Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Obserwacja sztangi turbiny (na VAG + silniku) w silnikach 1,9 TDI - vid


baskecior

Rekomendowane odpowiedzi

profesjonalny filmas. :notworthy: chociaz jestem zagorzałym zwolennikiem benzyniaków i na dieslach znam sie nie wiele to zawsze myslałem że turbina włącza sie przy obciążonym silniku. i nie tylko ja tak myslałem.coś mi sie obiło o uszy że turbo włącza się przy jakieś 2.500 obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i nie tylko ja tak myslałem.coś mi sie obiło o uszy że turbo włącza się przy jakieś 2.500 obr/min.

2500 to i tak stosunkowo późno, a to "włączenie" to po prostu wystarczająca ilość spalin, które

już znacznie bardziej napędzają turbo, że jest to odczuwalne przez kierowcę.

ps. turbo jest też w benzyniakach ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojemu wydaje się, że jest legalny :P[br]Dopisany: 03 Październik 2007, 10:37 _________________________________________________

chodzi mi o to, że kanał 11 jest niedostępny, a w 003 mogę bez problemu wejść

Dla pewności podjedź i podepnij oryginalnego VAG`a - być może twój sterownik (ECU) jest uszkodzony.

Przy założeniu, że masz sprawny interface , legalnego VAG-COM`a i wszystko poprawnie skonfigurowane w winzgrozie, musisz ieć możliwość analizy każdej grupy do 25 włacznie (Blok 01).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ECU odcina doładowanie - sztanga idzie w góre

mnie sie wydaje, ze raczej jest odwrotnie ;)

Wystarczy posłuchać ... ;)

nie no pewnie, ze slychac - szatanga idzie w gore, lopatki sie przymykaja- nastepuje wieksze doladowanie :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obejrzałem filmik BASKECIORA i od razu poleciałem do auta zobaczyć czy sztanga wykonuje jakieś ruchy, i stwierdzam ze smutkiem że ani w dół ani w góre,patrzyłe na odpalonym silniku.i co teraz trzeba by było zrobić aby zaczeła się ruszać.pozdr. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc właśnie sprawdziłem,

temp silnika 92.4

mogę wejść do 000, 003,004

ale do 011 nie :/

oczywiście mowa o basic settings

Najpierw włączasz 011 a później BS czy odwrotnie ?

[br]Dopisany: 06 Październik 2007, 23:29 _________________________________________________

obejrzałem filmik BASKECIORA i od razu poleciałem do auta zobaczyć czy sztanga wykonuje jakieś ruchy, i stwierdzam ze smutkiem że ani w dół ani w góre,patrzyłe na odpalonym silniku.i co teraz trzeba by było zrobić aby zaczeła się ruszać.pozdr. :(

Silnik nie łapie notlaufów ?

Próbuj rozruszać ręczenie, wcześniej psikając WD po sztandze w dół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw włączasz 011 a później BS czy odwrotnie ?

Tak jak na filmie, najpierw 011 w measuring blocks, a potem switch to basic settings. program przełącza się do basic settings

i wyświetla ERROR 011 not available :(

Pomyślałem sobie, że jak nie kijem to pałką, chciałem zapytać czy można w afn'ie jakoś dostać się do tej sztangi,

żeby poruszać nią przy pomocy ręki czy jakiegoś klucza ?

Patrzyłem tam i ledwo ręką mogę sztangi dotknąć ale o ruszeniu nią niema mowy,

sprężyna w gruszce jest zbyt sztywna. Sprawdzałem jak się rusza sztanga przy odłączeniu wężyka z podciśnieniem,

no i opada szybko jakiś 1cm, jak podłącze to się powoli podnosi, tylko nie wiem ile ma się ruszać na jałowych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...