Skocz do zawartości

DenySopot

Pasjonat
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DenySopot

Osiągnięcia DenySopot

0

Reputacja

  1. Dokładnie, nie będziesz zapewne dmuchał więcej jak 2 barów, to spokojnie powinno styknać
  2. Hej ) FMIC kupiłem z Carstuff.pl a orurowanie rzeźbiłem sam, rura z maf została plastikowa także nie miałem tam problemu tak w ramach odświeżenia
  3. Pod Lampami są naklejki promujące firme znajomego z częsciami tuningowymi www.carstuff.pl Priorytetem dla mnie jest wystroić w końcu ten samochód, takze lampami sie nie przejmuje narazie, mam nadzieje ze na przełomie tygodnia będzie wystrojony.
  4. Lampy są beznadziejne, kupiłem autko już z takimi Na pewno pójdą w kosz i wlecą oryginalne, ale na wszystko niestety trzeba mieć dużo pieniażków ... Zegary akurat mni nie przeszkadzają, wręcz przeciwnie, na żywo to też inaczej wyglada
  5. Witam wszystkich serdecznie:) Początkowo był to silniczek 1.9 tdi VP z roku 2000, o oznaczeniu silnika AVG i mocy 110 koni, na który wgrana była mapa na teoretycznie 130parę km, niestety przytarła się góra silnika więc postanowiłem go wyjąc wspólnie z moim znajomym mechanikiem i złożyć od podstaw na większości nowych podzespołów ( większośc śrub, wszystkie uszczelki, podkładki, oringi, szklanki, panewki itd itd ), blok silnika splanowany, wyczyszczony, głowica splanowana, po próbie szczelności i obróbce gniazd zaworowych, wszystko montowane z zachowaniem jak najwiekszej precyzji i czystości przede wszystkim. Jako, iż jestem zwolennikiem kolorków pozwoliłem sobie dodać zycia moim przewodom Okej, teraz może trochę ze specyfiki. Turbo wstawilem troszkę większe, mianowicie GTB1756VK. Z wtryskami narazie nie szalałem 0,216, na dobry początek jak złoto. Pompa wtryskowa oczywiście 11mm Duży FMIC Map sensor 3 bar DP 2,5' i wydech całkiem przelotowy bez żadnych puszek 2,25' nierdzewka. EGR, Katalizator OFF. Filtr niestety stożkowy, ale z ciekawym dolotem ( pochwale się następnym razem ) ... Sprzęgło jednomas, tarcza obita kevlarem Zapewne o czymś zapomniałem ale lece dalej ze zdjęciami Zobaczymy jak to się wystroi Tu dla porównania turbinka AVG, AFN oraz GTB1756VK Ps. Musiałem lekko wyciąć belkę z przodu, żeby wszedł ten ICEK, problematyczna była tu chłodnica klimy, brakło miejsca:) Moja miłość jest juz złożona, rezultat taki, że bez strojenia już czuć ogromną różnicę, ale parę rzeczy przydało by się lekko popoprawiać. Generalnie świnka jest całkiem dobrze wyposażona, czarne skóry, czarne skórzane boczki, lampki w kazdych drzwiach, bodajże 8 poduszek w tym kurtyny, 3 lampki na suficie w tym w bagażniku, zapalniczka w bagażniku, climatronik, podłokietnik, podstawka na kubek, kratki podświetlane, klimatyzowany schowek i duzo innych ciekawych bzdur, których nie chce mi sie wypisywać Zegary BOOST, OIL TEMP, OIL PRESSURE . Zegary zamontowałem sobie o tak fikuśnie rzucają się w oczy.. Zaciski postanowiłem odmalować, średnicy tarcz narazie nie zmieniałem, ale na pewno to zrobię, póki co 288mm, nawiercane, nacinane i wentylowane Autko zostało obniżone o jakieś 8cm zarówno z przodu jak i z tyłu, na jakiś twardszych spręzynach, niektóre zdjęcia z przed operacji Myślę, że na dzisiaj starczy, mam jeszcze spory zapas także na pewno temat będzie żył ) Auto niedługo bedzie strojone także pochwale się wynikiem, o ile będzie czym hehehehe ))) W niedalekiej przyszłosci zmiana wtrysków na 0,260 Firad i wałek SDI, może porting głowicy zobaczymy Jak wam się podoba i jakie sa wasze typy, ile auto wydmucha na nowych gratach ???? )))))))) Pozdrawiam i zachęcam do zaglądania
  6. własnie podobnież w misce jest o 20C mniej niż w komorze silnika..hmmm To zmierz w komorze silnika a nie w podstawie filtra... No tak, tylko gdzie tam czujnik wkręcic ? w 1.9 tdi vp chyba nie ma seryjnie miejsca na czujnik jak w 2,5tdi ?
  7. własnie podobnież w misce jest o 20C mniej niż w komorze silnika..hmmm
  8. dzięki bardzo ) pozdrawiam i miłej nocy
  9. Witam serdecznie. Czy zastosowanie takiego oto trójnika w podstawie filtra oleju, aby podlączyc czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury oleju bedzie dobrym rozwiazaniem ? nie bedze przeklamywac danych ? dołączam zdjęcie, z góry bardzo dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam:) http://fotoo.pl/show.php?img=859502_audi.jpg.html od gory czujnik cisnienia oleju, od dolu czujnik temperatury oleju. to nikt nie wie ?
  10. DenySopot

    sztanga turbiny

    Gdybys byl obeznanany na temat mojego samochodu na tyle zeby sie wypowiadac to wiedzialbys ze juz jest poprawione wystaRczajaco, po za tym naucz sie odpowiadac NA TEMAT, bo twoja wypowiedz nic nie wniosla
  11. DenySopot

    sztanga turbiny

    Czy sztanga powinna byc wcisnieta w gruszke do oporu zeby bylo slychac mocny swist, czy powinna miec troszke luzu przy czym lekko syczec? Z gory dziekuje za podpowiedzi, pozdrawiam:)))
  12. Witam serdecznie, planuje wsadzic ostry wałek z wersji SDI z oznaczeniem 38 E, tylko nie bardzo wiem z jakiego samochodu on pochodzi, gdzie go szukac ? jakie oznaczenie silnika ? z góry dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam
  13. miewam ten sam problem, stawiam na pompe lub wtrysk któryś, bede zagladał, ciekaw jestem co to za dziadostwo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...