Piwi
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Piwi
Osiągnięcia Piwi
0
Reputacja
-
[B5 AFN] Obserwacja sztangi turbiny (na VAG + silniku) w silnikach 1,9 TDI - vid
Piwi odpowiedział(a) na baskecior temat w Audi A4 B5
Przepraszam, chodziło mi oczywiście o ECU. Czy ktoś może mi wytłumaczyć czemu tak się dzieje? -
[B5 AFN] Obserwacja sztangi turbiny (na VAG + silniku) w silnikach 1,9 TDI - vid
Piwi odpowiedział(a) na baskecior temat w Audi A4 B5
Dzięki za odpowiedź! Mam jeszcze jedno pytanie, z czystej ciekawości. Dlaczego tak się dzieje, że EGR odcina lub daje doładowanie podczas pracy na biegu jałowym, kiedy to przecież nic się nie dzieje? Z góry dziękuję za wyjaśnienie! Pozdrawiam! -
[B5 AFN] Obserwacja sztangi turbiny (na VAG + silniku) w silnikach 1,9 TDI - vid
Piwi odpowiedział(a) na baskecior temat w Audi A4 B5
Witam. Mam Golfa IV AXR 1.9 TDI 101PS, rocznik 2003. Na biegu jałowym, niezależnie chyba od temperatury silnika, po około 2-3 minutach słychać lekkie tyknięcie w silniku, również jakby inne obroty, i następuje gwizd. Jak dodam lekko gazu to gwizd momentalnie cichnie. Po paru minutach zaś następuje to samo. Pytanie moje jest następujące, bo jestem raczej pewien że chodzi o zjawisko przedstawione w temacie tego wątku: Czy jest to na pewno w 100% normalne? Na forum vwgolf.pl dostałem linka do tego tematu, a pare innych osób zaczęło mówić, ze to z powodu nieszczelności (moim zdaniem bzdura). I jeszcze jedno pytanie: Dlaczego tak się dzieje, że na biegu jałowym silnik odcina(czy daje - nie wiem - pogubiłem się) doładowanie?? Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi na dwa powyższe pytania! Pozdrówka. -
Hej Wam. Jestem Piotrek i mieszkam w Dąbrowie Górniczej. Posiadam VW Golfa IV z 2003 roku. Silnik AXR, 1.9 TDI 101PS. Zarejestrowałem się ponieważ jak wiadomo silniczki w Audi i VW to to samo, więc pewnie zechcę popytać o parę spraw, poobserwować interesujące mnie tematy. Pozdrawiam