Skocz do zawartości

kamil.92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamil.92

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Łomża

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamil.92

0

Reputacja

  1. Witam forumowiczów, Mam problem z moim ALTkiem, może wy coś doradzicie, podczas zapalania auto gaśnie na zimnym, trzeba kilka razy odpalić, strzela z kolektora, telepie budą dopóki się nie rozgrzeje i ogólnie jest mułowate bardzo. Odczytałem błędy dziś i oto co wyszło: Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7 Scan: 01 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 557 Component: 2.0L R4/5VS 0004 Coding: 0011501 Shop #: WSC 06435 7 Faults Found: 17927 - Camshaft Adjustment: Bank 1: Malfunction P1519 - 008 - Implausible Signal 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0100 Dodam że pierwszy błąd występuje praktycznie od zawsze, z autem nic się nie działo wcześniej, dobrze się zbierał, równo chodził. Ostatnio mechanik wymienił mi sondę pierwszą, nowe świece NGK i cewki Beru . W aucie zamontowany gaz, narazie wykasowałem błędy i jeżdżę na benzynie, zobaczymy co dalej pokaże witam ponownie, dla forumowiczów z podobnym problemem, u mnie przyczyną była pęknięta guma w którą wchodzi kolektor(chyba coś w ten deseń), dziura miała około 1,5cm i zasysało lewe powietrze, po wymianie auto ożyło, ładnie się wkręca i równo chodzi, więc problem rozwiązany, o dziwo na gazie normalnie odpalał nie wiem czemu, wydawało się że to wtrysk siada,no ale jest już okej
  2. no właśnie mam błędy przepływki i nie tylko i walczę z nimi, możliwe ze na gazie wyrzuca błąd, a na benzynie ok? wczoraj skasowałem błędy i narazie jeżdżę na benzynie, jutro mechanik sprawdzi o co tu chodzi. Jak odbiorę auto to zrobię logi z grup które podałeś i wstawię auto odebrałem od mechanika, niżej logi z grup 002 i 033, pierwsze na gazie, drugie benzyna, z góry dziękuje za pomoc http://vaglog.pl/log_226158.html
  3. Witam, prośba do was Panowie, jak ktoś ogarnia te sprawy, nie za mało podaje? http://vaglog.pl/log_225833.html
  4. i jak tam kolego, rozwiązali problem?
  5. no to fajnie że jest ktoś z okolic Łomży na forum, też chodziłem do III , u mnie dochodzi terkotanie jakby plastik obijał właśnie jak u ciebie wiec pomyślałem od razu o tej skrzynce. Nie jest to jakieś uciążliwe, bardziej irytujące. Wiem że nie jest to na pewno wariator bo to miałem robione niedawno więc odpada. Przy najbliższych odwiedzinach w Łomży sprawdzę dokładnie skąd to dochodzi, może znajdę przyczynę
  6. mam to samo i myślę że wina może leżeć w mocowaniu skrzynki filtra powietrza, nie znam się jakoś wybitnie na mechanice ale ostatnio czyszcząc przepustnice zobaczyłem że oba uchwyty pod ową skrzynką mam powyginane i nie wchodzą tam gdzie być powinny, być może przy skrajnie niskich obrotach skrzynka zaczyna obijać wszystko dookoła i stąd ten dźwięk
  7. Avant? sedan, na ksenach, poleciał na Zambrów
  8. Pozdrawiam kierownika, granatowe b5 koło 18, wlokłem sie za tobą na trasie Waw-Ostrów Maz
  9. Pozdrowienia dla kolegi z niebieskiej S4:slina: na klubowych ramkach, w Energy Gazie na Ostrobramskiej ok 18
  10. Cześć, jako nowy człowiek klubu witam wszystkich, sam mam Audi B6 2.0 benzyna:banan:. Puki co sprawuje się dobrze i mam nadzieje że tak zostanie, Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...