Skocz do zawartości

Komorn1k

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Komorn1k

Osiągnięcia Komorn1k

0

Reputacja

  1. A jest tam oznaczenie? Mechanik mówił, że jedynie przez wyjęcie można sprawdzić.
  2. Witam! Prawdopodobnie mam do wymiany skrzynię biegów ( 4 biegowy automat ) i szukając na allegro jest dużo skrzyń w "normalnej" cenie, ale z silników np. 1.8T. Cały czas się zastanawiam czy taka skrzynia podejdzie do mojego 1.8 20v. Nie znam oznaczenia swojej skrzyni i nie mam jak sprawdzić. Typ silnika to ADR. Możecie napisać czy np. skrzynia z silnika ARG podejdzie do mojego auta, albo taka z 1.8T? Pozdrawiam, Komorn1k
  3. Witam! Mam problem z Audi A4 B5 1.8 20v 125KM ADR/APT skrzynia to 4 biegowy automat. Kupiłem auto jakoś dwa tygodnie temu mój pierwszy automat i w sumie pierwsze auto, wróciłem nim do domu na kołach, pojeździłem po okolicy, zrobiłem około 200-300km. Miałem wybierać się do mechanika na sprawdzenie stanu płynów itp. Ale wybrałem się w krótką trasę ( około 110km w dwie strony ) - po przejechaniu ~50km i wyprzedzaniu 2 tirów pod górkę ( gaz w dechę, mega redukcja w automacie ) auto jakby "straciło moc", zjechałem na wioskę ( niby skróty zdaniem GPS ), skrzynia na P, otwieram maskę a tam prawie fontanna płynu chłodniczego. Zgasiłem auto i nie wiedziałem co dalej robić, stałem pod górką, żadne kontrolki się nie paliły ani nic, temperatura była lekko ponad 90 stopni. Po odczekaniu 1-1,5h stwierdziłem, że jak płynu chłodniczego prawie nie ma doleję wody ( szkoda wylania się kolejnej dawki płynu ). Odpalam auto, wskazówka temperatury już na dole, chciałem zawrócić - hamulec, drążek na R i to by było na tyle, auto nie jechało do tyłu, no to hamulec, drążek na D - wrażenie jakby ruszał z 2/3, ale ruszył. Zawróciłem i jadę powoli, biegi jakoś się zmieniały ( jakby 2-3-2-3-2-3 ) aż znowu się zagotował. Kiedy ostygł odpaliłem auto i na P dodawałem gazu - efekt? Gaz w podłodze i 2 tysiące obrotów. Wtedy już zadzwoniłem po lawetę, obdzwoniłem wszystkich znajomych i padło na uszczelkę pod głowicą, auto odstawione do mechanika, dzisiaj mi powiedział, że silnikowi nic nie jest, tylko skrzynia podobno była "spawana" i się posypała, dlatego nie ma 1 biegu, 4 biegu i wstecznego do tego obciąża ona silnik i dlatego się gotuje. Powiedział, że jak kupię inną skrzynię i wymienię auto będzie jeździło. Szukam przyczyny w internecie, bo szkoda wywalić te 1-1,5k na skrzynię, jeśli może coś innego się popsuło. W skrócie: - Silnik łapie 2k obrotów przy gazie w podłodze na P - Do przodu jedzie jakby na 2/3 biegu - Brak wstecznego - Nikt nie wie co się stało - Wcześniej wszystko było dobrze, ładnie redukowało, tylko dziwnie zmieniało bieg z 1 na 2, czasem jakby podczas jazdy sprzęgło wcisnąć na sekundę/dwie, kickdown był Gdzie szukać usterki? Tak przy okazji, skrzynia z silnika ARG podejdzie do mojego ADR/APT ( nie wiem dokładnie co mam, bo w bagażniku na tabliczce jest APT, a na silniku ADR )? EDIT2: Któregoś dnia rano było "zimniej" i auto nie chciało odpalić - cykało pod maską, chyba przekaźniki ( nie znam się, proszę mi wybaczyć ) - prostownik na chwile i działał, pewnie akumulator padaka. Pozdrawiam, Komorn1k
  4. Witam! To mój pierwszy post na tym forum, trafiłem na nie szukając odpowiedzi na usterki, które wystąpiły w moim aucie. Mam Audi A4 `95 z silnikiem 1.8 ADR 20v 125KM i automatyczną skrzynią biegów. Pozdrawiam serdecznie, Komorn1k
×
×
  • Dodaj nową pozycję...