Skocz do zawartości

Auvach

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Auvach

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Auvach

0

Reputacja

  1. Ja mam u siebie multifunkcje b7 i radio concert II ki działa zmiana stacji / piosenki i głośność. Nie działają przyciski function i wybierania głosowego. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  2. Tak wiec stało się... Wczoraj wracając do domu jakieś 200 m do celu FIS wywalił mi "oil pressure" i turlajac się zostawiłem ślad oleju...pewnie zaraz mnie zbluzgacie ze nie tu pisze gdzie trzeba ale szukam mechanika do którego mógłbym odturlac mojego helmuta na diagnozę(pewnie umarł w butach ale...)... W Warszawie lub w okolicy. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  3. Właśnie o to to mnie chodziło. W skrócie chciałem wiedzieć jaka taśma pod MF... Dzięki. Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
  4. Chopy mam pytanko (pewnie odpowiedź jest na pierwszej stronie ale ja jej nie widzę). Mam b7 z kierą zwykłą a dziś zamontowałem MF tylko niestety nie zdążyłem do ASO po wiązke poduchy,Moduł z końcówką Q wiec pewnie będzie hulać...Ale do rzeczy...Nie mogę znaleźć końcówki numeru taśmy. Niby numer się zgadza ale literki na końcu nie widzę(być może ślepy jestem lub co).Moje pytanie kaj znajdę draństwo? p.s. Tempomat na wyposażeniu.
  5. Zgadzam się w 100 procentach... Olej jakiego używam to liqui moly 5w40. Na oleju jak na niczym nie oszczędzam (Jeżdżę po całej Polsce taka praca ) Ja mam w tej chwili na liczniku 295000 a ile tak naprawdę tego nie wie nikt.Ale... Będzie chwila to sprawdzę wszystko to co pisałeś. Za ewentualny chaos przepraszam. Piszę z tel.
  6. zupelnie nie rozumiem dlaczego nieszczesny, jesteś przekonany ze jest slaba kompresja? widziales, ze mechanik ja mierzyl faktycznie? jaki przebieg? zuzycie oleju moze byc powodowane przez zuzyta turbine, zatkany separator oleju odpowietrzania komory korbowej, ew. uszkodzone uszczelniacze prowadnic zaworowych Musashi nie da się ukryć że jest to ftopa audi jeśli idzie o ten silnik(więcej zastrzeżeń nie posiadam). Ot dlaczego nieszczęsny Co do kompresji postaram się podjechać do mechanika bo to że nie ma odpowiedniej kompresji stwierdził "na oko" jak gasiłem u niego samochód i po odpalaniu a mianowicie na zimnym pali na dotyk a na ciepłym trza trochę powirować zanim zaskoczy.
  7. Drodzy koledzy. Posiadam nieszczęsny silnik BLB od 2 lat, po przeróbce pompy ale ostatnio (jakieś pół roku) konsumpcja oleju znacznie wzrosła a mianowicie jakieś 0,5 litra na 700/800/czasem 900 km, zaczął chodzić głośniej i z tego co powiedział mi mechanik jest słaba kompresja(co prawda auto zbiera się dość żwawo ale...).Ale do rzeczy. Zastanawiam się nad wymianą na BKD tylko jak to laik nie mam pojęcia czy szukać kompletnego silnika czy tylko bloku, czy jeszcze inaczej poddać się zabiegowi "remontu". Z góry dziekuje za odpowiedz i przepraszam jeśli zamieściłem swoje wypociny gdzie nie powinienem.
  8. Witam wszystkich użytkowników. Od 2 lat jestem właścicielem A4 B7 2.0 BLB.Wiele już przeszedłem ze swoim "Helmutem" ale zapewne jeszcze trochę przygód przede mną. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...