Skocz do zawartości

piotrek01

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrek01

Osiągnięcia piotrek01

0

Reputacja

  1. Ja miałem ten sam problem , jeden z króćców gumowych na dolocie był pęknięty od spodu i nie widać było usterki
  2. Tak jak mówiłem wymienił samo koło,cena jakieś 120zł+wymiana
  3. napinacz odkręcasz od tyłu a wyciągasz do przodu ,ale wisko musisz odkręcić też
  4. Ojciec kolegi miał taki sam problem z alternatorem . Prawdopodobnie na początku produkcji ładowali alternatory od B4 baz sprzęgiełka ,ale chyba da się założyć samo sprzęgiełko .W poniedziałek zapytam kumpla jak to zrobili
  5. próba powiodła się ,ale nie obyło się bez uchylenia przodu . wykręciłem alternator, odchyliłem przód i miałem dostęp do wszystkiego .największy problem miałem z zablokowaniem koła pasowego wentylatora gdyż śrubka blokująca krzywiła się . zablokowałem ją kluczem do odkręcania filtrów oleju.reszta poszła gładko jak w opisie rikardo .mając odpowiednie klucze można by to było zrobić bez odchylania przodu i alternatora , ale dostęp jest o wiele gorszy. pozdrawiam!!!
  6. Dzięki bardzo ,dzisiaj próba nr.1 [br]Dopisany: 18 Luty 2009, 07:21_________________________________________________ Najpierw musisz odkręcić wentylator a wcześniej zluzować napinacz i ściągnąć pasek alternatora bez jego demontażu. Aby odkręcić wentylator blokujesz koło pasowe wentylatora który jest zamocowany w takim aluminiowym wsporniku do którego jest zamontowany alternator. W tym wsporniku w tylnej części jak stoisz twarzą do silnika znajduje się śruba mocująca wentylator na klucz imbusowy z tego co pamiętam w rozmiarze 8. Odkręcasz ta śrubę i zdejmujesz wentylator. Problem z odkręceniem wentylatora, jak go zablokować i jaki jest tam gwint . Odkręciłem rolkę napinacza i sam napinacz,ale nie chce wyjść .Wadzi o sprzęgło wiskotyczne wentylatora.Znalazłem śrubę wentylatora ale jak zablokować sprzęgło .
  7. Wczoraj przyszedł mi napinacz mam zamiar sam go wymienić ale, jak wymienić bez ściągania przodu
  8. napisz ile cię skasował za tą robotę [br]Dopisany: 16 Luty 2009, 13:06_________________________________________________dziś może jutro przyjdzie mój napinacz zamówiłem z allegro orginał polecony przez rikardo
  9. gdy zerwało drugi pasek , nawinoł się on na koło napędzające przyblokował i przeskoczył na rozrządzie ale tylko troszkę bo jehałem dalej . Odrazu zaczoł głośniej chodzić,kopćić na biało iprawie wcale nie nie reagował na gaz . [br]Dopisany: 12 Luty 2009, 17:53_________________________________________________Po wymianie rozrządu odpalił bez problemu , ale pojechałem na vaga i miałem 2 błędy 550 i .... coś z kontem wtrysku
  10. Dzieki bardzo za linki !!! Sprzęgiełko jest w porządku , inne koła też oprócz tego napinacza. Rolka napinacza jest pod pewnym kontem odchylona i nie prowadzi równo paska
  11. Dzięki za podpowiedż pozdrawiam !!![br]Dopisany: 10 Luty 2009, 17:14_________________________________________________podajcie mi proszę jakiegoś producenta tego napinacza godnego polecenia bo niechcę kupić bubla
  12. Witam wszystkich klubowiczów :javascript:void(0); smiley)Mam problem z paskiem wieloklinowym w przedziale 2 miesięcy zerwało mi go 2 razy
  13. posiadam audi A4 1,9 TDI 110KM z 1997.r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...