Skocz do zawartości

dawidjs

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawidjs

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dawidjs

0

Reputacja

  1. No przecież piszę ze ma mam TROSZKĘ zniżek
  2. Kolegam ma dostęp do vaga niech sprawdzi bloki pomiarowe 10 i 11 będzie wszystko wiadomo ile podaje i na jakich obrotach podaje. Jak grucha ok to zakres regulacji kiepski i trzeba wyregulować.
  3. Kolego co tu kombinować z wałkami imbusikami itd....Ja kupiłem najpierw wałek od gościa z TMA SERWIS i miało chodzic po 30 tys padła zembatka pośrednia koszt w aso około 900 zł plus przeróbka na grubszy zabierak już nie pamiętam dokładnie ale około 650 a i tak wylądowałem w VW po pompę z 1.9 zębatkę zimering łańcuch i napinacz koszt 1400 zł bo mam troszkę zniżek robota własna do ogarnięcia w jeden dzień .
  4. dawidjs

    co to może być?

    Kolego wciśni sprzęgło to przestanie. I szykuj się na robotę dwumasu i nie powinno się jeździć bo zamiast 2000 zł mogą się zrobić 3000 zł bo wał cierpi.
  5. Witam. Jeżeli chodzi o regeneracje pompy u "TMA" to z ręką na sercu mogę polecić po 37 tys k wyjąłem pompę i wałki bo posypała mi się zębatka pośrednia której nie wymieniłem bo ( przyżydziłem )koszt w serwisie vw około 900 zł zabierak i gniazdo wałka w stanie nienaruszonym więc chłop nie robi lipy. Teraz wsadziłem już pompę oleju z 1.9 żeby zapomnieć o temacie na zawsze koszt części wraz z nową pompą około 1400 zł .
  6. Witam . Ktos udostepni jakis fajny programik do BPW bo tez ostatni sie zastanawiam zeby coś sobie wgrać
  7. dawidjs

    Golf 5 BKC

    Ok. niemiałem dzisiaj czasu bo wyjazd mi wyskoczył jutro będę już w domu wiec sprawdze i jak by co będę dzwonił. Dzieki za pomoc pozdrawiam
  8. dawidjs

    Golf 5 BKC

    Witam. Panowie i Panie spraw dotyczy jak w temacie golfa 1.9 105k bkc. Auto nie odpala jeżeli temperatura spadnie poniżej 4 stopni na plusie. Jeżeli temperatura jest wyższa niż 4 stopnie niema jakich kolwiek objawów nieodpalania. Po podłączeniu waga nie ma żadnych usrerek jedynie na teście sprawności pojawia się informacja ze nieprawidłowy sygnał z J 179 ( przekaźnik zimnego grzania ) Wiecy wymieniłem na nowy nie pomogło , potem czujnik temperatury i przekaźnik nie pamiętam nr. Wie ma ktoś jakąs diagnozę będę wdzięczny bo powoli się poddaje
  9. kolega ma racje zabieraj się za robotę rozrusznika .
  10. dawidjs

    Nie pali na ciepłym?

    Dzięki za podpowiedzi ale auto na rozgrzanym silniku ciężko kręci a odpalo bezproblemowo (jak zakreci) nie jest to reguła czasem nie ma żadnych problemów i działa ok. Rozrusznik wrócił wczoraj z regeneracji wszystko ok na wszelki wypadek wymienił automat na inny. Wsadzilem go wczoraj ale nie było czasu go pozodnie rozgrzać sprawdze dzisiaj i da ---------- Post dopisany 30-11-2013 at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2013 at 08:58 ---------- Zamykając temat auto chodziło 6 godziny bez gaszenia przejechało ok 200km w koło komina i po zgaszeniu odpaliło bez problemu potem spróbowałem jeszcze kilka razy (tak dla pewności ) i po kłopocie. Problemem był automat od rozrusznika po wsadzeniu innego używanego jest ok. Podsumowując nie zawsze takie objawy dają tuleje na rozruszniku i dzięki za podpowiedz. Pozdrawiam wszystkich biorących aktywny udział w temacie. ---------- Post dopisany at 19:08 ---------- Poprzedni post napisany at 19:08 ---------- Zamykając temat auto chodziło 6 godziny bez gaszenia przejechało ok 200km w koło komina i po zgaszeniu odpaliło bez problemu potem spróbowałem jeszcze kilka razy (tak dla pewności ) i po kłopocie. Problemem był automat od rozrusznika po wsadzeniu innego używanego jest ok. Podsumowując nie zawsze takie objawy dają tuleje na rozruszniku i dzięki za podpowiedz. Pozdrawiam wszystkich biorących aktywny udział w temacie.
  11. To samo przerabiam. Niewiedząc dlaczego zauwazyłem ze ylko BPW ostatnio mają problem z odpaleniem. A napowaznie zeby zamknac temat wieczorem dam znac czy regeneracja rozrusznika wymiana tulej i automatu bo to on prawdopodobnie u mnie robi zamieszanie cos pomogła
  12. Sprawdz sobie. Przyznam ze tez byłem troszeczkę zaskoczony. ---------- Post dopisany at 19:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:31 ---------- Ps. tak sprawdzałem kompem VCP+K bo taki posiadam i dokładnie teraz nie pamiętam czy nieprawidłowy sygnał swiecy zarowej czy brak napięcia czy cos takiego jak się powtórzy to sprecyzuje lub jak to takie istotne to jutro sprawdzę bo i tak jestem na etapie grzebania przy nim.
  13. Panowie Bpw ma diagnozę świec tyle że nie pali sie kontrolka świec zarowych tylko kontrolka engine (silnika) . Dwa tygodnie temu to przerabialem u siebie . A co do odpalania to najlepiej na vaga i podejrzewał bym przekaznik świec zarowych ale vag prawdę ci powie.
  14. dawidjs

    Nie pali na ciepłym?

    kąt wtrysku sprawdzałem jest ok równy zeru. Doda ze nie jest to reguła często po rozgrzaniu pali normalnie.
  15. dawidjs

    Nie pali na ciepłym?

    Witam. Jak w temacie. Mianowicie auto 2.0 BPW potrafi po tygodniowym postoju odpalić od pierwszego strzała a wystarczy ze przejedzie jakąś krótką trasę około 50km i po próbie ponownego uruchomienia kreci strasznie ciężko , odpali zgaszę ją i po ponownym zakręceniu kręci normalnie. Rozrusznik po regeneracji ponoć był ok tylko wymienili tuleje. VAG (VCP+K) nic nie pokazuje ładowanie ok zero błędów, logicznie było by postawić na akumulator ale zastanawia mnie sytuacja dlaczego tylko na ciepłym jest problem z rozruchem lub spartolili regeneracje rozrusznika? Może ktoś bardziej doświadczony lub ktoś kto miał podobny przypadek pomoże.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...