Skocz do zawartości

gogotom

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gogotom

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gogotom

0

Reputacja

  1. Dobra Panowie czy któryś ma jakieś doświadczenie z tą przerobioną odmą poparte jakimiś fajtami : że np. jak miałem seryjna odmę to brał tyle na tyle , po przerobieniu bieże tyle na tyle i najwazniejsze wypowiedz przerabiającego opłaca sie przerabiać czy nie
  2. gogotom

    Pomoc w analizie log

    jakie macie uwagi to tych logów ? Dziękuję!!! http://vaglog.pl/log_189694.html
  3. Panowie chciałbym założyć lampki w drzwiach podświetlane. Gdzie mogę się wpiąć, aby było zasilanie lampek jak otworze drzwi to mają świecić a jak zamknę to mają gasnąć.
  4. gogotom

    POMOC LOGI

    Okij dzieki Łukasz!! to rzeba bedzie zrobić jak mówisz.
  5. gogotom

    POMOC LOGI

    Proszę o diagnostykę log. Co to za wysoka temperatura w Catalytic Converter Bank 1 Temp. http://vaglog.rtnet.pl/log_186944.html http://vaglog.rtnet.pl/log_186945.html
  6. POMOCY Mam VCDS tylko gdzie znaleść wartosci jakie powiny być w poszczególnych kanałach Np. czujnik zasysanego powietrza G42 wartośc na rozgrzanym silniku 69 czy nie za dużo
  7. gogotom

    wymiana wariatora

    Ja właśnie jestem po wymianie wariatora robiłem to z moim szwagrem moim zdaniem najważniejsze spostrzeżenia to: - wałki ustawione prawidłowo czyli są takie wycięcia na wałkach obok zębatek maja być ustawione do góry i na znakach, - liczba na łańcuszku 16 liczona z przesunięciem na lewym wałku, - rozpompowane szklanki liwtery jak zwał to zwał, - cały rozrząd na znaki, No i najważniejsze u mnie po wymianie CISZA ale fajnie Oczywiście znalazłem sobie teraz nową usterkę syk powietrza zasysanego przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu a ciekawostka jest taka ze jak samochód chodzi na saniu to tego objawu nie ma
  8. Może wiecie jak sprawdzić ten czujnik VCDS który kanał i jak warość powina być
  9. no i dalej usterka nie zlokalizowana dławi się przy szybszym wciskaniu pedału przyśpieszenia sprawdziłem wszystkie wężyki od podciśnienia i wszystkie są okij a co ciekawe na saniu nie mam tego objawu chyba obstawiam na kończący się przepływomierz jakie macie propozycje jak sprawdzić przepływomierz jak go odłączyłem to nie było żadnej różnicy silnik dalej chodził równo wkręcał się na obroty ????????????????//
  10. Takie wężyki widziałem w dużym sklepie z częściami do ciągników np. Kraśnik a sklep się nazywa WOTEX
  11. gogotom

    Wariator w 2.0 FSI AWA

    a gdzie kolego regenerowałeś, ewentualnie jaki jest koszt, a i pytanko aby wyjąć ten wariator to trzeba wyjmować wałki ?
  12. Nie wiem co jest jak szybko wcisnę pedał gazu to najpierw jest jakby zasysanie a później silnik wchodzi na obroty na benzynie trwa to krócej a na gazie jest dłużej. co proponujecie
  13. no i już jest w całości fis oczywiście mój błąd w kodowaniu patrzeć czytać patrzeć czytać
  14. Koledzy co to możne być wymieniłem manetkę odblokowałem fis ale mam tylko 2 pozycje tz. 1 przycisk reset gaszenie na wyświetlaczu drugi raz przycisnę to mi tylko się wyświetla średnie spalanie chwilowe spalanie , czas i ilość km do przejechania . tak jakby nie ma pozycji 1 i 2 na wyświetlaczu co jest źle
  15. Cześć ! dołączyłem do Waszego grona , ponieważ od jakiegoś czasu jestem posiadaczem auto z grupy VAG, więc dołączyłem do Was. Konkretnie to Audi A4 B6 2004r. silnik 2.0 B Pozdrawiam!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...