Skocz do zawartości

bogdanA4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bogdanA4

Osiągnięcia bogdanA4

0

Reputacja

  1. PROBLEM ROZWIAZAŁEM Z PRÓBÓWKA W RĘKU. Bezpiecznik nr 3 spalony choć wizualnie wyglądał na dobry! Do zamknięcia, dla potomnych.
  2. Witam. Jak w temacie panowie, brak podświetlenia. Wymieniałem zarówkę w schowku i przy wyciaganiu starej, zrobiłem zwarcie śrubokretem. Od tej pory brak podświetlenia. Sprawdzałem bezpieczniki kazdy po kolei 3 razy i wszystkie całe. Jakieś pomysły? wątpie żeby każdą żarówkę szlak trafił przez jedno małe zwarcie... Kontrolki na zegarach swieca, licznik km i przegieg tez, cyfry na klimatroniku takze....
  3. w sedanie po prawej stronie (patrzac od bagaznika ) jest otwór w dolnej cześci, wyciagasz siedzisko tylnej kanapy i bez problemu puścisz tamtędy, jest jeszcze możliwość puszczenia kabla którymś z progów, nastepnie wzdłuż oparcia do góry i miedzy oparciem a półką jest miejsce zeby puścić kabel, tylko musisz w bagazniku wczesniej boczki odchylic zeby kabel wyciagnąć. Ja mam tak poprowadzony + do wzmacniacza.
  4. Witam. Potrzebuje instrukcje instalacji sterownik centralnego zamka do A4 B5 sedan 95r. Zakupiłem Sterownik zamka centralnego - BX20 - scyzoryk (4332535092) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.. Zależy mi na instalacji sterownika w bagazniku na miejscu starego sterownika. Szukałem instrukcji lecz nie znalazłem odpowiedniej na mój poziom zaawansowania ( średni ) . Z góry dziękuje za pomoc. Chciałbym to sam zrobić więc odpowiedzi typu "jedz do elektryka" darujcie sobie.
  5. Miałem ten sam przypadek. Rozebrałm caly mechanizm, wyciagłem bez silniczka, zapusciłem WD-40 zeby trochę odpiekło tuleje, wybiłem obie, przejechałem papierem sciernym tuleje jak i otwór na nie, następnie nasmarowałem konkretnie i złozyłem. Działaja świetnie. Tylko przed demontazem zaznacz sobie połozenie ramion mechanizmu oraz "uchwytu" który łączy mechanizm z silniczkiem (pod dobrym kątem) bo inaczej albo bedzie Ci maske obijało albo wycieraczka na słupek będzie uciekać. Jeśli postąpisz według moich rad, naprawa przebiegnie szybko i bezproblemowo. PS. Nie wybijaj na siłe młotkiem!! kosztowało mnie to wizyte na szrocie i dobieranie z b3 bodajze trzpienia, docinanie i spawanie
  6. I co osiagne wymieniajac stabilizator na pełny? I czy jesli mozesz daj link do czesci bo nie moge znaleźć
  7. Panowie, stoje przed zmianą zawieszenia. Przeczytałem multum stron ale konkretnych odpowiedzi na moje pytania nie znalazłem. Nie wiem jak sprawdzic jaki mam rodzaj 1BA czy 1BE. Jak to sprawdzić? Czytałem że nie ma co na 1BA dawac sprężyn -40 bo nawet na nierównościach gwint nie zaczepi o nic jak ten zestaw. Chciałbym zmienic na 1BE ze względu na prześwit -20 bo BV to twarde dla mnie bedzie bo cenie sobie komfort jazdy. Czy zmiana polega tylko na zmianie amortyzatorów i sprężyn czy także wachaczy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...