guccioo777
Pasjonat-
Postów
41 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O guccioo777
Informacje
-
Imię
piotr
-
Miasto
lublin
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
nie rób płukanki ( nic to nie daje) zalej olej 10w40 tak jaki był , zmieniaj co 6 tyś ( i się wymyję silnik sam bez płukanki, czasem dawaj mu ostro ognia) filtr oleju jaki kolwiek ( każdy filtr puszcza bajpasem jak ciśnienie oleju wysokie "silnik zimny" lub troszkę się zapcha tak że mało kiedy filtruję olej , lepiej częściej zmieniać olej , śmigaj autem i nie pieść go zbytnio bo będzie się srał silnik.
-
pewnie mam silnik zakatowany ,choć w orginale niewiele zostało chyba sam silnik,bo cały osprzęt , kilka lat temu kumpel wstawił mi jakąś inną pompę paliwa majstrował przy listwie paliwowej i przepływomierzu, w sterowniku silnika też coś przestawiał ,termostatu elektronicznego też nie mam,grzania przepustnicy niema , w korku płynu chłodzącego też majstrował. sonda lambda jest od innego auta ,katalizator zepsuty psiukany był jakąś pianą przez dziurę po sondzie ,odpowietrzenie- odma odpięta od dolotu ,eżektor odpięty od odmy i podpięty do dolotu , Olej sprawdzam sobie raz na tydzień ,jak coś brakuje(rzadko ale czasem trzeba) to doleję żadna informacja o stanie oleju mi się nie wyświetla wyłączona. śmigam sobie autem bez problemu, (poza sprężyną pękła z tyłu) Mógłbym się pościgać na trasie z jakimś zadbanym 2.0 alt na oleju 0w40 i serwisowanym w aso
-
to jest nie prawda ,wprowadzasz ludzi w błąd . Nie przedłużysz żywotności silnika olejem np 5W40 , Przedłużysz żywotność silnika częstymi zmianami oleju...
-
zgadza się ,jeśli silnik jest ok, to większej różnicy nie będzie 10W40 czy 5W40 lub 0W40 (chyba że będzie mróz -30) ,ważne są interwały wymiany oleju(częściej lepiej) ,a z tą hydrauliką zaworową ,wariatorem czy łańcuchem to są mity i chwyt reklamowe. Do audi olej za 200 zł ,do forda za 100 zł do fiata za 50 zł, no a już do porsche to pewnie za tysiaka. I teraz psikus- jeśli w fiacie i porsche byłby ten sam silnik
-
10W 40 do silnika 2.0 ALT jest wystarczający . To że te ten silnik (ALT) jest w starszym audi to nie znaczy żeby go traktować jak jakiś cud techniki ,bo nim nie jest.
-
do Langista dobry mechanik z mechanicznych rzeczy . to znaczy od jakich rzeczy ???????????????? w temacie jest :( bierze olej po remoncie) to chyba chodzi o silnik nie ??????????????
-
95% mechaników samochodowych nie potrafi obsługiwać takich narzędzi jak średnicówka ,suwmiarka, szczelinomierz , manometr czy wakuometr , nie potrafią manualnie sprawdzić ciśnienia i temperatury np oleju lub płynu chłodniczego , a ingerencja w sterownik silnika mapa paliwa itd to dla nich kosmos . najlepiej zaprowadzić samochód do gościa co robi tuning samochodów lub motocykli posprawdza wszystko i powie co jest nie tak z silnikiem
-
350 tys to mało jeszcze , myślę że starość raczej niż przebieg będzie eliminowała te samochody
-
witam. może żywotność A4 2.0i ALT ? mam to auto od 2013 r obecny przebieg to 287 tyś, ma ktoś np 400 tyś ????????? w tym ja przejechałem 100 tys auto pije olej ( nie sprawdzam ile) do silnika leje 10w40 lotos lub orlen wymiana co 7 tys
-
w końcu to forum idzie w sensowne i normalne używane audi 2.0 i 131 km , moim zdaniem to super porada
-
dziwny ten pomiar 2,5 .ja u siebie nie mam stałej wartości tz po nagrzaniu silnika +- 3,1 włączy się zaworek oparów i od razu spada na +- 2,7 ,wcisnę sprzęgło skoczy na +- 3,0, odkręcę korek oleju spada momentami do 0,0 i silnik szarpie jak by miał zaraz zgasnąć, włączę jakiekolwiek światło skacze do góry. ciągle się zmienia ta wartość i jest bardzo czuła na zmianę obciążenia.
-
dziwny ten pomiar 2,5 .ja u siebie nie mam stałej wartości tz po nagrzaniu silnika +- 3,1 włączy się zaworek oparów i od razu spada na +- 2,7 ,wcisnę sprzęgło skoczy na +- 3,0, odkręcę korek oleju spada momentami do 0,0 i silnik szarpie jak by miał zaraz zgasnąć, włączę jakiekolwiek światło skacze do góry. ciągle się zmienia ta wartość i jest bardzo czuła na zmianę obciążenia.
-
Opóźnione spadanie obrotów po naciśnięciu sprzęgła w Audi A4 B6 2.0
guccioo777 odpowiedział(a) na przemek1259 temat w 2.0
poczytajcie temat: 2.0 ALT Syczy Powietrze -
przedmuchy tz jak pierścienie przepuszczają kompresję pod tłok, lub głowicą przez zawory, to ciśnienie idzie w odmę i jest tak dużo powietrza w odmie ze pomijany jest przepływomierz ,silnik bierze powietrze z odmy (za dużo) a za mało z filtra powietrza ,
-
masz przedmuchy w silniku które idą w odmę i z syczy , sprawdz ile ci wskazuje przepływomierz na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku