko - klima w tedy nie dziala. Pada wentylator czy w czyms innym szukać przyczyny? Bo już 2 lata mecze się z klimą. Gdy jest chłodniej na polu to klima dziala. Błędu nie ma zadnego w vcds. Moze ktoś doradzi i coś podpowie bo już mi rece opadają. Audi A4 B6 1.9 jakby to mialo jakies znaczenie.
  6. tomczas

    Radio Android

    Te radia juz nie dzialaja. Szkoda kkasy na takiego bubla. 2gb rqmu jest juz trqgedia. Nie wspominajac o starym androidzie gdzie juz nic nienruszy na nim
  7. Mam czujnik przy skrzyni. Przynajmniej go widze jak patrzę od góry. Nad poloska od strony kierowcy. Da sie coś wykombinować czy tylko wizyta u tunera?
  8. Ponoc 2003. W papierach 2002.
  9. Nie mam pojęcia. Auto mam od 2 lat i ten sam problem nie rozwiązany. Tempomat był dokładany - sprawdzane po vin. W miedzy czasie byłem w VAG PROJEKT - tam padło podejrzenie że auto jest po chipie i jest skopana mapa. Ale pewności nie mam co do chipa.
  10. Przepraszam za mega odkop, ale może ktoś rozwiązał ten temat i może coś podpowiedzieć? Mam dokładnie ten sam problem, a wszystkie tematy w internecie się urywają.
  11. tomczas

    Radio Android

    PX5 radio samochodowe 2 DIN Android 9 radio samochodowe dla Audi A4 B6 B7 S4 B7 B6 RS4 B7 SEAT Exeo 2DIN samochodowe stereo multimedialna nawigacja audio|gps for audi a4|car dvd gpsdvd gps - AliExpress PL.ALIEXPRESS.COM Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com Hej, kupował ktoś radyjko na tej aukcji? A drugie pytanie czy jest jakiś cień szansy że będę miał informacje z radio na fis jak przy rns-e?
  12. Zanim odeslalem modul zrobilem nowa wiazke bt-rnse i wszystko działa jak talala Dzięki wszystkim za porady
  13. Jutro odsylam moduł. Dzisiaj juz przestal reagowac na cokolwiek. Rozmawialem ze sprzedajacym. Nakreslilem temat i doszlismy bez problemu do porozumienia. Sam stwierdzil ze nawet nie wiedzial ze ma BT, do puki nie rozebrał auta. Zamowilem drugi, tez taki sam z kawalkiem wiazki. Jak teraz bedzie coś nie halo to pociagne nową wiązke. Mikrofon mam ori. Nigdy nie miałem z nim problemów, wiec go wykorzystam.
  14. Za radiem jestbczerwona wtyczka, ale jest ona wpieta w przejsciowke do rns-e sa. Sa chyba 3 przewody. Na pewno zielonyni czarny od tel+ i tel- i chyba mute. Tak jak mowie. Wypialem stary zalany modul i wpialem nowy. Moze faktycznie cos z wiazka. Ale nie szarpalem, nie ciaglem.
  15. Za radiem jest faktycznie wtyczka jak od dodatkowego telefonu. Nie mam juz pomyslu co poprawic. Przewertowalem wszystkie kable 2x. Na dodatek teraz nie moglem sie polaczyc z BT. Laczylo i od razu rozłączalo... rece mi juz opadają...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...