Skocz do zawartości

ovball

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ovball

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia ovball

0

Reputacja

  1. już pisałem to w innych postach ale mam ten sam problem, na 1 2 3 biegu najczęściej , dławi się , szarpie , potem pow 2200obr jak dostaje wieksza dawkę jest ok, i jak można wywnioskować , nie jest to luźny konektor popmowstysków , tylko sam wtrysk się zacina , tak jak też pisałem w innych postach po weekendzie oddaję wtryski do poprawki , bo już regenerowałem ale chyba spieprzyli sprawę, jeśli po powtórnej regeneracji wszystko będzie ok to napiszę. Pozdro. :-) Wymienili na inne wtryski... szarpanie dalej jest... odłączyłem EGR i szarpanie ustało, ale nie chcę zaślepieąc EGR czy co innego robić, auto ma chodzic tak jak fabryka przykazała, tak więc wymieniłem EGR i szarpanie dalej jest WTF ???
  2. vacupompa fabrycznie jest dużo "mocniejsza" i nawet jak sie psuje to i tak daje dobre cisnienie ... u mojej Audiczki występowały takie objawy, czyli: najpierw telepało budą na jałowym , potem zaczął kopcić na czarno , potem gasł na skrzyżowaniu i odpalałem plakiem aż sie wkurzyłem i dałem auto do remontu ... jak sie okazało wtryski do regeneracji kolektory , egr , przepływomierz katalizator itd zajeb...ne tak ze prawie prześwitu nie ma , nagaru brudu sadzy itp mechanik czyszcząc wszystko wyjął chyba z "litr" /kilo jak kto woli i... bak paliwa zapchany filtr paliwa tak samo , może od złego paliwa ale nie wydaje mi się... po robocie silnik a konkretniej jego dźwięk , jak nowy , wcześniej był taki głuchy a teraz pracuje jak żyletka , natomiast spieprzyli wtryski ( moje domysły to to że 3 wyczyścili a jeden zregenerowali cały ) bo teraz wszytko jest ok oprócz tego że dławi się przy 1900 / 2000 obrotach obojętnie czy na 1 biegu czy na 2 czy na 3-ce , mój mechanik nawet turbine zregenerował żeby wyeliminować wszystko , więc teraz po weekendzie oddaje wtryski do poprawy zobaczymy jak dalej się losy potoczą... :-)
  3. drgania mogą być też od wytartych krzywek na wale rozrządu...
  4. Mimo że nie masz 2,0 tdi , to przeczytaj uważnie wątek z tego linku : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/ Wydaje mi się że tam znajdziesz odpowiedź na nurtujące Ciebię pytanie Przed przeczytaniem tego tematu wszystko co tam było napisane zostało wcześniej juz zrobione. tzn: egr , wyczyszczony , wszystkie doloty sprawdzone wyczyszczone , sprawdzona szczelność itp a "usterka" nie ustąpiła, na dodatek teraz dziwnie auto odpala , być może przez jakieś złe paliwo, i tu też dziwne bo zawsze leje Shella v-power nitro , i nawet lałem niemieckie paliwa, a raz zalałem zwykłe fuel save i chyba od tego momentu dziwnie zaczął odpalać hymmm
  5. Panowie... z wszystkimi się zgadzam ... po pierwsze mam a4 1.9 tdi 2006 r brb bez dpf i zeby nie zamulic naszego traktorka to na zimnym nie butowac a na rozgrzanym jak najbardziej 2000 a nawet 2500 obrotow i studzic po ostrej jeździe Ale ... proszę o pomoc! Mam taką przypadłość... jadę sobie na 1szym biegu dochodzi do 2000obr i jak dynamicznie dodam gazu to nie zawsze ale często słyszę dźwięk w postaci zaszumienia czy "puszczenia bokiem powietrza" i male szarpniecie w silniku to samo dzieje się na 2gim biegu i już rzadko ale czasem na 3cim Moja wstępna opinia to EGR ktory się nie do końca domyka i gdzieś puszcza powietrze bokiem? Może ktoś z was mi pomoże? Dodam że audiczka była juz sprawdzana "na milion sposobów" i ...turbo rewelacja intercooler git zadnych mikro dziurek ... wszystko jest szczelne pompa vacu ok byla zrobiona diagnoza kompa specialistycznym sprzętem (nie jakims zwyklym programem z laptopem) i po tej diagnozie okazuje się że mam inna mape do kompa wgraną i zamiast 116km mam okolo 130 ... co jest w praktyce prawdą bo każdy dziwił się że moja audiczka jest taka rzwawa Jeśli narzuca się wam jeszcze jakieś pomysły proszę o kontakt
  6. Hej. można powiedzieć że mam podobny problem natomiast u mnie dzieje się tak gdy jadę na pierwszym biegu dochodzi do dwóch tysięcy obrotów i dodam dynamicznie gazu słysze taki dźwięk jak by nabrał powietrza jakby puścił dalej jadę na drugim biegu to samo 2 tysiącach obrotów taki dziwny dźwięk jak zgrzyt jadę dalej przy wyższych biegach nie ma , raz jak auto stało 5 dni i zacząłem jechać to miałem tak że przejechałem może 500 metrów auto zaczęło całe drgać silnik zaczął prawie skakać wyłączyłem samochód włączyłem jeszcze raz i pojechałem dalej podpowiem że komputer nic nie wykazuje miałem pełną diagnostykę silnika turbina jest super pompowtryski super intercooler okej trochę mi auto kopciło ale wymieniłem uszczelniaczye na pompowtryskach teraz jest okej ale problem tego dźwięku przy dwóch tysiącach obrotów dalej prosto jeśli by ktoś wiedział o co chodzi proszę o kontakt ---------- Post dopisany 26-05-2014 at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany 21-05-2014 at 20:04 ---------- Hej a czy to może być EGR ? na zasadzie ze klapa sie do konca nie domyka bo egr jest zanieczyszczony ?
  7. Jeszcze raz Witam Wszystkich, mam na imię Krzysiek , jestem z Wrocławia i jestem szczęśliwym posiadaczem AUDI A4 1,9 TDI z 2006r Sedan, dopiero uczę się tego autka więc postaram się najpierw uważnie czytać już napisane posty zanim sam napiszę post który prawdopodobnie już gdzieś jest, a już na początku mam wiele pytań, mam nadzieję że odpowiedź znajdę w postach :-) Pozdrawiam Wszystkich i do zobaczenia na listach forum i na zlotach ... :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...