Skocz do zawartości

szekspir

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szekspir

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Legnica

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szekspir

0

Reputacja

  1. U mnie co jakiś czas rano przy odpaleniu pedał hamulca twardy. Widać że zeszło podciśnienie. Pompa i mnie LUK poprawiona z plastikowym krućcem. W tym krućcu widać że jest też jakiś zaworek zwrotny. Mam foto ale nie potrafię wstawić. Sam krucieć lata w gnieździe dość luźno. Na nim jest oring ale wygląda na zużyty ponieważ ma wymiary 27x3x1,8mm. Nie jest okrągły w przekroju tylko wygląda na wytarty. Można go dostać w ASO? Po wyjęciu krućca z pompy poleciało trochę oleju. Czy to normalne czy jest to nieszczelność pompy?
  2. Zrobiło się ciepło a u mnie temat nagrzewnicy powraca ponieważ grzeje ona niezależnie od tego jaka jest temperatura na zewnątrz. +20 stopni a ona załącza się w najlepsze. Nie reaguje też na sygnały z klimatronika. Econ wciśnięty a ona grzeje. Nawet całkowite wyłączenie klimatronika nic nie daje. Oczywiście wyłącza się po osiągnięciu przez silnik 90 stopni. Czy koledzy którzy mieli podobny problem rozwiązali go?
  3. Witam. Wczoraj miałem podobne zdażenie tyle że skur...yn zatrzymał się na wkładce dzwi i nie dostał się do środka. Tyle że u mnie połamał osłonę zamka. U Ciebie widać że miałeś do czynienia z troszkę lepszym "fachowcem". Widać że do wyciągnięcia wkładki używał jakiegoś specjalnego dziwnego narzędzia po którym został ślad na osłonie wkładki. u mnie po porostu wyłamał wkładkę jakimś śruborętem( fotki mam jak trzeba to wrzucę). U mnie do środka się nie doststali- pewnie sie uczyli dopiero. A co do włącznika świateł awaryjnych to pewnie mają patent na zasilenie auta bez przekręcania kluczyka. Załóż czym prędzej jakieś dodatkowe zabezpieczenie bo jak te kur.y mają oko na twoje auto to tak łatwo nie odpuszczą! Pozdro! Z
  4. Jeżeli masz sprytnego mechaniora to pasek rozrządu wymieni bez ruszania przodu.. wystarczy tylko chcieć!
  5. Witam. Mój BRB również był głośny. Do dzisiaj ! Klekotanie, na wolnych obrotach telepało, nierówna praca szczególnie przy przyspieszaniu, dudnienie z filtra powietrza, dudnienie słyszalne w środku auta. Wogóle jakoś dziwnie silnik się zachowywał. W korku przy podjeżdżaniu bez gazu telepotał i wpadał w jakieś dziwne wibracje, przy przyspieszaniu czuć nierówną pracę. No i wogóle strasznie nieprzyjemna praca silnika dla ucha. Po odkręceniu pokrywy zaworów od razu sprawa się wyjaśniła. Identycznie jak u kolegi dude5. 2 broki zewnętrzne leżały luzem a jeden środkowy wypadł i siedział między wałkami. Hydrosy miękiie i pod naciskiem uginały się ze 3 mm. Wsadziłem zaślepki na miejsce i zapunktowałem naokoło źeby ponownie nie wypadły. Wałek i rolki bez śladów zużycia tak źe silnik w tym stanie nie pracował zbyt długo. Kamień z serca bo powiem szczerze źe się trochę zaniepokoiłem wizją wymiany wałka. Ale po odpaleniu zero zmian w pracy silnika. Dudni jak przed poprawką. Załamka totalna. Ale nic. Pojechałem go troszkę rozgrzać i po po powrocie nie to auto!!! Hydrosy wkońcu dostały odpowiednie ciśnienie oleju i napompowały się tak że hałas zniknął całkowicie! Teraz silnik chodzi jak szwajcarski zegarek. Wczoraj go nienawidziłem- dzisiaj aż miło go posłuchać. Mruczy równiutko i cicho. Tak że panowie jeżeli macie podobne objawy nie ma się co bać i gdybać tylko od razu pokrywa out i sprawa się wyjaśni. Po naprawie nie to auto, a trwała ona raptem z 1,5 godziny. Zaznaczam że nie jestem mechanikiem. Pozdrawiam!!! ---------- Post dopisany at 23:52 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- No i koszt raptem 32 zł za nową uszczelkę. Tylko nie zapomnijcie dac uszczelki w płynie (w najgorszym przypadku silikonu) w 4 miejscach gdzie jest przełamanie uszczelki przy końcach wałka rozrządu.( na łukach)
  6. Mam BRB z Belgii i jest fabrycznie bez dpf. Wychodzące na Niemcy musiały go mieć.
  7. Witam wszystkich. Od tygodnia jestem w posiadaniu A4 B7 1,9 tdi 116km 2006r. avant. Miło mi że mogę dołączyć do Waszego grona! Pozdrawiam wszystkich!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...