Skocz do zawartości

arturtieria

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arturtieria

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Police

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia arturtieria

0

Reputacja

  1. Wszystko co wymieniłeś sprawdzone (nie wliczając temp. paliwa) i niby jest ok, (spaliny gryzą konkretnie). Świece były dobre, ale że dostałem od znajomego nowe Beru to dzisiaj zostały wymienione i dopiero jaja wyszły... fajki nie dostają prądu, przekaźnik 202 sprawdzony. Jutro zobaczę co pokaże VAG, aczkolwiek teraz pomyślałem o całości... otóż: Od bardzo dawna światełko nad tylną kanapą przestało świecić, bagażnik tak samo, czasami jak gdzieś się popuka to potrafi ożyć. Problem z kierunkowskazami, niby zmieniłem przekaźnik i jest ok, ale kierunki działają jakby dużo wolniej. Około dwóch tygodni temu nie działał centralny (postawiłem autko na słońcu, bo w nocy były przymrozki, i problem zniknął) tak samo zauważyłem, że czasami świruje rozrusznik, raz kręci normalnie... a czasami zakręci dwa razy i nagle przestaje i słychać taki dziwny cykliczny dźwięk (kabel łączyłem i izolowałem bo jakiś zwierzak był najwyraźniej głodny). Wszystkie przypadłości pojawiają się przy bardzo wilgotnej pogodzie z przymrozkiem, i jeszcze od kilku dni wywala ASR i ABS na zegarach (nie cyklicznie, czasami tak, czasami nie). Jakiś pomysł gdzie szukać ? Sugeruje się tym, że cuda dzieją się tylko i wyłącznie przy niskich temperaturkach i wilgoci.
  2. Witam, pojawiły się pierwsze chłodne dni i wraz z nimi problemy... Jeżeli chodzi o same odpalenie silnika, przy temperaturze bliskiej "0" silnik odpala po 1-2 sec (przy wyższych temperaturach pali na strzała) po czym kopci dość mocno a obroty stoją równo. (sama kultura pracy wydaje mi się conajmniej dziwna, a silnik pracuje jakby robił to za kare) po 1-2 min na jałowym, obroty zaczynają spadać (dusi się). Cyklicznie co 1-2sec obroty lecą na dół, i wracają do normy. Sama sytuacje nie trwa dluzej, niz jakies 30sec-1min. Jeżeli sam nie zgaśnie a zdarzylo sie to pierwszy raz, to wszystko wraca do normy i obroty stoja idealnie. Dodam ze komputer pokazuje spalanie w graniach 18-24 litrow co po kilku minutach wraca do normy. Kat wtrysku ok, wtryski ok, 0 bledow. Jakieś sugestie ?
  3. Witam, Audi a4 b5 1.9TDI PD, 2000r. Silnik AJM do tej pory lałem 5W30 Mobil Super 3000 XE. Lać dalej czy może powinienem zmienić ??? (mój mechanik nakłania mnie do pozostania przy owym oleju)
  4. Nie powiem, że było łatwo... temperatura robi swoje. Ogółem za pierwszym razem nie dostrzegłem lekkiego zwarcia dwóch kabli, gdzie przetarła się izolacja. Problem rozwiązany. Dzięki
  5. arturtieria

    Kierunkowskaz

    Witam, jak w temacie problem tyczy się pomarańczowych światełek... Odpalamy autko, kierunki z lewej strony działają prawidłowo. Następnie po użyciu kierunku z prawej strony, każde kolejne użycie lewej strony powoduje dyskotekę. Wszystkie lampki świecą, auto posiada mocowanie haka. (nigdy nie używany) Przekaźnik pod awaryjkami zamieniony i dalej to samo. Proszę o pomoc.
  6. arturtieria

    Audi a4 b5 ajm 2000r

    Witam, chciałbym skorzystać z waszej porady... zauważyłem, ze górna cześć turbiny jest mokra. Postanowiłem, ze ja wyczyszczę i przejadę kawałek co pokaże czy olej dalej ucieka. Olej zbiera sie pod tym grzybkiem, który widac na zdjęciu. Zrobienie dokładniejszego zdjęcia wymagałoby małego demontażu . Jeżeli ktoś wie co to może byc prosiłbym o pomoc, ewentualnie jeżeli potrzeba dokładniejszego zdjęcia to prosze napisać. Pozdrawiam i dzięki z góry za odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...