Skocz do zawartości

shortrider

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O shortrider

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    80 B4
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1992
  • Silnik
    4.2 V8
  • Kod silnika
    ABZ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia shortrider

0

Reputacja

  1. Kompresja 7 barów na 6tym cylindrze
  2. Dolot od przepływomierza do przepustnicy jest szczelny, jedynie sama przerobiona puszka z 2.8 jest słabo zmodzona. Proszę o pomoc ! O co może chodzić..
  3. Jutro zrobię test CO2, w styczniu 2017 były robione kompleksowo 2 głowice ale nie wiem czy były sprawdzane na szczelność. Edit: Test zrobiony, płyn po 15 min na rozgrzanym delikatnie zmienił barwę po czym wrócił do koloru tak jak w butelce.. Nagrałem film, niedługo wrzucę link.
  4. Witam serdecznie, mam problem w jednym z moich projektów. Wiem że nie to forum ale prosiłbym o wyrozumiałość z racji że mam kilka modeli audi może akurat tutaj ktoś się spotkał z podobnym problemem. Problem z audi 80 4.2 ABZ manual. Po rozgrzaniu falują obroty, dymi na biało i śmierdzą spaliny. Wymieniona listwa wtryskowa na ori z ABZ wraz z regulatorem ciśnienia, 2 sondy nowe ori bosch, kpl cewek, świece świeże NGK ładne iskry dają. Czyściłem sitko w pompie paliwa bo było w 80% zapchane przez drobinki plastiku, po zapłonie ciśnienie 10bar, czyściłem krokowy i przepustnice. Zostały mi do wymiany odmy które są w kiepskim stanie, mam kupione ori używane. Dobry mechanik-elektronik podpowiada o problemie w czytaniu obrotów wału po przerobieniu na manual, nie wiem jaki zamach jest tam zamontowany. Przed wymianą sond lambda Z całego stada starych błędów po skasowaniu zostały dwa 545.03 oraz 1183.31 (Lampka kontrolna katalizatora K72 Przerwa/zwarcie do masy. Dziękuję za podpowiedzi
  5. Będzie Ci wybaczone Pozdrawiam Problem częściowo rozwiązany, posłużyłem się opisem z forum passata. "zdejmij tapicerkę tą pod kierownicą, zdejmij pedał gazu, i analogicznie z prawej strony, głęboko za padełem znajduje się potencjometr, na jego trzpieniu przykręcony jest "półksiężyc", na który zaczepiony jest kawałek linki." Moja podpowiedz: pedał gazu jest wciśnięty na zatrzaskach do elementu metalowego. Półksiężyc osadzony jest w potencjometrze na wieloklinie (klucz 10). Linka była pęknięta w pół i na szczęście mam oba elementy z którymi jutro jadę do punktu gdzie dorabiają linki stalowe koszt podobno 10 zł i robią na miejscu. Także 80 zł do przodu a myślę że jakością nie odbiegnie od oryginału.
  6. Kolego jezus chciałbym zauważyć że post o którym mówisz był napisany 25-04-2009
  7. Witam, pękła mi owa linka i dorobiłem ją z kabla skrętki i dojechałem 40 km ciągnąc ręką za kabel Gdzie można kupić sama linkę ? Może ktoś ma odsprzedać ? Jest jakiś patent na wymianę ?
  8. Przy okazji chciałbym poruszyć problem z tej samej beczki. Hamując przy prędkości wyższej niż 60 odczuwalne jest załączanie się absu a mało kiedy "wiercenie", pedał hamulca wtedy jest dużo twardszy i łapie wyżej po czym jak prędkość spada poniżej 60 to mięknie i wpada do 1/2 powiedzmy. Dodam że nie hamuje na tyle mocno aby abs miał prawo się załączyć. O co tu chodzi? Czujnik abs, pompa abs, uszkodzona albo też brudna koronka absu ? Vag nie pokazuje błędów związanych z układem hamulcowym.
