Skocz do zawartości

Piwi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piwi

Osiągnięcia Piwi

0

Reputacja

  1. Przepraszam, chodziło mi oczywiście o ECU. Czy ktoś może mi wytłumaczyć czemu tak się dzieje?
  2. Dzięki za odpowiedź! Mam jeszcze jedno pytanie, z czystej ciekawości. Dlaczego tak się dzieje, że EGR odcina lub daje doładowanie podczas pracy na biegu jałowym, kiedy to przecież nic się nie dzieje? Z góry dziękuję za wyjaśnienie! Pozdrawiam!
  3. Witam. Mam Golfa IV AXR 1.9 TDI 101PS, rocznik 2003. Na biegu jałowym, niezależnie chyba od temperatury silnika, po około 2-3 minutach słychać lekkie tyknięcie w silniku, również jakby inne obroty, i następuje gwizd. Jak dodam lekko gazu to gwizd momentalnie cichnie. Po paru minutach zaś następuje to samo. Pytanie moje jest następujące, bo jestem raczej pewien że chodzi o zjawisko przedstawione w temacie tego wątku: Czy jest to na pewno w 100% normalne? Na forum vwgolf.pl dostałem linka do tego tematu, a pare innych osób zaczęło mówić, ze to z powodu nieszczelności (moim zdaniem bzdura). I jeszcze jedno pytanie: Dlaczego tak się dzieje, że na biegu jałowym silnik odcina(czy daje - nie wiem - pogubiłem się) doładowanie?? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi na dwa powyższe pytania! Pozdrówka.
  4. Hej Wam. Jestem Piotrek i mieszkam w Dąbrowie Górniczej. Posiadam VW Golfa IV z 2003 roku. Silnik AXR, 1.9 TDI 101PS. Zarejestrowałem się ponieważ jak wiadomo silniczki w Audi i VW to to samo, więc pewnie zechcę popytać o parę spraw, poobserwować interesujące mnie tematy. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...