combat
Pasjonat-
Postów
68 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O combat
Osiągnięcia combat
1
Reputacja
-
no ja tez ale 4x4
-
tnie wszystkie przód/tyl .mechanik który ustawia zawsze pytał jaki rodzaj zawieszenia , z tad wiem ze w komputerze maja trzy nastawy.mam max wysoko bo auto zawsze załadowane i przy zglebionym to praktycznie leżało na drodze.nawet teraz potrafie zahaczyć na progach zwalniających.z opisu do zawiasu wynika ze przy max wysokości będzie -35/-40
-
ok dziekuje za odpowiedz czyli nie ma na to innej rady niz seryjne zawieszenie.
-
Witam rok temu wymieniłem zawieszenie na gwint ta-technix i od tamtej pory pomimo wielokrotnie ustawianej zbieżności opony tnie od wewnętrznej krawędzi.czy potrzebna jest jakaś korekta w ustawieniach zbieżności przy tego rodzaju zawieszeniu?? gwint ustawiony maksymalnie wysoko. wahacze przód i tulejki z tylu wszystko nowe,luzów brak.jakieś propozycje bo opony mam na jeden sezon.czy jedyny ratunek powrót do seryjnego zawieszenia??[br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 15:53_________________________________________________jeśli ktoś jeździ na gwintowanym zawieszeniu to pod jakie nastawy ustawiacie zbieżność? 1BA? 1BE? Audi sportwerke czy jakoś tak? takie trzy opcje ma w programie każdy warsztat do którego jechałem ustawiać zbieżność ?
-
problem byl po stronie wtyczki jeden kabelek byl urwany raz łączył raz nie a jak nie łączyl to ja wymienialem n75
-
dzisiaj kolega gregory poświęcił swój wolny czas i pomógl znalezć problem w moim samochodzie za co bardzo dziękuje
-
czy uszkodzony/wadliwy modul wzmocnienia zaplonu daje jakies konkretne bledy na vag-u?auto ciezko odpala ,uklad zasilania paliwem sprawny.
-
wartosc napiecia na 1 styku wtyczki 13,7 Volta,opór zaworow(posiadam 3 sztuki) 28 -30 ohm,blad 1262 na wszystkich 3 zaworkach jakie posiadam,dolodowanie 0,3 bara malo mocy, kupic 4 zawor z nadzieja ze bedzie dzialal dluzej niz 2 tyg,szukac przyczyny w innym miejscu??jakim?? napiecie na 2 styku wtyczki 0V
-
wiec tak blada 1262 rezystancja wszystkich trzech zaworkow ktore posiadam od 28 do 30 ohm napiecie na wtyczne 0,2 do 1,2 milivolta bezpieczniki ok wody/wilgoci nigdzie nie ma moje wnioski zaworki sprawne zepsute cos innego a wywala blad zaworu(co innego moze byc zepsute dajac taki efekt) wszystkie trzy zaworki zepsute mechanicznie?? co jescze sprawdzic?
-
hmm dobre pytanie vag wywalal blad zaworu n75 wiec wymienilem na nowy pojezdzilem moze dwa tyg i znowu zepsuty.jedyna roznica to taka ze jeden byl zepsuty ale doladowanie w piku bylo 0,6 nie wchodzil w tryb awaryjny a przy tym ostatnim jest wlasnie 0,3 bara doladowanie i ten sam blad na vagu nie wiem czy kupowac kolejny zawor czy montowac ten co puszczal 0,6(przyjemniejsza jazda)???jakies sugestie,jutro sprawdze bezpieczniki jak bedzie jasno[br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 20:32_________________________________________________a ta woda to gdzie miala by byc??
-
kazdy byl nowy,to napiecie na wtyczce jakie powinno byc?
-
witam problem jak w temacie,w ciagu miesiaca padly mi juz dwa zawory n75,czy cos moze powodowac jego uszkodzenie???
-
witam czy ja tez sie zalapie na taki grupowy chip? pacjent 1,8T AEB na lince quattro cena 1200? jesli tak do kogo mam dzwonic?
-
podepne sie pod ten temat ,mam gwint ta-technix czy mozna do tego zalozyc inne/twardsze sprezyny ??(jakies propozycje) czy pasuja tylko te co sa w komplecie?
-
tylko teraz w wiekszosci stacji,diagnosta wybiera w kompie model auta + rodzaj zawieszenia 1ba/1be i fwd/quattro i ustawia az bedzie "ok" tylko jak jest gwint to wypadalo by pewnie dac jakas poprawke??? mam ten sam problem po zmianie zawieszenia na gwintowane zdziera opony a nastawy zawieszenia pokazuja ze wszystko dobrze.jezdze tylko na seri 195/65/15 luzow w zawieszeniu brak .