  9. Mam ten sam problem. Cała historia zaczęła się 4 dni temu kiedy to sam siebie zaskoczyłem rezygnując z zakupu wtrysków i robienia programu na rzecz hamulców (Chyba dorosłem) Szukałem i czytałem, w końcu zdecydowałem się na zakup kompletu na przód 312mm od a6 2,5 tdi do wyboru miałem około 10 kompletów także każdego tłoczki i gumki wymacałem i wybrałem "najlepszy". Na miejscu była możliwość swapu hamulców więc o nią poprosiłem. Zaciski z tarczami zostały wymienione także przystąpiliśmy do odpowietrzenia (węże gumowe nie zostały zaciśnięte ponieważ moje nie dały się odkręcić od strony zacisku). No to jazda, prawy tył, lewy tył, prawy przód, lewy przód. Każdy zacisk 2 pompowania, 2 upuszczenia płynu bez włączonego zapłonu (mało jak dla mnie ale się nie odzywałem,tym bardziej że węże nie były zaciśnięte więc płyn się cofnął). Pierwsza próba i lipa, pedał wpada do 3/4 skoku i jest miękko. Po kolejnych 10 odpowietrzeniach całego układu efektów brak. Mechanik mówi że pompa hamulcowa padła, byłem sceptycznie nastawiony ale mówię spróbować można. Kolejne odpowietrzeNIA i efektów brak. Odpowietrznik tylnego lewego zacisku nie wytrzymał presji i gwint powiedział pa Na szczęście był to skład z częściami do audi dobrze nam zresztą znany także problemu nie było i nowy zacisk zagościł w nadkolu. Kolejny litr płynu przelany i efektów brak... Hamulce są efektywne po syknięciu i skoku pedału w wysokości 1/2 co jest dla mnie nie dopuszczalne i nikt mi nie wmówi że tak ma być bo jest abs. Co może być nie tak?? Gumowe węże, zapowietrzona pompa abs, czy tak jak u kolegi zapowietrzone tylne zaciski? (Wszystko było robione na podnośniku a nie pod kątem jak kolega Aron21) Pojechać na podciśnieniowe odpowietrzanie układu hamulcowego czy spróbować zrobić to tradycyjnie na włączonym zapłonie z podniesionym tyłem auta ? Zapomniałem dodać że staraliśmy się odpowietrzyć na moją prośbę na włączonym zapłonie także. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy trefnych tylnych zacisków hamulcowych
  10. Bardzo dziękuje za pomoc ! Wyszukiwarka chyba miała gorsze dni ---------- Post dopisany at 22:02 ---------- Poprzedni post napisany at 22:01 ---------- Temat do zamknięcia !
  11. Witam Posiada ktoś schemat licznika od audi A6 2,5 TDI kostki zielona 32pin niebieska 32 pin oraz czarna 20 pin 4B0 919 880 G Od dwóch dni informacji na temat jak podłączyć licznik z fisem z moim bez fisa 97r. Schemat pinów licznika 4B0 919 880G mile widziany. Do swojego licznika znalazłem taką rozpiskę, jest ona poprawna ? Jutro podam kod licznika który jest zamontowany w aucie. Złącze wielostykowe, 26-stykowe, niebieskie 1 - Niewykorzystane 2 - Zadziałanie brzęczyka 3 - Zacisk 15 4 - Zacisk 15 5 - Niewykorzystane 6 - Zacisk 61 7 - Hamulec ręczny/zakłócenie działania hamulca 8 - ABS, sygnał bezpośredni 9 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał bezpośredni 10 - CAT 11 - ABS, sygnał zwrotny 12 - Poduszka bezpieczeństwa, sygnał zwrotny 13 - Światło postojowe po prawej stronie 14 - Wyłącznik zapłonu styk S 15 - Niewykorzystane 16 - Niewykorzystane 17 - Zadziałanie gongu 18 - Ciśnienie oleju 1,8 bar 19 - Zacisk 58d 20 - Poziom płynu chłodzącego 21 - Kierunkowskaz prawy 22 - Światła drogowe 23 - Wejście prędkościomierza 24 - Płyn hamulcowy 25 - Klocek hamulcowy 26 - Światło postojowe po lewej stronie Złącze wielostykowe 26-stykowe, żółte 1 - Zacisk 58 2 - Zacisk 58 3 - Sygnał liczby obrotów 4 - Sprężarka układu klimatyzacji 5 - Wyświetlanie godziny 6 - Sygnał prędkości 1 7 - Sygnał prędkości 2 8 - Czujnik stykowy drzwi kierowcy 9 - Zacisk 30 10 - Zacisk 30 11 - Niewykorzystane 12 - Ostrzeżenie o rezerwie paliwa 13 - Kierunkowskaz lewy
  12. shortrider

