Skocz do zawartości

uzda

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O uzda

Informacje

  • Imię
    Uzda
  • Miasto
    Elblag

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BRB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Wszystko sie wyjasnilo,kolega kkam dobrze pisze Różnica jest w mocowaniu do ramki drzwi,takze tego elementu potrzebowalem.A tu inny :-(Bede musial kupc EU
  2. Witam,proszę o analizę logów jak na razie statyczne i basic settings.Auto szarpie przy przyspieszaniu, buja budą na jałowym kopci na czarno ale nie zawsze,czasem zdarzy się ze przyspieszy płynnie,przy zmianie biegów po wciśnięciu sprzęgła słychać jakieś szuranie ,EGR odmy doloty wyczyszczone opaski skręcone filtry zmienione.Odczucie mam ze na zimnym silnik pracuje lepiej. Chciałem zrobić dynamiczne logi,ale przeładowuje się turbo i nie mogę uzyskać 4tys 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) z tego co widzę w grupie 18 po wciśnięciu gazu wskakuje wartość 128 tak być chyba nie powinno z tego co czytałem.Dodam jeszcze ze mam wycieki z pod pokrywy zaworów,ale myślę ze wpływu to niema .Proszę o pomoc z góry dziękuje. STATYCZNE: GRUPA 001 http://vaglogi.pl/log-001_BMnT3.html GRUPA 004 http://vaglogi.pl/log-004_pDc93B.html GRUPA 013 http://vaglogi.pl/log-013_Dm9C3O4.html GRUPA 018 http://vaglogi.pl/log-018_8u5ntc.html GRUPA 023 http://vaglogi.pl/log-023_0C3ZvU2.html BASIC SETTINGS: GRUPA 003 http://vaglogi.pl/log-003_FBMc5y.html GRUPA 011 http://vaglogi.pl/log-011_tpiO0.html
  3. Poszukuje dobrego mechanika od silników DIESLA 1.9 TDI ELBLAG OKOLICE kogo polecacie pozdrawiam.
  4. Z tego co pamiętam,jakoś przed okresem letnim,staram sie wymieniać dość często filtr paliwa jak i oleju,wcześniej niż zaleca producent.Wiem ze to nie zdrowe ,ale czasem zwlekałem z zatankowaniem,dojeżdzałem na CPN wskazówka leżała a pokładowy pokazywał 10km przy 6/100 wymienię jak najszybciej,gdzie myślałem ze robie to często. Co do synchronizacji, zmieniając rozrząd blokada była użyta,znajomy twierdził ze nie trzeba kontrolować vagiem, a ze nie miałem kabla dałem sobie spokój. Czytałem ze delikatnie pasek potrafi się rozciągnąć wiec diagnostyka czeka. Także ustawiam kolejność działania,Oby nie geometra bo czytałem ze roboty jest. A co do drugiego błędu,grupy 3 nie jest to czasem polewający wtrysk,albo problem z uszczelkami 3x pD? Dzieki za zainteresowanie. pozdrawiam z E-g
  5. Witam, w końcu udało mi się zrobić logi w moim avancie, mam pewien problem z moją B7 1.9 BRB z 2006 roku bez DPF, przebieg 255 tys km Samochodem nie da się normalnie jeździć trzęsie telepie przy ruszaniu jak i w czasie jazdy na jałowym tez. Jak jest zimny to tak nie telepie. Dodam ze mam wycieki z pokrywy zaworów mechanik dwa razy robił i nie dał sobie z tym rady (może wina śrub). Dodam jeszcze ze mam zrobiony na odmie oil catch tank własnej roboty, sporo syfu zbierało się w odmie. Miesiąc temu wymieniłem poduszkę silnika z czujnikiem (błąd vcds) delikatna poprawa ale nadal trzęsie. Dwumasu nie słychać. Przy zmianie biegów odpuszczaniu gazu słychać chrobotanie. Dynamiczne od 1500 do 4000 rpm na 3 biegu Za każdym razem jak robie LOGI dynamiczne zawiesza się turbo. Nie znam się w analizowaniu logów, ale porównując z innymi mam synchronizacje -2 a powinno być 0 i chyba zawalony EGR. Rok temu czyściłem EGR może jakies wężyki pokręciłem. Proszę niech ktoś zerknie fachowym okiem, dodam ze są to moje pierwsze zrobione Logi. Logi STATYCZNE 001 http://vaglog.pl/log-001_9CmLH8.html 004 http://vaglog.pl/log-004_3oMuP.html 013 http://vaglog.pl/log-013_eYgwq3.html 018 http://vaglog.pl/log-018_U7P29.html 023 http://vaglog.pl/log-023_M36939F.html 013 http://vaglog.pl/log-013_8027iyG.html Logi DYNAMICZNE 013 http://vaglog.pl/log-013_V6M5Yh.html 023 http://vaglog.pl/log-023_rwvnOA.html 001 http://vaglog.pl/log-001_244px.html 003,008,011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_3TUqI.html 003 http://vaglog.pl/log-003_EA1Tg9.html 011 http://vaglog.pl/log-011_TVNF5.html Logi BS 011 http://vaglog.pl/log-011_75wfHD.html 003 http://vaglog.pl/log-003_1kB70n5.html 003 http://vaglog.pl/log-003_Xb0A6j7.html A tak wyglądają błędy silnika 1 Fault Found: 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 258813 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 3402 /min Speed: 80.0 km/h Load: 100.0 % Voltage: 14.06 V Bin. Bits: 00101000 Absolute Pres.: 2223.6 mbar Absolute Pres.: 2560.2 mbar Address 01: Engine (03G 906 016 JA) 20:27:33 Group 003 882 /min RPM 260.0 mg/str Mass Air / Rev. 240.0 mg/str Mass Air / Rev. 78.9 % Duty Cycle
  6. Witaj Tom,a jaka wersją się poslugujesz VCDS na kablu mam napisane 11.11 hex can Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  7. Też mam problem od dłuższego czasu z komunikacja RNS-E bluetooth oraz parktronikiem,powiedzcie czy ten kabelek od Pana Viekena po Canie jest adekwatny? Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
  8. Witam zakupiłem odpowiedni kabel VAG. Otóż mój VCDS 11.11 nie komunikuje się ze sterownikami 37 navigation i 56 radia Dodam, że z pozostałymi sterownikami łączy się bez problemu.Testy portów ok K1 K2 jak i CAN W czym moze byc problem potrzebuje zmienic kodowanie w RNE z góry dzięki. Audi A4 B7 1.9 TDI BRB 2007r
  9. Witam aktualnie nie posiadam auta i zamierzam kupic audi a4b7 i mam nadzieje ze znajde tu duzo informacji na temat tego auta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...