Skocz do zawartości

strikerbest

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O strikerbest

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A3 8L
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AGU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia strikerbest

0

Reputacja

  1. Dziękuję za pomoc. Ostateczną przyczyną rozładowywania akumulatora było złe podpięcie CAN'ów do modułu Gateway oraz sterownika multifunkcji. W efekcie elektronika się nie wygaszała do końca. Dodam że w tej chwili RNS-E, moduł telefonu, licznik, sterownik multifunkcji, gatway wygaszają się po minucie od wyjęcia kluczyka ze stacyjki. Otworzenie drzwi powoduje ich wzbudzenie na 60 sekund. Sterownik ECU jest wzbudzony przez 30min od wyjęcia kluczyka ze stacyjki. Po tym czasie elektronika jest całkowicie wygaszona i pobiera 60-70mA.
  2. MaTeo85 zauważyłem że są pewne zmiany po 15min od wyłączenia ale to ciągle za dużo. Zapytałem o pobór bo mogłoby mnie trochę naprowadzić. Z tym sygnałem DWA może być różnie, kilka stron wcześniej ktoś pisał że nie podłączał tego sygnału i wszystko było ok. Pila24 bardzo dziękuję za wyczerpującą odpowiedz. Sporo się napracowałeś żeby udostępnić mi kodowanie ale... ja jeżdżę Audi A3 8L. U mnie adaptacja licznika jest zupełnie inna. Kanał 61 jest odpowiedzialny za tzw Midline Dash czyli pół FIS. Na kanale 62 są podobne informacje do tych które Ty opisujesz w A4. Jeśli mam RNS-E + moduł bluethooth 8P0862335N + MA-Box adapter AV i kierownicę multi 8P0953549F to jak to wszystko pokodować? Pewnie tego mi nie podpowiecie ale może podpowie ktoś jak zakodować kanał 62 w liczniku?
  3. Borykam się trochę z rozładowywaniem akumulatora. Mam wiele podejrzeń ale że problemy się zaczęły kiedy zrobiłem upgrade na RNS-E + bluethoot + multifunkcja + TV więc winą obarczam któryś z tych modułów. Mam pytanie do wszystkich ludzi "dobrej woli" czy ktoś z Was mierzył ile pobiera RNS-E w tzw trybie standby? U mnie w samochodzie to jest jakieś 100mA czyli dość dużo zważywszy że 150mA pobiera pozostała instalacja to daje nam łącznie już 250mA. W 3 dni wyssie akumulator. Ponieważ jest to instalacja którą sam zakładałem to czytam dużo i zastanawiam się czy powodem jest że mam coś źle wykodowane czy brak sygnału DWA ma w tym wypadku znaczenie a może przyczyny powinienem szukać gdzie indziej?
  4. Adam, bardzo Ci dziękuję. Oczywiście zadziałało. Męczyłem się z tym już dłuższy czas i zachodziłem w głowę jak wersję soft muszę nagrać żeby w końcu wróciło normalne menu nawigacji. Tymczasem okazało się że to tak banalnie proste.
  5. Widzę że jest tu duży wątek dotyczący RNS-E. Mam pewien problem ze swoim RNS-E. Wszystko było wcześniej w porządku zanim nie zrobiłem downgrade by wgrać VIM HACK. Po wgraniu softu 080 i ponownym wgraniu sw600 i sw650 oraz włożeniu płyty z mapami 2018 wyświetlił mi się dziwny ekran w trybie NAVI. Po wciśnięciu przycisku NAV wcześniej pojawiała mi się okrągła tarcza z literkami i mogłem wpisywać adres. Teraz po naciśnięciu NAV wyświetla mi taki ekran jak na dołączonym zdjęciu. Czy ktoś miał taki przypadek i wie jak ten problem rozwiązać? Czy brakuje mi jakiejś aktualizacji?
  6. Witam i pozdrawiam wszystkich miłośników AUDI A4 Jestem posiadaczem AUDI A3 1.8T AGU 150KM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...