Skocz do zawartości

Bart-S

VIP
  • Postów

    5217
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

75

O Bart-S

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    WLKP

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jest kilka możliwości. Jeśli to 2.4 to zawsze zaczynam od przekaźnika CutOut na podszybiu przy ECU.
  2. Bart-S

    Zestaw dekorów Sline 1NK

    To ogłoszenie wygasło!

    • Sprzedam
    • Używany

    Zestaw dekorów Sline (szczotkowane aluminium 1NK). Listwa nad schowkiem pasażera w wersji FWD (bez loga quattro) Popielniczka przednia w wersji 2din Ramka drążka zmiany biegów w wersji pod automat.

    299.00 PLN

  3. Zobacz ogłoszenie Zestaw dekorów Sline 1NK Zestaw dekorów Sline (szczotkowane aluminium 1NK). Listwa nad schowkiem pasażera w wersji FWD (bez loga quattro) Popielniczka przednia w wersji 2din Ramka drążka zmiany biegów w wersji pod automat. Użytkownik Bart-S Data 10/13/24 Cena 299.00 PLN Kategoria A4 B6/B7  
  4. To ogłoszenie wygasło!

    • Sprzedam
    • Nowy

    Nowa kapa podłokietnika dla Audi A4 B6 - nr części 8E0 864 245 J 85D (szary "swing, skóra perlnappa).

    300.00 PLN

  5. Zobacz ogłoszenie Kapa podłokietnika 8E0 864 245 J szary "swing", skóra perlnappa (NOWA!!!) Nowa kapa podłokietnika dla Audi A4 B6 - nr części 8E0 864 245 J 85D (szary "swing, skóra perlnappa). Użytkownik Bart-S Data 10/13/24 Cena 300.00 PLN Kategoria A4 B6/B7  
  6. Prędkościomierz przestaje pokazywać dane ponieważ w automacie czujnik prędkości masz ze skrzyni a nie z ABS. Ewidentnie odcina Ci sterownik skrzyni z magistrali.
  7. Masz skrzynię do naprawy. Skontaktuj się ze mną na priv.
  8. To nie jest wina sterownika. Albo ukręcił się wałek wejściowy albo pierwszy zestaw stożków w miejscu czujnika momentu obrotowego (czyli diagnoza binkiego jest jak najbardziej prawidłowa). Sugerowałbym demontaż skrzyni i weryfikację usterki. Kupno używanej skrzyni i jej montaż mimo, że wydaje się być opcją bardziej atrakcyjną cenowo nie jest dobrym rozwiązaniem - instalujesz kota w worku, który nie wiadomo czy i ile pojeździ (a tym bardziej decydując się na 01J bez trybu sport ze starszą jednostką sterownika hydraulicznego).
  9. I wszystko jasne. W stopce masz telefon. Zadzwoń po 16:00.
  10. Jest kilka możliwości... Czy poza błędem są jakieś objawy? Np problem z ruszaniem z miejsca?
  11. Przy wyzerowanej adaptacji odczuwalne większe naprężenie jest normalne - zerujesz parametry sterownika i w związku z jakimś stopniem zużycia masz nominalnie większe ciśnienie podawane na sprzęgła. Przez to wyraźnie czuć "naprężenie" po wrzuceniu D lub R, które zniknie lub zmniejszy się po zapisaniu adaptacji. Popraw profil bo nie wiadomo o jakie auto chodzi.
  12. Muskel nie ma jak się z Tobą skontaktować. Nie mogę Ci wysłać PW. Jak możemy się "spiknąć"?
  13. Zgraj komplet bloków pomiarowych ze sterownika skrzyni biegów (silnik pracuje, lewarek na P) i podeślij mi na mejla.
  14. To, że widzisz status "adaptacja trwa" nie oznacza, że wypadła. Zdecydowanie masz problem ale trochę na siłę starasz się znaleźć powód... Zapisana adaptacja zostaje w pamięci sterownika po jej wykonaniu. Wystarczy, że wyłączysz/włączysz zapłon lub (w przypadku pierwszych dwóch generacji Multitronika) temperatura oleju ATF spadnie poniżej progu adaptacji (który dla 01J i 0AN wynosi 60 stopni), wtedy pole "adaptacja OK" automatycznie zmieni się na "w trakcie". To nie znaczy, że adaptacja wypada tylko, że sterownik jest w trybie kolejnego uczenia się. Tak to działa i tak ma być. Co do opisanego problemu z szarpaniem. Nadal zbyt mało precyzyjny opis... Pamiętaj, że diagnozuję zdalnie. Nie mogę wejść do auta, przejechać się i tego poczuć a zatem muszę te informacje wydobyć od Ciebie. Skupmy się na fragmencie gdzie masz przejechać na krótkim odcinku kilka razy przód/tył. Co po kolei robisz... Naciskasz hamulec, przełączasz lewarek z D na R... kiedy następuje uderzenie? Zaraz po wrzuceniu R? Przy próbie ruszenia? Jak szybko po wrzuceniu R puszczasz hamulec? Dajesz od razu pedał gazu czy czekasz aż sam ruszy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...