Skocz do zawartości

^Krzysiek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ^Krzysiek

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Kwidzyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ^Krzysiek

0

Reputacja

  1. A spotkał się ktoś z samymi wyświetlaczami do sprzedaży? Mam concert na kasety i niestety cały ekran wylany :/
  2. Witam. Mam dwa problemy. 1) Zauważyłem na bloku silnika, że mam mokro od oleju przy podstawie filtra. Myślałem, że może to leci właśnie z pod podstawy. Jednak po głębszemu przyjrzeniu się zauważyłem, że jest mokra cała rurka od jej spodu (to chyba odma? zdjęcie nr 06, na schemacie z Etki oznaczone nr 2) wychodząca z jakiegoś plastiku przykręconego do bloku silnika (zdjęcie 04 i 05, na schemacie nr 1). Najwyraźniej którędyś z tej rurki wycieka olej, kapie na ten plastik (zdjęcie 05), a tamtędy spływa w okolice podstawy filtra. Zauważyłem też, że ta rurka w dalszej swojej części (tj. na schemacie element nr 5 i kawałek rurki za nią) też jest spocona, w nagarze z oleju. Powycierałem to na ile mogłem i dałem radę. Wymieniłem też olej (był zalany 10W40, wlałem 5W40 robiąc wcześniej płukankę). Póki co nie zauważyłem, żeby leciało na bieżąco albo żeby się sączyło. Niemniej jednak pewnie będę musiał to powymieniać. Zatem mam prośbę o pomoc w diagnozie tego i naprawie: 1) Czy ta rurka to właśnie odma? Pękają same z siebie czy z jakiegoś powodu? A może to problem na łączeniu (na schemacie elementy 2, 5 i 8)? 2) W jaki sposób zdemontować kolektor ssący? Kwestia odkręcenia kilku śrub, czy trzeba bawić się w spuszczanie płynu? Czy są pod nim jakieś uszczelki które trzeba po demontażu wymienić? Problem drugi: Po zdjęciu przewodu od przepustnicy do intercoolera zauważyłem, że w wężu jest trochę oleju, ale nie była to duża ilość. Tak samo przepustnica nie jest jakoś specjalnie zaolejona. Szok przeżyłem kiedy wszedłem pod auto i zauważyłem, że wąż idący od turbiny do kanału od intercoolera jest cały zarzygany olejem. Co może być tego przyczyną? Wąż wyczyściłem, po zmianie oleju jak wyżej, nie zauważyłem żadnego ponownego wycieku. Jeszcze.. Wszystkie zdjęcia pod adresem: https://drive.google.com/folderview?id=0B2jtGCM2aDIQfjVhYWdVZ19LN2FRU0lITXEybjg3eGJrbi1Zel9kZVBGVG9XUk9RQzRza1E&usp=sharing Przepraszam za chaos w poście, ale mam nadzieję że jest jako tako czytelny. Pozdrawiam!
  3. LOG z dzisiejszej jazdy, po naprawie kostki od N75 i obsłudze: http://vaglog.pl/log_213622.html
  4. Okazuje się, że mam urwane obydwa przewody we wtyczce do zaworu. Żółty z białym paskiem i niebieski z czarnym. Który ma iść w które miejsce we wtyczce? EDIT: Został kawałek izolacji kabla na konektorze więc udało się dojść do tego gdzie który kabelek był. Po zlutowaniu brak błędu Jutro wymiana filtrów, oleju, uszczelki pod podstawą filtra. Po tym zrobię test na drodze czy coś się zmieniło.
  5. Żeby nie zakładać nowego tematu, to podepnę się pod ten. Jakiś miesiąc temu kupiłem Audi A4 B5 1.8T ANB. Do tej pory nie wydawało mi się, żeby auto słabo jechało. Nawet bym powiedział, że idzie jak wystrzelone z procy. Może to wrażenia po przesiadce z poprzedniego auta, którym była 65 konna Corsa B w dieslu. Na zegarach nie palił się check. Po podpięciu się VAGiem wyrzuciło 2 błędy silnika (aktywne bo po skasowaniu i odpaleniu auta wracają). Jedno dotyczyło ABSu więc nie w temacie, ale drugie informowało o problemie z zaworem N75 (błąd 17956 P1548 - 35 - 00 - Boost pressure Regulation Valve (N75): Open Circuit). Jak widać na LOGu, Boos Duty Cycle mam cały czas na 0%. Mam rozumieć, że zawór w ogóle nie działa? Żeby to potwierdzić, wystarczy go wyjąć i podpiąć pod stałe 12v żeby sprawdzić czy odbija? Ponad to, jak na LOGach widać, sytuacja prawie identyczna jak u kolegi z tego tematu. Turbina niedoładowana o ok. 100-200mbar, a przepływomierz nie przekracza nawet 100g/s. Obciążenie silnika też ma dziwne skoki. Zatem diagnoza prosta: czeka mnie wymiana przepływomierza i zaworu N75? Tak wynika z tego LOGu? http://vaglog.pl/log_213406.html Pozdrawiam!
  6. Witajcie! Kupiłem niedawo A4 z 1999 roku. Mam takie liczniki: Wystarczy kupić takie + manetke, żeby mieć pokazywane spalanie? Wszystko plug&play, czy trzeba przepinać piny?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...