
kawowy19
Pasjonat-
Postów
643 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5O kawowy19

Informacje
-
Imię
Arek
-
Miasto
Złotów
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDHB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Miska zdjęta. Smok zabity, oringi twarde. Na wolnych po rozgrzaniu do 95st miał ok 1bara. pytanie mam następujące. Na rurkach są 4 oringi. Gdzieś czytałem że jest jeszcze jeden mały. Możecie mi powiedzieć gdzie? Czy trzeba zwalać pompę? Jeśli tak to jak, bo widzę tylko dwie śruby i napęd łańcucha. Czy trzeba przedni dekiel zrzucić? Odnośnie rozrządu. Wariatory są suche. Na wałkach są metalowe pierścienie. Wszystkie są całe i wyglądają okey pytanie czy je wymieniać? Te na aucie mają „zamki”, nowe które zakupiłem już ich nie mają… oringi na zaworach sterujących są bardzo słabe więc je wymienię. Rozrząd ktoś ustawiał jednak na kropki, tak jak myślałem 🫣 A sam rozrząd, no cóż wymieniony był ale sam pasek…😉
-
Silnik odpala bez problemu i pracuje normalnie. Nie wiem jak z mocą bo wcześniej nie miałem ASN i ciężko mi się odnieść do osiągów. Silnik pali na strzała, wkręca się fajnie - powiedziałbym normalnie, tylko wydaje mi się, że trochę nim trzepie. Ale wypadania zapłonu niby nie pokazuje.
-
Czujnik wymienię ale chciałbym być pewny, że z ciśnieniem jest wszystko okey dlatego zamierzam zwalić miskę. Zastanawiam się tylko czy ściągać całkiem pompę czy wystarczą oringi na rurkach, stąd moje pytanie. Wleję płukankę i zmienię olej na coś porządnego bo jest świeży chyba ale nie wygląda najlepiej… Co do rozrządu to oczywiście poprawię na blokadach tylko czemu tych wartości tam nie widać. jakbym mógł prosić o wyjaśnienie bloków w poszczególnych grupach.
-
Cześć wszystkim. Na wstępie dodam, że przeczytałem już mnóstwo tematów ale nie mogę dojść do ładu. zakupiłem b6 po wymianie rozrządu. Właściciel powiedział, że po przejechaniu 200km od wymiany rozrządu zapalił się check. Mechanicy powiedzieli że wariatory do wymiany więc auto zostało sprzedane - mi sa dwa błędy Po skasowaniu oczywiście wracają. sprawdzałem grupę 093 ale mam wartość tylko dla jednej głowicy. Macie pomysł czemu widać tylko z jednej głowicy? Tak to wygląda. Będę sprawdzał ustawienie rozrządu, bo ktoś prawdopodobnie ustawiał go na kropki. Widać je na wariatorach i obudowie. Mam prośbę jakby ktoś mógł mi opisać bloki tych grup - co od czego. Byłbym wdzięczny za to. Druga sprawa to ciśnienie oleju. Po dobrym rozgrzaniu zapaliła się podczas gwałtownego ruszania. Zmierzę ciśnienie manometrem i sprawdzę jakie są wartości. Będę ściągał miskę i wymieniał oringi na rurkach. 1- Pytanie czy zwalać pompę i ją oglądać czy nie ma to sensu i wymienić tylko oringi na rurkach i wyczyścić smok? 2- czy w vcds ciśnienie powinno mieć cały czas status ok, niezależnie od obrotów? Bo poniżej 1200 zmienia się z „ok” na „<min” Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
-
Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów w Audi A4 B6
kawowy19 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Aaaaaa widzisz…. to wszystko gra w takim razie. Faktycznie działa podczas rozruchu. Muszę jeszcze tylko zerknąć czy pod obciążeniem zmieniają położenie bo mam wrażenie, że stoją w miejscu. Dzięki serdeczne za pomoc👍 -
Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów w Audi A4 B6
kawowy19 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Reflektory nie zmieniają swojego położenia mimo zmiany obciążenia auta. Nie ma też „samopoziomowania” po włączeniu świateł mijania. Silniczki idzie sprawdzić? oglądałem je tylko wizualnie -
Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów w Audi A4 B6
kawowy19 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Nikt nie ma żadnego pomysłu? Nie wiem czy próbować podmienić moduł, ale błędu żadnego nie zgłasza i tak stoję w kropce… -
Nadal szukam…
-
kawowy19 obserwuje zawartość 3.0 ASN kolektor ssący.
-
-
3.0 ASN kolektor ssący. Zobacz ogłoszenie Cześć. Szukam dosłownie 1szt plastiku ze zdjecia do 3.0 asn ewentualnie kompletu w normalnych pieniążkach. pozdrawiam Użytkownik kawowy19 Data 01/30/25 Cena Kategoria A4 B6/B7
-
Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów w Audi A4 B6
kawowy19 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Tak, kabel kupiony parę lat temu od forumowicza. Z poprzednią b6 sobie radził bez kłopotu z b8 także. Do tej pory z żadnym modułem w żadnym aucie nie miał problemu. Spróbuję czymś innym. udalo mi się połączyć z modułem świateł. Błędów brak, adaptacja nic nie zmienia, czujniki zmieniają napięcie przy zmianie obciążenia. jakis pomysl? -
Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów w Audi A4 B6
kawowy19 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Tak vcds próbowałem… -
Montaż i działanie układu samo poziomowania xenon-ów w Audi A4 B6
kawowy19 odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Cześć. zakupilem właśnie b6. Fabrycznie zamontowany ksenon zwykły i wszystkie komponenty są na miejscu. Nie działa samopoziomowanie, nie ma komunikacji ze sterownikiem ale nie ma na fisie żadnych błędów. Co może być przyczyną? Moduł zasilanie ma - masa i plus na bodajze 10pinie. Sam moduł czy gdzieś indziej szukać przyczyny? -
Jaki olej w napędach i skrzyni biegów Audi A4 B6?
kawowy19 odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
WAUZZZ8EX3A228536 w torsenie są dwa korki. Spuściłem z niego na oko ok. 0.5l Więc wydaje mi się trochę mało. Nie wiem czy wlać do przelewania jak zazwyczaj… No i zastanawia mnie przedni dyfer. Jakiś korek znalazłem w okolicach prawej półosi. U mnie wyszło tak jednak spuściłem tylko 350ml. Wlałem do przelania przez korek wlewowy i weszło 0.6l -
Jaki olej w napędach i skrzyni biegów Audi A4 B6?
kawowy19 odpowiedział(a) na miro_x temat w Audi A4 B6/B7
Panowie a jak sytuacja ma się w quattro i automacie? A4 b6 przedni dyfer ma swój olej a torsen swój? zakładam, że olej jest ten sam a jak ma się sprawa z ilościami? Znalazłem informacje, że przedni dyfer 0.8l a ile do torsena wejdzie?