Skocz do zawartości

patryk.mc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patryk.mc

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Lbn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia patryk.mc

0

Reputacja

  1. A nie odłączałeś akumulatora, nie był słaby? Wykonaj adaptację kluczyka, powinno pomóc, ewentualnie wymień baterię w kluczyku i wtedy adaptacja
  2. Cześć, w moim przypadku raczej sprawdził się scenariusz z uszkodzoną uszczelką pod głowicą. Opcji naprawy tego nie będę miał aż do lipca. Mam możliwość zakupu takiego specyfiku: http://www.steelseal.co.uk/ Co o tym sądzicie? Może ktoś z was się z tym spotkał, warto to lać i nie będzie jakiś zmian na gorsze w pracy silnika?
  3. Gdzieś wcięło stare posty. Zestaw miał być niby oryginalny, ale kupiony w sklepie z częściami motoryzacyjnymi, nie w ASO. Pompa jest już w sumie 3 jak i termostat chyba 3-4 z kolei. Nie mam pomysłu co może tą Audi boleć... Mechanicy też nie bardzo już orientują co i jak. Może ktoś miał taki problem z tym ogrzewaniem i zmianami temp silnika? Dodam, że czasem czuć płyn chłodniczy w środku auta, ale wycieku nie zlokalizowałem żadnego.
  4. patryk.mc

    telepanie

    Chodzi mi kolego dokładniej o 'antywybuch' aniżeli o zawór, mój błąd. U mnie to nie zadziałało i auto było w stanie utrzymać obroty +/- 300, dodałem gazu i auto zgasło. Trzeba było ogarnąć, gdzie jest nieszczelność na rurze kolektora do filtra powietrza
  5. patryk.mc

    telepanie

    A auto nie łapie Ci lewego powietrza? Na starych instalacjach, gdy gaz sobie 'buchnął bokiem' przez zawór taki problem się pojawiał.
  6. Kolego powiem Ci tak. W mojej starej b5 1.6 b+gaz miałem takie przypadłości. Na początek poszło łatanie dolotu powietrza. Problem ustał, lecz czasem się pojawiał. Wymieniłem sonde lambda, bo napięcie nie było właściwe (sprawdzanie VAGIEM) Czyszczenie przepustnicy pomogło. I o ile w 1.8 przepustnica wymagała adaptacji to w 1.6 nigdy tego nie robiłem :]
  7. Cześć wszystkim. Mam pewien problem z autem, zacznę od początku: Po kupnie auta wymienione wszystkie płyny, paski, rozrząd, pompa wody etc. Pojechałem w dłuższą trasę i auto przestało grzać w środku. Wymieniona została nagrzewnica, problem ustał na jakiś krótki czas. Teraz gdy jadę spod maski słychać dziwny jakby brzęczący dźwięk. Gdy podgonie auto pod górke, rośnie temperatura, choć nie zawsze. I wyświetla się powiadomienie na FIS'ie. Gdy odpuszczę gazu, wszystko wraca do normy. Pojeżdżę trochę autem i ubywa mi płynu chłodzącego. Dodam, że na klimatroniku świeci się ciągle ECON i nie idzie odpalić klimy. Auto jak w profilu: 1.9TDI, 130KM, AWX, 01' Liczę na Wasze pomysły.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...