Skocz do zawartości

Mariusz Z.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mariusz Z.

Osiągnięcia Mariusz Z.

0

Reputacja

  1. Mariusz Z.

    [INNE] Bloki pomiarowe

    Sorki, że tu o tym marudzę, ale może ktoś posiada wartości bloków pomiarowych VAG dla silnika ABT z B4? Będę bardzo wdzięczny.
  2. Ten test przeprowadzałem na podniesionym jednym kole. Kiedy dałem cały przód w górę to skrzynia była cicha- żadnego stukotania. Wysłyszłem natomiast podejrzane dźwięki od lewej piasty ale niezbyt głośne. Czy uszkodzona piasta może dawać takie stukotanie? Coraz mniej się skłaniam do tego, że jest uszkodzona skrzynia.
  3. Raczej nie polecam montowania innej skrzyni bo taki eksperyment może się skończyć wzrostem zużycia paliwa i spadkiem dynamiki auta.
  4. Tak zrobiłem. Słychać na 99% szum i terkotanie ze skrzyni, z okolic mechanizmu różnicowego.
  5. Podkładki siedzą pod bieżniami a tych wcale nie ruszałem, także ustawienie luzów pozostało nietknięte. Mechanizm był oglądany gdy stukotanie już było, nie pojawiło się po jego wymontowaniu.
  6. A co dokładnie w mechaniźmie różnicowym? Miałem ten mechanizm na stole i wszystkie wałki łożysk są na miejscu, bieżnie nie widac aby były jakoś specjalnie skatowane, zęby niepołamane, flansze proste. No chyba, że gołym okiem nie zbada się mechanizmu.
  7. Mam problemik ze stukotaniem pojawiającym się przy ok. 40km/h. Jest to rytmiczny stukot, którego częstotliwość rośnie ze wzrostem prędkości, przy skręcie w lewo cichnie. W aucie znalazłem skrzywioną lewą półoś i rozsypany wewnętrzny przebub. Jednak po wymianie kompletnej półosi stukot nadal jest. Dla pewności dałem następną półoś ale bez zmian. Co to może stukotać?
  8. Witam wszystkich miłośników Audi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...