Skocz do zawartości

krystian.gawin

Pasjonat
  • Postów

    340
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

O krystian.gawin

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witam,nie znalazlem odpowiedzi na a6 klub więc pytam tu, może akurat ktoś pomoże. Mam problem z palącymi się cały czas światłami stop. kilka miesięcy temu zaczęło się już coś się odzywać ,jak naciskałem hamulec to pojawiała się informacja na fisie esp off ,kolejne naciśniecie esp on i tak cały czas dopóki nie zgasiłem auta. czasami nic nie nie działo przez kilka tygodni . Tydzień temu zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych ale wszystko działało ,poszedłem do domu ,po chwili idę auto wprowadzić do garażu i patrzę żę lekko świeci stop w szybie,jak już wjechałem to zaczęły swiecić wszystkie stop-y i zapaliły się wszstkie kontrolki od hamulców , po przeczytaniu wielu postów zdecydowałem się na wymianę czujnika stop-u. zamówiłem oryginalny ale musiałem na niego kilka dni czekać ,dlatego kupiłem używkę na ten czas z a5, nic nie pomogło dalej to samo , po kilku dniach przyszedł nowy oryginalny o nr. 4F0945459B wymieniłem i dalej to samo . nie wiem o co chodzi , ma ktoś jakiś pomysł ? Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl Control Module Part Number: 4F0 910 517 AL HW: 4F0 614 517 BA Component and/or Version: ESP8 quattro H01 0060 Software Coding: 0020876 Work Shop Code: WSC 02325 785 00200 VCID: 6ED328337962DE6E76F-803B 2 Faults Found: 00526 - Brake Light Switch-F 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 175 Mileage: 200732 km Time Indication: 0 Date: 2008.05.29 Time: 00:02:09 Freeze Frame: Hex Value: 0x0040 Hex Value: 0x02A2 Hex Value: 0x0004 Hex Value: 0xB08A Hex Value: 0x00FF 01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 175 Mileage: 200732 km Time Indication: 0 Date: 2008.05.29 Time: 00:03:49 Freeze Frame: Hex Value: 0x0000 Hex Value: 0x42A2 Hex Value: 0x0024 Hex Value: 0x01AB Hex Value: 0x00FF teraz po nocy podłączyłem akumulator,stop działa jak należy ,ale teraz jak nacisnę na hamulec mocno,w grupie 005 ,powyzej 80bar wyskakuja te same blędy i zapalają się kontrolki abs i ESP i co jakiś czas zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych w czasie jazdy. Błędy od ABS i ESP kasuja się po ponownym odpaleniu samochodu Kontrolke od świec kasuję w czasie jazdy komputerem mozliwe żeby nowy serisowy czujnik był wadliwy? uszkodzić chyba go się nie da bo jak jest odbezpieczony to jest na maxa wysunięty ,jak go się wciśnie w mocowanie i przekręci zabezpieczenie to dopiero się w środku zazębia _________________
  2. 42tydz to już końcówka 2015r. Więc są jeszcze jak nowe ,ja bym brał Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  3. Warto,sprawdź ile nowe kosztują,nowe mają tylko 1.5mm więcej bieżnika Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  4. Lekka odchylka będzie,gps-em możesz sprawdzić ale chyba będzie zawyżal prędkość no i niższej stoi a przestrzeń między opona a rantem blotnika jest większa Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  5. W b8 są większe koła o 1" w porównaniu do poprzednich a4 ,W b9 już pewnie tak jak w c7 o 2 " większe koło Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  6. Do b8 wchodzą 17 " takie jak mam w c6 225/50 Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  7. B8 sprzedalem ,Teraz mam a6 c6 lift opony 17" 225/50 Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  8. U siebie miałem w b8 2 opony sunfull 245/40 18 i były nierówne,skakały na wywazarce góra,dół a znowu w innym audi a6 c6 4 opony 225/45 18 też sunfull i były równe tyle że po sezonie ok 15tkm z przodu zostało ok 4mm bieżnika czyli połowa a z tyłu 5mm trochę szybko się zużywają w porównaniu do poprzedników michelin pilot 3 Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  9. Pisałem Ci przecież że mialem u siebie 225/45 przód i 245/40 tył. Nic nie obcieralo przy 245 to tym bardziej na 225. 225/45 to ta sama wysokosc opony co 245/40 Miałem fabrycznie zawieszenie 1ba a później włożyłem 1bl (miekkie ale -20) Na jakie felgi chcesz założyć opony 225? Jeśli na 8j et47 to jak najbardziej możesz wkładać 225/45 ,jeśli na 8.5j to nie bardzo bo felga będzie odkryta,będzie naciąg opony Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  10. W moim silniku kropelkowaly wtryski na tłoki i przez to przybyło oleju tyle że wywaliło aż do intercoolerow i pekły 2 korbowody . Do naprawy wał , regeneracja 3 wtryskow , wymienione 4 korbowody z tlokami, panewki nowe. Łączny koszt naprawy 5tys Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  11. To jest jakoś obliczane wysokość do szerokosci. 225/45 będzie miała prawie identyczna wysokość co 245/40. Np.Na klapce masz kola 16cali 205/60 a 225/55 Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  12. W b8 są większe koła ,takie jak w a6 c6 Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  13. Załóż opony 225/45/18 jest to odpowiednik wysokości 245/40. Jaką masz szerokość felgi ? Zapewne 8 " to 225 w miarę dobrze zakryje rant . Sam miałem u siebie 225/45 na przód a na tył 245/40 . Opony 225/40/18 będą za niskie do b8 Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  14. Chyba ty źle patrzales albo to były felgi o et47 i 8.0cala a nie et29 i 8.5 cala z audi a5. Z przodu musiałem zrobić naciąg ,opony 225 ,245 wystawaly. Z tylu 245 ale na zakrętach potrafiło obcierac o nadkole materiałowe ale tylko na chinczykach bo wcześniej na Pirelli p7 nic nie obcieralo i rant ochronny dużo lepszy Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  15. Jak chcesz żeby auto ładnie się prezentowało to zakładaj zawias 1be -20mm lub jeszcze twardsze 1bv I opony 225/40 lub 235/40 /18(będzie minimalnie wyższa) Na pewno znajdziesz jakieś 18 z nowszych modeli z et poniżej 43 Proponowałbym 8j et37 żeby były blisko nadkoli. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...