Skocz do zawartości

kawowy19

Pasjonat
  • Postów

    643
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O kawowy19

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Złotów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Miska zdjęta. Smok zabity, oringi twarde. Na wolnych po rozgrzaniu do 95st miał ok 1bara. pytanie mam następujące. Na rurkach są 4 oringi. Gdzieś czytałem że jest jeszcze jeden mały. Możecie mi powiedzieć gdzie? Czy trzeba zwalać pompę? Jeśli tak to jak, bo widzę tylko dwie śruby i napęd łańcucha. Czy trzeba przedni dekiel zrzucić? Odnośnie rozrządu. Wariatory są suche. Na wałkach są metalowe pierścienie. Wszystkie są całe i wyglądają okey pytanie czy je wymieniać? Te na aucie mają „zamki”, nowe które zakupiłem już ich nie mają… oringi na zaworach sterujących są bardzo słabe więc je wymienię. Rozrząd ktoś ustawiał jednak na kropki, tak jak myślałem 🫣 A sam rozrząd, no cóż wymieniony był ale sam pasek…😉
  2. Silnik odpala bez problemu i pracuje normalnie. Nie wiem jak z mocą bo wcześniej nie miałem ASN i ciężko mi się odnieść do osiągów. Silnik pali na strzała, wkręca się fajnie - powiedziałbym normalnie, tylko wydaje mi się, że trochę nim trzepie. Ale wypadania zapłonu niby nie pokazuje.
  3. Czujnik wymienię ale chciałbym być pewny, że z ciśnieniem jest wszystko okey dlatego zamierzam zwalić miskę. Zastanawiam się tylko czy ściągać całkiem pompę czy wystarczą oringi na rurkach, stąd moje pytanie. Wleję płukankę i zmienię olej na coś porządnego bo jest świeży chyba ale nie wygląda najlepiej… Co do rozrządu to oczywiście poprawię na blokadach tylko czemu tych wartości tam nie widać. jakbym mógł prosić o wyjaśnienie bloków w poszczególnych grupach.
  4. Cześć wszystkim. Na wstępie dodam, że przeczytałem już mnóstwo tematów ale nie mogę dojść do ładu. zakupiłem b6 po wymianie rozrządu. Właściciel powiedział, że po przejechaniu 200km od wymiany rozrządu zapalił się check. Mechanicy powiedzieli że wariatory do wymiany więc auto zostało sprzedane - mi sa dwa błędy Po skasowaniu oczywiście wracają. sprawdzałem grupę 093 ale mam wartość tylko dla jednej głowicy. Macie pomysł czemu widać tylko z jednej głowicy? Tak to wygląda. Będę sprawdzał ustawienie rozrządu, bo ktoś prawdopodobnie ustawiał go na kropki. Widać je na wariatorach i obudowie. Mam prośbę jakby ktoś mógł mi opisać bloki tych grup - co od czego. Byłbym wdzięczny za to. Druga sprawa to ciśnienie oleju. Po dobrym rozgrzaniu zapaliła się podczas gwałtownego ruszania. Zmierzę ciśnienie manometrem i sprawdzę jakie są wartości. Będę ściągał miskę i wymieniał oringi na rurkach. 1- Pytanie czy zwalać pompę i ją oglądać czy nie ma to sensu i wymienić tylko oringi na rurkach i wyczyścić smok? 2- czy w vcds ciśnienie powinno mieć cały czas status ok, niezależnie od obrotów? Bo poniżej 1200 zmienia się z „ok” na „<min” Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
  5. Aaaaaa widzisz…. to wszystko gra w takim razie. Faktycznie działa podczas rozruchu. Muszę jeszcze tylko zerknąć czy pod obciążeniem zmieniają położenie bo mam wrażenie, że stoją w miejscu. Dzięki serdeczne za pomoc👍
  6. Reflektory nie zmieniają swojego położenia mimo zmiany obciążenia auta. Nie ma też „samopoziomowania” po włączeniu świateł mijania. Silniczki idzie sprawdzić? oglądałem je tylko wizualnie
  7. Nikt nie ma żadnego pomysłu? Nie wiem czy próbować podmienić moduł, ale błędu żadnego nie zgłasza i tak stoję w kropce…
  8. Nadal szukam…
  9. kawowy19

    3.0 ASN kolektor ssący.

    To ogłoszenie wygasło!

    • Kupię
    • Używany

    Cześć. jak w temacie, szukam kolektora kompletnego albo samych klap wirowych. Rozważę też zakup samego wałka z uszkodzonymi klapami. pozdrawiam

    Do ustalenia

  10. 3.0 ASN kolektor ssący. Zobacz ogłoszenie Cześć. Szukam dosłownie 1szt plastiku ze zdjecia do 3.0 asn ewentualnie kompletu w normalnych pieniążkach. pozdrawiam Użytkownik kawowy19 Data 01/30/25 Cena Kategoria A4 B6/B7
  11. Tak, kabel kupiony parę lat temu od forumowicza. Z poprzednią b6 sobie radził bez kłopotu z b8 także. Do tej pory z żadnym modułem w żadnym aucie nie miał problemu. Spróbuję czymś innym. udalo mi się połączyć z modułem świateł. Błędów brak, adaptacja nic nie zmienia, czujniki zmieniają napięcie przy zmianie obciążenia. jakis pomysl?
  12. Cześć. zakupilem właśnie b6. Fabrycznie zamontowany ksenon zwykły i wszystkie komponenty są na miejscu. Nie działa samopoziomowanie, nie ma komunikacji ze sterownikiem ale nie ma na fisie żadnych błędów. Co może być przyczyną? Moduł zasilanie ma - masa i plus na bodajze 10pinie. Sam moduł czy gdzieś indziej szukać przyczyny?
  13. WAUZZZ8EX3A228536 w torsenie są dwa korki. Spuściłem z niego na oko ok. 0.5l Więc wydaje mi się trochę mało. Nie wiem czy wlać do przelewania jak zazwyczaj… No i zastanawia mnie przedni dyfer. Jakiś korek znalazłem w okolicach prawej półosi. U mnie wyszło tak jednak spuściłem tylko 350ml. Wlałem do przelania przez korek wlewowy i weszło 0.6l
  14. Panowie a jak sytuacja ma się w quattro i automacie? A4 b6 przedni dyfer ma swój olej a torsen swój? zakładam, że olej jest ten sam a jak ma się sprawa z ilościami? Znalazłem informacje, że przedni dyfer 0.8l a ile do torsena wejdzie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...