Mariusz Z.
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Mariusz Z.
Osiągnięcia Mariusz Z.
0
Reputacja
-
Sorki, że tu o tym marudzę, ale może ktoś posiada wartości bloków pomiarowych VAG dla silnika ABT z B4? Będę bardzo wdzięczny.
-
Ten test przeprowadzałem na podniesionym jednym kole. Kiedy dałem cały przód w górę to skrzynia była cicha- żadnego stukotania. Wysłyszłem natomiast podejrzane dźwięki od lewej piasty ale niezbyt głośne. Czy uszkodzona piasta może dawać takie stukotanie? Coraz mniej się skłaniam do tego, że jest uszkodzona skrzynia.
-
Raczej nie polecam montowania innej skrzyni bo taki eksperyment może się skończyć wzrostem zużycia paliwa i spadkiem dynamiki auta.
-
Tak zrobiłem. Słychać na 99% szum i terkotanie ze skrzyni, z okolic mechanizmu różnicowego.
-
Podkładki siedzą pod bieżniami a tych wcale nie ruszałem, także ustawienie luzów pozostało nietknięte. Mechanizm był oglądany gdy stukotanie już było, nie pojawiło się po jego wymontowaniu.
-
A co dokładnie w mechaniźmie różnicowym? Miałem ten mechanizm na stole i wszystkie wałki łożysk są na miejscu, bieżnie nie widac aby były jakoś specjalnie skatowane, zęby niepołamane, flansze proste. No chyba, że gołym okiem nie zbada się mechanizmu.
-
Mam problemik ze stukotaniem pojawiającym się przy ok. 40km/h. Jest to rytmiczny stukot, którego częstotliwość rośnie ze wzrostem prędkości, przy skręcie w lewo cichnie. W aucie znalazłem skrzywioną lewą półoś i rozsypany wewnętrzny przebub. Jednak po wymianie kompletnej półosi stukot nadal jest. Dla pewności dałem następną półoś ale bez zmian. Co to może stukotać?
-
Witam wszystkich miłośników Audi.