Witam forumowiczów,
Mam problem z moim ALTkiem, może wy coś doradzicie, podczas zapalania auto gaśnie na zimnym, trzeba kilka razy odpalić, strzela z kolektora, telepie budą dopóki się nie rozgrzeje i ogólnie jest mułowate bardzo. Odczytałem błędy dziś i oto co wyszło:
Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7 Scan: 01 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS 0004 Coding: 0011501 Shop #: WSC 06435 7 Faults Found: 17927 - Camshaft Adjustment: Bank 1: Malfunction P1519 - 008 - Implausible Signal 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0100
Dodam że pierwszy błąd występuje praktycznie od zawsze, z autem nic się nie działo wcześniej, dobrze się zbierał, równo chodził. Ostatnio mechanik wymienił mi sondę pierwszą, nowe świece NGK i cewki Beru . W aucie zamontowany gaz, narazie wykasowałem błędy i jeżdżę na benzynie, zobaczymy co dalej pokaże
witam ponownie, dla forumowiczów z podobnym problemem, u mnie przyczyną była pęknięta guma w którą wchodzi kolektor(chyba coś w ten deseń), dziura miała około 1,5cm i zasysało lewe powietrze, po wymianie auto ożyło, ładnie się wkręca i równo chodzi, więc problem rozwiązany, o dziwo na gazie normalnie odpalał nie wiem czemu, wydawało się że to wtrysk siada,no ale jest już okej