Skocz do zawartości

combat

Pasjonat
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O combat

Osiągnięcia combat

1

Reputacja

  1. tnie wszystkie przód/tyl .mechanik który ustawia zawsze pytał jaki rodzaj zawieszenia , z tad wiem ze w komputerze maja trzy nastawy.mam max wysoko bo auto zawsze załadowane i przy zglebionym to praktycznie leżało na drodze.nawet teraz potrafie zahaczyć na progach zwalniających.z opisu do zawiasu wynika ze przy max wysokości będzie -35/-40
  2. ok dziekuje za odpowiedz czyli nie ma na to innej rady niz seryjne zawieszenie.
  3. Witam rok temu wymieniłem zawieszenie na gwint ta-technix i od tamtej pory pomimo wielokrotnie ustawianej zbieżności opony tnie od wewnętrznej krawędzi.czy potrzebna jest jakaś korekta w ustawieniach zbieżności przy tego rodzaju zawieszeniu?? gwint ustawiony maksymalnie wysoko. wahacze przód i tulejki z tylu wszystko nowe,luzów brak.jakieś propozycje bo opony mam na jeden sezon.czy jedyny ratunek powrót do seryjnego zawieszenia??[br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 15:53_________________________________________________jeśli ktoś jeździ na gwintowanym zawieszeniu to pod jakie nastawy ustawiacie zbieżność? 1BA? 1BE? Audi sportwerke czy jakoś tak? takie trzy opcje ma w programie każdy warsztat do którego jechałem ustawiać zbieżność ?
  4. problem byl po stronie wtyczki jeden kabelek byl urwany raz łączył raz nie a jak nie łączyl to ja wymienialem n75
  5. dzisiaj kolega gregory poświęcił swój wolny czas i pomógl znalezć problem w moim samochodzie za co bardzo dziękuje
  6. czy uszkodzony/wadliwy modul wzmocnienia zaplonu daje jakies konkretne bledy na vag-u?auto ciezko odpala ,uklad zasilania paliwem sprawny.
  7. wartosc napiecia na 1 styku wtyczki 13,7 Volta,opór zaworow(posiadam 3 sztuki) 28 -30 ohm,blad 1262 na wszystkich 3 zaworkach jakie posiadam,dolodowanie 0,3 bara malo mocy, kupic 4 zawor z nadzieja ze bedzie dzialal dluzej niz 2 tyg,szukac przyczyny w innym miejscu??jakim?? napiecie na 2 styku wtyczki 0V
  8. wiec tak blada 1262 rezystancja wszystkich trzech zaworkow ktore posiadam od 28 do 30 ohm napiecie na wtyczne 0,2 do 1,2 milivolta bezpieczniki ok wody/wilgoci nigdzie nie ma moje wnioski zaworki sprawne zepsute cos innego a wywala blad zaworu(co innego moze byc zepsute dajac taki efekt) wszystkie trzy zaworki zepsute mechanicznie?? co jescze sprawdzic?
  9. hmm dobre pytanie vag wywalal blad zaworu n75 wiec wymienilem na nowy pojezdzilem moze dwa tyg i znowu zepsuty.jedyna roznica to taka ze jeden byl zepsuty ale doladowanie w piku bylo 0,6 nie wchodzil w tryb awaryjny a przy tym ostatnim jest wlasnie 0,3 bara doladowanie i ten sam blad na vagu nie wiem czy kupowac kolejny zawor czy montowac ten co puszczal 0,6(przyjemniejsza jazda)???jakies sugestie,jutro sprawdze bezpieczniki jak bedzie jasno[br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 20:32_________________________________________________a ta woda to gdzie miala by byc??
  10. kazdy byl nowy,to napiecie na wtyczce jakie powinno byc?
  11. witam problem jak w temacie,w ciagu miesiaca padly mi juz dwa zawory n75,czy cos moze powodowac jego uszkodzenie???
  12. witam czy ja tez sie zalapie na taki grupowy chip? pacjent 1,8T AEB na lince quattro cena 1200? jesli tak do kogo mam dzwonic?
  13. combat

    [ALL] Gwint a sprężyny

    podepne sie pod ten temat ,mam gwint ta-technix czy mozna do tego zalozyc inne/twardsze sprezyny ??(jakies propozycje) czy pasuja tylko te co sa w komplecie?
  14. combat

    [ALL B5] Zdziera opony z przodu

    tylko teraz w wiekszosci stacji,diagnosta wybiera w kompie model auta + rodzaj zawieszenia 1ba/1be i fwd/quattro i ustawia az bedzie "ok" tylko jak jest gwint to wypadalo by pewnie dac jakas poprawke??? mam ten sam problem po zmianie zawieszenia na gwintowane zdziera opony a nastawy zawieszenia pokazuja ze wszystko dobrze.jezdze tylko na seri 195/65/15 luzow w zawieszeniu brak .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...