Skocz do zawartości

Bart-S

VIP
  • Postów

    5223
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

76

O Bart-S

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    WLKP

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie na 100% ale od tego bym zaczął.
  2. To teraz przeczytaj jeszcze raz opis poprzedniego i obecnego błędu
  3. Masz zdjęcie tego starego błędu?
  4. Czy błąd limitu adaptacji pojawiał się na poprzedniej skrzyni?
  5. Wymiana skrzyni ale na co... z jakiego źródła. To po prostu inna skrzynia? Regenerowana? Jaka jest historia tego swapu?
  6. Jest kilka możliwości. Jeśli to 2.4 to zawsze zaczynam od przekaźnika CutOut na podszybiu przy ECU.
  7. Prędkościomierz przestaje pokazywać dane ponieważ w automacie czujnik prędkości masz ze skrzyni a nie z ABS. Ewidentnie odcina Ci sterownik skrzyni z magistrali.
  8. Masz skrzynię do naprawy. Skontaktuj się ze mną na priv.
  9. To nie jest wina sterownika. Albo ukręcił się wałek wejściowy albo pierwszy zestaw stożków w miejscu czujnika momentu obrotowego (czyli diagnoza binkiego jest jak najbardziej prawidłowa). Sugerowałbym demontaż skrzyni i weryfikację usterki. Kupno używanej skrzyni i jej montaż mimo, że wydaje się być opcją bardziej atrakcyjną cenowo nie jest dobrym rozwiązaniem - instalujesz kota w worku, który nie wiadomo czy i ile pojeździ (a tym bardziej decydując się na 01J bez trybu sport ze starszą jednostką sterownika hydraulicznego).
  10. A co się dzieje z GJA?
  11. I wszystko jasne. W stopce masz telefon. Zadzwoń po 16:00.
  12. Jest kilka możliwości... Czy poza błędem są jakieś objawy? Np problem z ruszaniem z miejsca?
  13. Przy wyzerowanej adaptacji odczuwalne większe naprężenie jest normalne - zerujesz parametry sterownika i w związku z jakimś stopniem zużycia masz nominalnie większe ciśnienie podawane na sprzęgła. Przez to wyraźnie czuć "naprężenie" po wrzuceniu D lub R, które zniknie lub zmniejszy się po zapisaniu adaptacji. Popraw profil bo nie wiadomo o jakie auto chodzi.
  14. Muskel nie ma jak się z Tobą skontaktować. Nie mogę Ci wysłać PW. Jak możemy się "spiknąć"?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...