Skocz do zawartości

tgrabowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tgrabowski

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Wołomin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia tgrabowski

0

Reputacja

  1. Robero czy to o tym gazowniku wspominałeś ? http://www.bluelpg.pl/ Czas sie wziąść porządnie za ten gazik Pozdrawiam i miło było wszystkich poznać.
  2. Panowie, czy posiada ktoś i mógłby zabrać ze sobą interfejs do Staga300 ? Staram się zawęzić listę potencjalnych przyczyn słabej jazdy -Przepływomierz -Przepustnica -Lewe Powietrze -Rozregulowany Gaz --------------------------- Gruszka wymieniona 2 miesiece temu, Swiece 20 tys temu Filtr powietrza 20 tys temu Filtr gazu 20 tys temu ----------------------- Główne błędy z VCDSa: B1 S2 Open Circut B1 S2 No activity Miło by było jak by znalazł sie na spocie ktoś z ALT 2.0, aby można było porównać jazde Pozdrawiam i do wieczora.
  3. Czesc Torp, mógłbyś podesłać link do rozwiązania problemu... niestety ostatnio auto przestało isc powyzej 100 km/h oraz mam dołek przy ruszaniu.
  4. Dzieki Robero, na vcds wychodza tylko standardowe bledy b1 s2 o otwartym przebiegu elektrycznym i brak aktywnosci. Wiekszy problem zaczynam miec z lewym powietrzem badz czwornikiem gornym... Cos mi sapie przy dodaniu gwaltownym gazu hehe
  5. Witam wszystkich, nawarstwiło mi się kilka usterek w mojej A4, niestety za mocno nie mam zdolności pochylić się nad nimi samotnie, Mogę liczyć na drobne wsparcie przy diagnozie na któryms ze spotów w Arkadi ? Pozdrawiam Panowie Tomasz
  6. Jeśli to co pisujesz występuje tylko na zimnym silniku to bankowo wina LPG. Mam to samo. Jest to znany problem - potocznie "zimny vag" - chodzi o opcję zubożenia na zimnym silniku. Ja czekam na poprawke oprogramowania STAG. Kurcze, niestety występuje cały czas, rownież na ciepłym.. taki odgłos sapniecia jak by powietrze lewe łapał... ale gdzie znaleść przyczyne
  7. Panowie, troszkę offtop aleee, na ostatniej wymianie oleju, poszedłem w olej liqui molly z molidenem i ..... jest lepiej Ogolnie samochod odzyskał rezon i kompresje. Pozdrawiam.
  8. Nowa "Gruszka" zamontowana, smiga juz prawie jak trzeba pozostało jedynie niepokojące sapnięcie przy dodaniu gwałtownie gazu... mam 780 obrt/m dodaje gazu i słysze jak by sapnięcie... potrafi nawet sie przydławić w pierwszych sekundach po uruchomieniu przy gwałtownym dodaniu gazu. ZA DOTYCHCZASOWE POSTY DZIEKUJE BARDZO
  9. Najprosciej chyba będzie odpytywać sprzedawców wystawiających "kolektor ssący audi a4 b6 2.0" o samą plastikowa puszkę w kształcie gruszki z membrana, sprezyna i dzwignia. po 12 telefonach znalazlem "gruszke" kolektora, i teraz pytanie czy gruszka od kolektora o symbolu 06D-133210D będzie ok do ALT ? wrzucam linka do aukcji. http://allegro.pl/kolektor-ssacy-audi-a4-b6-2-0-fsi-06d133210d-i5068414135.html#tabsAnchor
  10. Ok w sobote popróbuje, jakoś fachowo jest nazwa na Kierownice Powietrza? tak aby można było jej poszukać na allegro ? Niestety u mnie drążek plastikowy jest połamany i długo juz nie podziała na prowizorycznym podwiązaniu żyłką drutem i blaszką wiec wymiana mnie czeka a niechciałbym kupować pół silnika by uzyskać tylko dzwigienke
  11. 2 pytania 1. Jak rozberać dolną cześć ( tą banke gdzie jest spręzyna by się tam dostać) 2. Jestem w stanie odczepic ten zaczep uciskowy (wyglądający jak w plecakach u dzieci) lecz nie wiem jak zdjąć ten okrągły (pokazant za 1 zdjeciu po prawej stronie Dzieki i Pozdrawiam
  12. Jeśli ktoś posiada screen/video z pokazanym dostepem do 2 sondy, prosba o wstawke.. nie wiem czego szukam heheh
  13. Wrzucam błedy po kasowaniu i naprawieniu kierownicy powietrza (dzwignia mi pekla.. jakos to zadrutowałem i chodzi ) Wiec Sonda do wymiany ? VCDS-Lite Version: Release 1.2 Sunday, 15 March 2015, 17:40:08:0 Control Module Part Number: 8E0 909 557 H Component and/or Version: 2.0L R4/5VS 0001 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 63351 VCID: 3803ABE30B4B 5 Faults Found: 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit P1118 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached P1176 - 001 - Upper Limit Exceeded
  14. Podłącz Vaga i zajrzyj do bloków pomiarowych. Wskazania najlepiej porównać z drugim fotelem. Tam gdzie wskazania będą znacznie się różniły jest problem. No chyba, że problem dotyczy obydwu foteli. Nie nie... drugi fotel działa w porządku. Czy mozesz podac jakie bloki zbadac?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...