Skocz do zawartości

chmarus13

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chmarus13

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Kalisz/Poznań

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia chmarus13

0

Reputacja

  1. Zależy jaka firma fmic.pl ma konce wylotowe z intercoolera o srednicy 57mm
  2. Dzięki koledzy za odpowiedzi i wskazówki ;-) w takim razie czas się brać do roboty efektami będę się dzielić..
  3. Witam, Przeczytałem trochę tematów i planów z podobnymi set up'ami. Lecz nigdzie nie ma dowodów na to ile z ajm można w granicach rozsądku wypluc.. Jedni piszą ze jeżdżą drudzy ze korby padaja sprzęgła się pala a dwumasy budami telepia Plan taki jak w tytule Turbina gtb1756vk Pompki AL fmic 550x180x65 Dp 3" Wydech przelot 2.5" Zewnętrzna chłodnica oleju Dobry program + moment rozłożony delikatnie Pytanie jedno czy ktoś praktykowal moce w ajm ~210-220km i ~400nm Jak długo przy dbaniu i nie przypalaniu co skrzyżowanie taki układ pohula? Sprzęgło póki co seria bo jest dość nowe, zobaczymy ile wytrzyma. Typ jazdy raczej spokojnie bez strzelania ze sprzęgła jak juz to rajdy z rolki niż starty ze świateł..
  4. Małe pytanie jaki wydech zrobić pod tą turbine? 2,5"starczy. Środkowy i końcowy tłumik jakiś sportowy czy są jakieś praktyki montowania układów wydechowych z mocniejszych wersji a4?
  5. na hamownie sie dopiero wybieram, ale szacuje okolice 170km/380nm robiłem pomiary vagiem i pluginem kPower nie wiem na ile mozna mu wierzyc ale pokazał 185km / 400nm
  6. troche zmian ---------- Post dopisany 13-05-2014 at 16:20 ---------- Poprzedni post napisany 07-03-2014 at 23:03 ---------- troche czasu dzis wpadło wiec i temat troche uporządkowałem pierwszy post
  7. ok wrzucę w przyszlym tyg ps. dzieki za pomoc
  8. nie no takiej to nie sprzedam, czyli wyczyścić zmienną geometrie i jeszcze raz logi wykonać i zaobserwować zmiany?
  9. Jestem tuż przed wymianą turbiny i z czystej ciekawości spróbowałem zrobić swoje pierwsze logi do aktualnej turbiny przed jej sprzedażą.. ale..! no własnie podczas wykonywania w okolicach 3600 rpm turbina sie wyłącza a logi wskazują na dość mocne przeładowanie turbiny. czym to moze byc spowodowane itp? czy do stwierdzenia dokladnego problemu potrzebne jest wykonanie innych pomiarów? czy po zmianie turbo problem zniknie? VAGLOG VAG-COM(1 - 011) VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM pacjent: Audi A4 b5 1.9tdi pd
  10. Jest na nie jakiś sprawdzony sposób czy tylko wizyta u lakiernika?
  11. no odprysków z przodu ma bardzo duzo, ale tez troche tych km ma pokonane, swoje lata tez ma. Co do srodka i wyposazenia to chyba standard bez udziwnien jak na tamte lata: - ABS, ASR - reg. pompowane lędźwie - el szybki + grzane lustra - klimatronik - niepelny FIS bakuje kompa pokladowego (ale nie ubolewam nad tym zanadto) - xenki 4300K - tapicerka, dywany, plastiki, wszystko w ocieniu granatu. niedawno oddany do mycia tapicerki i srodka. a co do srodka srodka czyli pod maska to czysta seria. 1.9TDI AJM pokonane ma sporo, trójka z przodu. Ogolnie jezdzi sie bardzo przyjemnie i tanio. Korzystając z wolnej chwili ogarnąłem tez końcówkę wydechu;)
  12. Model: Audi A4 B5 Avant Rok: 2000 Silnik: 1.9 TDI AJM Potencjał seria: 115 KM / 285 Nm Właścicielem od września 2013 roku, szukałem rodzinnego dupowozu i o to jest wybór padł na OOOO. Wyposażenie po zakupie: Całkowita seria – kolor: LY5K (granatowy) Wersja raczej ta z uboższych niż popasionych;) ABS ASR 4x poduszka powietrzna el. szyby el. lusterka grzane lusterka pompowane lędźwie fotele taborety wnętrze w odcieniu granatu – zadbane jak na 340tys. km nahulanego niepełny FIS klimatyzacja wspomaganie radio głośniki seria i to byłoby na tyle. Foty niestety w banalnym filtrze HDR zaraz po zakupie: Z biegiem czasu nadchodziły nowe pomysły nowe mody nowe zmiany – mam nadzieje ze na lepsze Pod koniec roku 2013 wpadło trochę gratów: - forumowa Turbina od silnika AWX - felgi 18” sline 2gen, przemalowane na biało - do felg czarne dekielki z aluminiowymi wytłoczkami z logiem audi Dopiero nowy rok przyniósł więcej konkretnych zmian: - został zakupiony cały komplet zawieszenia: na tył wleciał zestaw sztywny Koni Sport z regulacją twardości na przód gwint Witec’a TX-K także z regulacja twardości - trochę gratów car audio: skrzynia subwoofer Clariona 300W RMS tani wzmiacniacz Sigmat Onyx 4050 do napędzenia skrzyni i przodu oraz dwa zestawy głośników na przód odseparowane Hertz’e DSK 130.3 na tył 2way zestaw także Hertz’a DCX 165.3 do tego poszukuje wzmacniacza, bo brakuje do zasilenia suba bądź tylnego zestawu. Dopiero po skompletowaniu wszystkiego zabrałem się do pracy głośniki i system car audio zostawiony na później a na pierwszy ogień poszedł montaż zawieszenia i felg. Do felg wpadły gumy: 2x Toyo Proxes T1 Sport 2x Interoyale wszystkie w rozmiarze 225/40/R18 Kilka fot po założeniu zawieszenia jeszcze na zimowych oponach było nisko, ale krótką chwile. Po założeniu 18 zawieszenie poszło delikatnie w góre wyregulowana twardości amorów itp. W miedzy czasie wpadł nowy komplet wahaczy, ponieważ były już spore luzy i braki.. W miedzy czasie zamontowana była turbina od AWX, oraz przepalony kolektor dolotowy i wylotowy, kat out. Program niedawno zakończony i można powiedzieć ze przyjemnie się już razem odpychamy od asfaltu. Aktualnie jestem w trakcie klejenia Car Audio żeby było na cacy. Więcej fot i aktualizacje w nadchodzący weekend
  13. Stałem się posiadaczem Audi A4 b5 1.9TDI i zostałem zaproszony do was, wiec zawitałem;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...