    Problem z instalacją

    Posiada ktoś schemat licznika od audi A6 2,5 TDI kostki zielona 32pin niebieska 32 pin oraz czarna 20 pin 4B0 919 880 G Od dwóch dni poszukuje jakiegoś toturiala który by pomógł podłączyć licznik z fisem albo chociaż rozpiski pinów w nim oraz w moim bez fisa 97r.
  13. shortrider

    Lampy tył Avant

    Bardzo fajny efekt, jak uzyskałeś taką czerwień ? Folia ? Zastanawiam się poważnie nad modem led stopów tylnych lamp robionego przez naszego kolegę z forum, plus czerwień i było by kozacko
  14. Chciałbym wszystkich serdecznie przywitać, miałem nadzieje że moim pierwszym postem będzie pełna optymizmu prezentacja pojazdu no ale Do brzegu, od kilku dni cały licznik jest ok ale prędkościomierz ma humory. Na początku działał tylko przy włączonych światłach i 1 biegu wentylatora lub bez świateł i 3 biegu (im większe obciążenie prądowe tym było mu "lepiej") Potem jeden calutki dzień działał normalnie i dziś po wymianie podświetlenia licznika zamarł na dobre Sądzę że padły luty po tym jak otwierałem licznik, czyściłem od środka etc. Mam przewód OBD2 i może jutro uda mi się załatwić laptopa i sprawdzić czy jest błąd speed sensora. Jaki polecacie preparat do czyszczenia styków? Jako ciekawostkę mogę napisać że żaróweczki zostały przeze mnie wymienione na 2w zamiast 1,1w i 1,2w i świeci dużo jaśniej i zarazem nie prześwietla czerwonej tarczy. Na same tarcze z wskazówkami w wersji bez fisa, aku i oleju potrzebujemy 6 sztuk żarówek w oprawce BX8.4d ( jest ciut mniejsza od 8,5 i ma miejsce na płasku śrubokręt co ułatwia znacząco montaż.) Pozdrawiam ! ---------- Post dopisany 23-08-2013 at 08:54 ---------- Poprzedni post napisany 20-08-2013 at 20:15 ---------- Witam podłączyłem wczoraj laptopa w poszukiwaniu błędów, po walce z sterownikami przewód zaczął być widziany przez komputer ale mimo to nie miałem dostępu do wielu opcji w polskim vagu i programie vcds. Umieszczam to co udało mi się wykryć i proszę o wskazanie na co zwrócić uwagę. Błędy w silniku to wszystkie raczej muszę naprawić. VCDS-Lite Version: Release 1.0 Wednesday, 21 August 2013, 15:59:29:0 Control Module Part Number: 028 906 021 GM Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1436 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 4 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent 00626 - Glow Plug Indicator Light (K29) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00625 - Vehicle Speed Signal 27-00 - Implausible Signal VCDS-Lite Version: Release 1.0 Wednesday, 21 August 2013, 15:53:06:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.LBL Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe D03 Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 24 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01361 - Switch for Anti-Theft Alarm; Close 29-00 - Short to Ground 01360 - Switch for Anti-Theft Alarm; Open 29-00 - Short to Ground 01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124) 29-00 - Short to Ground 01363 - Switch for Central Locking; Driver's Door (F59) 27-00 - Implausible Signal 01364 - Switch for Central Locking; Passenger Door (F114) 27-00 - Implausible Signal 01365 - Lock/Unlock Switch; Interior 29-00 - Short to Ground 01365 - Lock/Unlock Switch; Interior 28-00 - Short to Plus 01389 - Tailgate Open Switch (F124) 29-00 - Short to Ground 22307 - Unknown Error Code Unknown - 70-10 - Cylinder 3 - Intermittent 23331 - Unknown Error Code Unknown - 02-00 - Signal Shorted to Ground 23587 - Unknown Error Code Unknown - 103-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 24099 - Unknown Error Code Unknown - 39-00 - Output won't Switch or Short to Ground 23075 - Unknown Error Code Unknown - 01-00 - Signal Shorted to Plus 22819 - Unknown Error Code Unknown - 01-10 - Signal Shorted to Plus - Intermittent 22563 - Unknown Error Code Unknown - 38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent End -------------------------------------------------------------------------------------------------- ---------- Post dopisany 25-08-2013 at 19:01 ---------- Poprzedni post napisany 23-08-2013 at 08:54 ---------- Ktoś mi coś powie na temat logów ? ---------- Post dopisany 05-09-2013 at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany 25-08-2013 at 19:01 ---------- Dziś byłem na szrocie i sprawdzałem 2 impulsatory przy mnie wyciągane z skrzyń biegów. Rozwiązania problemu muszę szukać gdzie indziej. Mam pytanie, czy da się jakkolwiek sprawdzić czy jest to wina "zimnych lutów" w zegarach ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...