-
Postów
5217 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
75O Bart-S
Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
WLKP
Auto
-
Model
A5
-
Nadwozie
Sportback
-
Rok produkcji
2018
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
DETA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tomaleox1666 obserwuje zawartość Bart-S
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
Bart-S odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Jest kilka możliwości. Jeśli to 2.4 to zawsze zaczynam od przekaźnika CutOut na podszybiu przy ECU. -
-
Zobacz ogłoszenie Zestaw dekorów Sline 1NK Zestaw dekorów Sline (szczotkowane aluminium 1NK). Listwa nad schowkiem pasażera w wersji FWD (bez loga quattro) Popielniczka przednia w wersji 2din Ramka drążka zmiany biegów w wersji pod automat. Użytkownik Bart-S Data 10/13/24 Cena 299.00 PLN Kategoria A4 B6/B7
-
Kapa podłokietnika 8E0 864 245 J szary "swing", skóra perlnappa (NOWA!!!)
Bart-S opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Zobacz ogłoszenie Kapa podłokietnika 8E0 864 245 J szary "swing", skóra perlnappa (NOWA!!!) Nowa kapa podłokietnika dla Audi A4 B6 - nr części 8E0 864 245 J 85D (szary "swing, skóra perlnappa). Użytkownik Bart-S Data 10/13/24 Cena 300.00 PLN Kategoria A4 B6/B7 -
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
Bart-S odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Prędkościomierz przestaje pokazywać dane ponieważ w automacie czujnik prędkości masz ze skrzyni a nie z ABS. Ewidentnie odcina Ci sterownik skrzyni z magistrali. -
konderak87 obserwuje zawartość Bart-S
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
Bart-S odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Masz skrzynię do naprawy. Skontaktuj się ze mną na priv. -
Bartekka44 obserwuje zawartość Bart-S
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
Bart-S odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
To nie jest wina sterownika. Albo ukręcił się wałek wejściowy albo pierwszy zestaw stożków w miejscu czujnika momentu obrotowego (czyli diagnoza binkiego jest jak najbardziej prawidłowa). Sugerowałbym demontaż skrzyni i weryfikację usterki. Kupno używanej skrzyni i jej montaż mimo, że wydaje się być opcją bardziej atrakcyjną cenowo nie jest dobrym rozwiązaniem - instalujesz kota w worku, który nie wiadomo czy i ile pojeździ (a tym bardziej decydując się na 01J bez trybu sport ze starszą jednostką sterownika hydraulicznego). -
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
Bart-S odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
A co się dzieje z GJA? -
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
Bart-S odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
I wszystko jasne. W stopce masz telefon. Zadzwoń po 16:00. -
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
Bart-S odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Jest kilka możliwości... Czy poza błędem są jakieś objawy? Np problem z ruszaniem z miejsca? -
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
Bart-S odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Przy wyzerowanej adaptacji odczuwalne większe naprężenie jest normalne - zerujesz parametry sterownika i w związku z jakimś stopniem zużycia masz nominalnie większe ciśnienie podawane na sprzęgła. Przez to wyraźnie czuć "naprężenie" po wrzuceniu D lub R, które zniknie lub zmniejszy się po zapisaniu adaptacji. Popraw profil bo nie wiadomo o jakie auto chodzi. -
Muskel nie ma jak się z Tobą skontaktować. Nie mogę Ci wysłać PW. Jak możemy się "spiknąć"?
-
Regularne wypadanie adaptacji w MULTITRONIC
Bart-S odpowiedział(a) na MłodyACzwórkasz temat w Audi A4 B6/B7
Zgraj komplet bloków pomiarowych ze sterownika skrzyni biegów (silnik pracuje, lewarek na P) i podeślij mi na mejla. -
Regularne wypadanie adaptacji w MULTITRONIC
Bart-S odpowiedział(a) na MłodyACzwórkasz temat w Audi A4 B6/B7
To, że widzisz status "adaptacja trwa" nie oznacza, że wypadła. Zdecydowanie masz problem ale trochę na siłę starasz się znaleźć powód... Zapisana adaptacja zostaje w pamięci sterownika po jej wykonaniu. Wystarczy, że wyłączysz/włączysz zapłon lub (w przypadku pierwszych dwóch generacji Multitronika) temperatura oleju ATF spadnie poniżej progu adaptacji (który dla 01J i 0AN wynosi 60 stopni), wtedy pole "adaptacja OK" automatycznie zmieni się na "w trakcie". To nie znaczy, że adaptacja wypada tylko, że sterownik jest w trybie kolejnego uczenia się. Tak to działa i tak ma być. Co do opisanego problemu z szarpaniem. Nadal zbyt mało precyzyjny opis... Pamiętaj, że diagnozuję zdalnie. Nie mogę wejść do auta, przejechać się i tego poczuć a zatem muszę te informacje wydobyć od Ciebie. Skupmy się na fragmencie gdzie masz przejechać na krótkim odcinku kilka razy przód/tył. Co po kolei robisz... Naciskasz hamulec, przełączasz lewarek z D na R... kiedy następuje uderzenie? Zaraz po wrzuceniu R? Przy próbie ruszenia? Jak szybko po wrzuceniu R puszczasz hamulec? Dajesz od razu pedał gazu czy czekasz aż sam ruszy.