piotrek01
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O piotrek01
Osiągnięcia piotrek01
0
Reputacja
-
Ja miałem ten sam problem , jeden z króćców gumowych na dolocie był pęknięty od spodu i nie widać było usterki
-
Tak jak mówiłem wymienił samo koło,cena jakieś 120zł+wymiana
-
[B5 AFF] Demontaż sprzęgiełka wiskotycznego
piotrek01 odpowiedział(a) na studentzse temat w Audi A4 B5
napinacz odkręcasz od tyłu a wyciągasz do przodu ,ale wisko musisz odkręcić też -
Ojciec kolegi miał taki sam problem z alternatorem . Prawdopodobnie na początku produkcji ładowali alternatory od B4 baz sprzęgiełka ,ale chyba da się założyć samo sprzęgiełko .W poniedziałek zapytam kumpla jak to zrobili
-
próba powiodła się ,ale nie obyło się bez uchylenia przodu . wykręciłem alternator, odchyliłem przód i miałem dostęp do wszystkiego .największy problem miałem z zablokowaniem koła pasowego wentylatora gdyż śrubka blokująca krzywiła się . zablokowałem ją kluczem do odkręcania filtrów oleju.reszta poszła gładko jak w opisie rikardo .mając odpowiednie klucze można by to było zrobić bez odchylania przodu i alternatora , ale dostęp jest o wiele gorszy. pozdrawiam!!!
-
Dzięki bardzo ,dzisiaj próba nr.1 [br]Dopisany: 18 Luty 2009, 07:21_________________________________________________ Najpierw musisz odkręcić wentylator a wcześniej zluzować napinacz i ściągnąć pasek alternatora bez jego demontażu. Aby odkręcić wentylator blokujesz koło pasowe wentylatora który jest zamocowany w takim aluminiowym wsporniku do którego jest zamontowany alternator. W tym wsporniku w tylnej części jak stoisz twarzą do silnika znajduje się śruba mocująca wentylator na klucz imbusowy z tego co pamiętam w rozmiarze 8. Odkręcasz ta śrubę i zdejmujesz wentylator. Problem z odkręceniem wentylatora, jak go zablokować i jaki jest tam gwint . Odkręciłem rolkę napinacza i sam napinacz,ale nie chce wyjść .Wadzi o sprzęgło wiskotyczne wentylatora.Znalazłem śrubę wentylatora ale jak zablokować sprzęgło .
-
Wczoraj przyszedł mi napinacz mam zamiar sam go wymienić ale, jak wymienić bez ściągania przodu
-
napisz ile cię skasował za tą robotę [br]Dopisany: 16 Luty 2009, 13:06_________________________________________________dziś może jutro przyjdzie mój napinacz zamówiłem z allegro orginał polecony przez rikardo
-
gdy zerwało drugi pasek , nawinoł się on na koło napędzające przyblokował i przeskoczył na rozrządzie ale tylko troszkę bo jehałem dalej . Odrazu zaczoł głośniej chodzić,kopćić na biało iprawie wcale nie nie reagował na gaz . [br]Dopisany: 12 Luty 2009, 17:53_________________________________________________Po wymianie rozrządu odpalił bez problemu , ale pojechałem na vaga i miałem 2 błędy 550 i .... coś z kontem wtrysku
-
Dzieki bardzo za linki !!! Sprzęgiełko jest w porządku , inne koła też oprócz tego napinacza. Rolka napinacza jest pod pewnym kontem odchylona i nie prowadzi równo paska
-
Dzięki za podpowiedż pozdrawiam !!![br]Dopisany: 10 Luty 2009, 17:14_________________________________________________podajcie mi proszę jakiegoś producenta tego napinacza godnego polecenia bo niechcę kupić bubla
-
Witam wszystkich klubowiczów :javascript:void(0); smiley)Mam problem z paskiem wieloklinowym w przedziale 2 miesięcy zerwało mi go 2 razy
-
posiadam audi A4 1,9 TDI 110KM z 1997.r