
dawidjs
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dawidjs

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
No przecież piszę ze ma mam TROSZKĘ zniżek
-
brak mocy-kontrolka swiec zarowych-check-a na kocu DPF
dawidjs odpowiedział(a) na ...radek... temat w 2.0TDI
Kolegam ma dostęp do vaga niech sprawdzi bloki pomiarowe 10 i 11 będzie wszystko wiadomo ile podaje i na jakich obrotach podaje. Jak grucha ok to zakres regulacji kiepski i trzeba wyregulować. -
Kolego co tu kombinować z wałkami imbusikami itd....Ja kupiłem najpierw wałek od gościa z TMA SERWIS i miało chodzic po 30 tys padła zembatka pośrednia koszt w aso około 900 zł plus przeróbka na grubszy zabierak już nie pamiętam dokładnie ale około 650 a i tak wylądowałem w VW po pompę z 1.9 zębatkę zimering łańcuch i napinacz koszt 1400 zł bo mam troszkę zniżek robota własna do ogarnięcia w jeden dzień .
-
Kolego wciśni sprzęgło to przestanie. I szykuj się na robotę dwumasu i nie powinno się jeździć bo zamiast 2000 zł mogą się zrobić 3000 zł bo wał cierpi.
-
Witam. Jeżeli chodzi o regeneracje pompy u "TMA" to z ręką na sercu mogę polecić po 37 tys k wyjąłem pompę i wałki bo posypała mi się zębatka pośrednia której nie wymieniłem bo ( przyżydziłem )koszt w serwisie vw około 900 zł zabierak i gniazdo wałka w stanie nienaruszonym więc chłop nie robi lipy. Teraz wsadziłem już pompę oleju z 1.9 żeby zapomnieć o temacie na zawsze koszt części wraz z nową pompą około 1400 zł .
-
Witam . Ktos udostepni jakis fajny programik do BPW bo tez ostatni sie zastanawiam zeby coś sobie wgrać
-
Ok. niemiałem dzisiaj czasu bo wyjazd mi wyskoczył jutro będę już w domu wiec sprawdze i jak by co będę dzwonił. Dzieki za pomoc pozdrawiam
-
Witam. Panowie i Panie spraw dotyczy jak w temacie golfa 1.9 105k bkc. Auto nie odpala jeżeli temperatura spadnie poniżej 4 stopni na plusie. Jeżeli temperatura jest wyższa niż 4 stopnie niema jakich kolwiek objawów nieodpalania. Po podłączeniu waga nie ma żadnych usrerek jedynie na teście sprawności pojawia się informacja ze nieprawidłowy sygnał z J 179 ( przekaźnik zimnego grzania ) Wiecy wymieniłem na nowy nie pomogło , potem czujnik temperatury i przekaźnik nie pamiętam nr. Wie ma ktoś jakąs diagnozę będę wdzięczny bo powoli się poddaje
-
kolega ma racje zabieraj się za robotę rozrusznika .
-
Dzięki za podpowiedzi ale auto na rozgrzanym silniku ciężko kręci a odpalo bezproblemowo (jak zakreci) nie jest to reguła czasem nie ma żadnych problemów i działa ok. Rozrusznik wrócił wczoraj z regeneracji wszystko ok na wszelki wypadek wymienił automat na inny. Wsadzilem go wczoraj ale nie było czasu go pozodnie rozgrzać sprawdze dzisiaj i da ---------- Post dopisany 30-11-2013 at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2013 at 08:58 ---------- Zamykając temat auto chodziło 6 godziny bez gaszenia przejechało ok 200km w koło komina i po zgaszeniu odpaliło bez problemu potem spróbowałem jeszcze kilka razy (tak dla pewności ) i po kłopocie. Problemem był automat od rozrusznika po wsadzeniu innego używanego jest ok. Podsumowując nie zawsze takie objawy dają tuleje na rozruszniku i dzięki za podpowiedz. Pozdrawiam wszystkich biorących aktywny udział w temacie. ---------- Post dopisany at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany at 19:08 ---------- Zamykając temat auto chodziło 6 godziny bez gaszenia przejechało ok 200km w koło komina i po zgaszeniu odpaliło bez problemu potem spróbowałem jeszcze kilka razy (tak dla pewności ) i po kłopocie. Problemem był automat od rozrusznika po wsadzeniu innego używanego jest ok. Podsumowując nie zawsze takie objawy dają tuleje na rozruszniku i dzięki za podpowiedz. Pozdrawiam wszystkich biorących aktywny udział w temacie.
-
To samo przerabiam. Niewiedząc dlaczego zauwazyłem ze ylko BPW ostatnio mają problem z odpaleniem. A napowaznie zeby zamknac temat wieczorem dam znac czy regeneracja rozrusznika wymiana tulej i automatu bo to on prawdopodobnie u mnie robi zamieszanie cos pomogła
-
Sprawdz sobie. Przyznam ze tez byłem troszeczkę zaskoczony. ---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:31 ---------- Ps. tak sprawdzałem kompem VCP+K bo taki posiadam i dokładnie teraz nie pamiętam czy nieprawidłowy sygnał swiecy zarowej czy brak napięcia czy cos takiego jak się powtórzy to sprecyzuje lub jak to takie istotne to jutro sprawdzę bo i tak jestem na etapie grzebania przy nim.
-
Panowie Bpw ma diagnozę świec tyle że nie pali sie kontrolka świec zarowych tylko kontrolka engine (silnika) . Dwa tygodnie temu to przerabialem u siebie . A co do odpalania to najlepiej na vaga i podejrzewał bym przekaznik świec zarowych ale vag prawdę ci powie.
-
kąt wtrysku sprawdzałem jest ok równy zeru. Doda ze nie jest to reguła często po rozgrzaniu pali normalnie.
-
Witam. Jak w temacie. Mianowicie auto 2.0 BPW potrafi po tygodniowym postoju odpalić od pierwszego strzała a wystarczy ze przejedzie jakąś krótką trasę około 50km i po próbie ponownego uruchomienia kreci strasznie ciężko , odpali zgaszę ją i po ponownym zakręceniu kręci normalnie. Rozrusznik po regeneracji ponoć był ok tylko wymienili tuleje. VAG (VCP+K) nic nie pokazuje ładowanie ok zero błędów, logicznie było by postawić na akumulator ale zastanawia mnie sytuacja dlaczego tylko na ciepłym jest problem z rozruchem lub spartolili regeneracje rozrusznika? Może ktoś bardziej doświadczony lub ktoś kto miał podobny przypadek pomoże.