Skocz do zawartości

widro21

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O widro21

Osiągnięcia widro21

0

Reputacja

  1. Poszukuję osoby, która wyprowadzi wyjście aux w moim aucie a6 c6. mmi 2. Wg internetów jest to możliwe. http://mr-fix.pl/wpis/mmi-2g-aktywacja-aux-in/ Ja niestety nie znam się na takich rzeczach. Jeśli jest ktoś z trójmiasta lub okolic i się na tym zna, to liczę na pomoc (oczywiście nie za darmo).
  2. widro21

    nie odpala

    a4 quattro 2,6 lpg sytuacja wygląda tak: rano pojechałem normalnie do pracy, bez żadnych problemów, ale już po pracy auto odpaliło na 3 sekundy i zgasło, a potem kręci i już taki dźwięk jakby miał zapalić ale nie może, sprawdziłem pompę paliwa sprawna na 100%, filtr paliwa też drożny, benzyny w aucie jakieś 20l, aku kręci bez problemowo, dla pewności podpięty dodatkowo do odpalonego innego auta, i nadal nie odpala odpiąłem aku na jakieś 10 minut i potem na nowo spróbowałem i zapalił, na początku głośno chodził i jakby tylko "pół" silnika (v6), ale zgasiłem i odpaliłem od razu jeszcze raz, zaczął pracować normalnie, zostawiłem odpalonego na jakieś 15 minut, aż się nagrzał do 90 stopni, ale nie przełączył się na gaz (sekwencja), spróbowałem ręcznie go załączyć, ale nie pomogło, zgasiłem auto - jakieś 10 minut przerwy i chciałem znowu zapalić - nie zapalił, odłączyłem aku na chwilę i jak podłączyłem z powrotem to odpalił bez problemu, (ale znowu nie daję się włączyć gazu) postanowiłem zrobić małą jazdę próbną - auto jakby nie ma mocy, jedzie, ale prawie nie reaguje na gaz, do tego głośno pracuje (stukot jak w dieslu), jakieś dwieście metrów przejechałem i zgasiłem, znowu nie chciał zapalić wniosek taki, że odpala tylko po rozłączeniu aku jeden czasem dwa razy, nie załącza gazu (wcześniej nie było problemów), podejrzewam, że coś z elektroniką, ale nie znam się na tym - ma ktoś jakiś pomysł co to może być? dodam, że do kompa jeszcze nie podłączany, bo stoi pod pracą i nie mam żadnego warsztatu w okolicy
  3. Czy tylni zderzak po lifcie pasuje do auta przed liftem, czy trzeba robić jakieś przeróbki ???
  4. witam padł mi silnik, potrzebuje(kupię) "nowy", tylko woj. pomorskie najlepiej jeszcze w aucie. dodatkowo mam pytanie, czy muszę kupić ten sam typ silnika, czy może być inny? czy quatrro ma znczenie, czy silnik który był ze skrzynią automatyczną, pasuje, czy trzeba coś przerabiać? czy mogę bez większych zmian wstawić silnik 2.8?
  5. witam, mam pytanko dotyczące ciśnienia oleju, mianowicie: jak silnik jest rozgrzany, gdy ruszam (żwawo= wysokie obroty) włącza się lampka ciśnienia oleju, gaśnie dopiero na trzecim biegu przy ok 50 km/h, oleju jest dość, wymieniany był w lipcu 2008r, 8tyś km temu... ostatnio wymieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów, bo był mały wyciek, dolałem trochę oleju i przez jakieś 2 tyg, kontrolka nie migała, dodam jeszcze, że olej w autku to lotos półsyntetyk 10w40, i zaczynam podejrzewać, że to może nie był najlepszy wybór... proszę o jakieś sugestie jak się pozbyć tego problemu... kolejna rzecz o którą chce zapytać to komunikat na wyświetlaczu 1 n 1, podobno to błąd wspomagania kierownicy, ale płynu jest dość, a wspomaganie działa bez zarzutów...
  6. oki, już wiem wszystko, nr silnika jest na obudowie rozrządu razem z kodem silnika, do tego jest taka ruska strona, która mi to potwierdziła, wpisujemy vin i pokazuje każdą część w autku, i każdy nr fabryczny tej części, oczywiście z oryginału, ta stronka to .... http://www.detali.ru
  7. witam, chciałbym zmienić sprzęgło w moim autku, ale w warsztatach wciskają mi, że są dwa różne rodzaje sprzęgieł, podobno gdybym znał nr silnika to mógłbym dokładnie dowiedzieć się jakie sprzęgło potrzeba, ale mechanicy nie wiedzą jak go sprawdzić , czy ktoś wie jak to zrobić, moje autko to a4 1,6benzyna, 1995r, kod silnika to adp, a vin WAUZZZ8DZSA064270, będę wdzięczny za wszelką pomoc...
  8. wiem, ze to juz bylo, ale nie znalazlem nic co by mi odpowiedzialo, na moj problem... po odpaleniu po dluzszym postoju (noc) obroty przez jakas minute trzymaja sie na 1300 (mechanik twierdzi, ze automatyczne ssanie???), potem jest normalnie, tzn oborty bez skokow, ale czuje, ze silnik jakby szarpie, dodatkowo zajeb... drzy pedal sprzegla, jak sie go lekko wciska, to samo z drazkiem zmiany biegow, no i dodatkowo przy zmianie biegow szarpie calym autem dosc mocno (jak delikatnie puszczam sprzeglo to troche sie to redukoje, ale nigdy calkowicie), no i znowu wracaja obroty, jak auto jest juz rozgrzane to znowu zaczynaj falowac (900-1300). powiem tylko, ze wymienilem juz wszystkie poduszki (pod skrzynia, pod silnikiem,odbijak w chlodnicy), wymienilem tez sonde lambda ( falowanie ustalo na kilka dni), przeplywomierz jest sprawny, vag nie pokazuje zadnych bledow, .... no i kilka porad od mechanikow (ktorzy wiecej strzelaja niz wiedza), -sprzeglo, -kolo dwumasowe, -przepustnica, -przeplywomierz, -zatkany kat. jesli ktos dotarl do konca opowiesci i ma jakikolwiek pomysl, to prosze o rade
  9. witam, ja mam dokladnie to samo, nawet obroty sie zgadzaja, poduszki mam wszystkie nowe, nawet odbijak pod chlodnica, mam tez nowe poduszki pod skrzynia biegow... i nadal to samo, dodam tylko, ze szarpie tez przy zmianie biegow, trzeba bardzo delikatnie zmieniac, jadac normalnie przy zwalnianiu i przyspieszaniu (w korkach) szczegolnie na niskich biegach tez szarpie mimo, ze jest "wysprzeglony", czy ktos wie co to ??? a te obroty 1200na min to tylko jak jest nierozgrzany, to podobno automatyczne ssanie, bo dziala normalnie jak tylko sie troche rozgrzeje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...