Skocz do zawartości

papen

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O papen

Osiągnięcia papen

0

Reputacja

  1. Witam , problem jak w temacie , podczas jazdy od ok 40 -50km/h zaczyna sie wycie z okolicy skrzyni biegów (manual 5), niezaleznie czy auto jest na biegu , toczy sie na luzie czy zgaszę silnik podczas jazdy caly czas wyje i przy predkosci ok 80 - 110 lekko drzy cała buda - podobnie przy hamowaniu. Wykluczam łozyska kól i opony w samochodzie bo łozyska sa zmienione na nowe , opony załozylem drugi komplet , sprawdzony. Moje pytanie , czy moze to byc wada skrzyni biegów czy szukac w czyms innym ?? Jesli to skrzynia to jaka inna ja zastąpić bądź z czego pasuje , lub jakie moga byc orientacyjne koszta naprawy ? Auto to a4 b6 101KM AVB. Oznaczenia skrzyni nie znam. Dodam tylko ze biegi wchodzą lekko , równo , dwumasa nie hałasuje (bynajmniej ja nie slysze). Auto ma oryginalny (sprawdzony) przebieg ok 240tys
  2. Witam , tak jak w temacie , posiadam co prawda nie Audi lecz Vw Passata 1.9 tdi AWX 131KM (niedawno zmienilem z a4 b5) i mam nastepujący problem. Otóż samochod jest po regenracji wtryskiwaczy - jeden był uszkodzony mechanicznie - pęknięty trzpień a 3 juz byly bardzo slabe auto szarpało na poszczególnych biegach i nie równo chodzilo. - dałem zrobić wszystkie 4 zeby bylo pewnie. Dostalem wtryski po regeneracji i sprawdzeniu oczywiscie z gwarancja itd. Mechanik poskladal silnik i pojawil sie kolejnym problem - auto na zimnym silniku nie odpala tak jak powinno , sprawdzone sa wszystkie czujniki , nowe swiece zarowe założone, nowy czujnik temperatury - ori ASO . i problem daje wystepuje, trzeba bardzo dlugo krecic rozrusznikiem zeby auto zalapalo - i zapala za 3, 4 czasem 6 razem i jak juz odpali to faluje na obrotach przez chwile zanim sie rozgrzeje i potem juz jest OK , pali i jedzi , sporadycznie zdarzy sie ze szarpnie przy ok 80km/h. po odpieciu czujnika temperatury jest lepiej z odpalaniem natomiast okrutnie wzrasta wysokie i tak juz spalanie - 10L na 100km i wiecej. Pytanie co to moze byc ?? Zle zrobione wtryski ?? wklejam logi zrobine wczoraj i proszę o pomoc , z góry dziękuje . http://vaglog.pl/log_193995.html http://vaglog.pl/log_193996.html http://vaglog.pl/log_193997.html http://vaglog.pl/log_193992.html http://vaglog.pl/log_193993.html http://vaglog.pl/log_193994.html Dodam , ze synchro wałków jest ustawione na 0.6 a kat wtrsysku z komputera wychodzi na 1.2ATDC wg diagnosty który to robil
  3. co do mojej usterki to na powiedzmy 85 % zapieczone turbo , pogonilem dzis auto troszke ostrzek po autostradzie i jak na razie odpukac problem znikl , to pewnie skutek krotkich dojazdow do pracy codziennie , nawet nie ma jak przegonic auta ... zobaczymy co bedzie dalej
  4. dzieki za odpowiedzi , na pewno bede z tym walczyl jak znajde czas , rozmawialem tez ze znajomym mechanikiem i powiedzial mi ze przyczyna moze byc czujnik cisnienia paliwa , przepływomierz lub turbo zapieczone, jak znajde czas to podepne auto pod komputer znowu. Co do dwumasu to jest ok niee trzesie , nie drga i nie halasuje .
  5. sprzeglo raczej sie nie slizga , wiadomo nie jest nowe ale predkosc jak na razie rosnie wraz z obrotami w miare rowno ( a jak wlacze 5 bieg i zaciagne reczny i puszczam sprzeglo celem sprawdzenia go to auto momentalnie gasnie a nie pracuje na poslizgu.) a co do wkrecania sie powyzej 3 tys obrotow to wkreca sie bez klopotu , poprostu traci moc , niby tylko delikatnie ale odczuwalnie go zmuli. dodam ze na pierwszych 2 biegach nie ma tego efektu, dopiero po zapięciu 3 audi przyspiesza rowno do ok 3 tys i potem lapie lekkiego mula ale mimo to ciagnie dalej az do predkosci maksymalnej. no i zauwazylem dzis ze na zimnym tez tego nie robi dopiero jak osiagnie temp 90 stopni.
  6. Witam , mam problem tak jak w temacie , posiadam audi a4 b5 afn 1996r AVANT , 185 tys przebiegu (oryginalenego - mam ksiazki i potwierdzenie z aso). Auto podczas przyspieszania zaczelo delikatnie tracic moc , jest to odczuwalne podczas przyspieszania na 3 i wyzszych biegach , w okolicach 2700 - 3000 obrotow auto łapie lekkiego muła , przyspiesza i osiaga predkosc max ale znacznie wolniej niz kiedys. dodam ze auto regularnie serwisowane i nie bylo z nim nigdy klopotow. Na komputerze nie ma bledów. Co to moze byc ? zapieczone turbo ?? przepływka ?? POzatym nie ma zadnego klopotu z autem , pali tez normalnie w granicach 5,7 - 6 na 100km .
  7. ja mam rowne 179tys km w AFN'nie, przebieg oryginalny auto z ksiazka serwisowa i sprawdzane w serwisie ,
  8. witam wszystkich uzytkownikow audi, mam na imie Patryk i jezdze a4 b5 avant.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...