Skocz do zawartości

Prometeusz12

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Prometeusz12

  1. po Vagowaniu jedyny błąd to "Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania-błąd sporadyczny" ale po moich kilku analizach i pomiarach wyszło jednak 7,5 litra na 100 km na trasie takiej jak wyżyj podałem. Ciekawi mnie banshee te twoje 4,3 litra troche w takie rzeczy nie wierze :>
  2. Nie wiem jak może mieć się do tego termostat auto w zasadzie nabiera temp. stosunkowo szybko (a poza tym 3 miesiące temu był wymieniany) a zresztą już sam nie wiem
  3. Nad Vaga dopiero pracuje
  4. Czy jest to możliwe że robiąc dzienie w cyklu miejskim 8km czyli auto ciągle niedogrzane pali mi 9-10l Audi 1.9 TDI 90km 95rok, regularnie wymieniam olej i wszystkie filtry nie ma żadnych objwów usterki jedynie zdaża się że rano po uruchomieniu dymi na biało ale już po 1 minucie (po przegazowaniu) jest ok. Nie ma żadnych ubytków oleju ani płynu chłodzącego
  5. Dziękuje za wstępne podpowiedzi no to wygląda na to że będe musiał się wybrać do fachowca
  6. Z góry przepraszam jeśli ten temt się już pojawił ale w moim przypadku pytanie brzmi czy jest to możliwe że robiąc dzienie w cyklu miejskim 8km czyli auto ciągle niedogrzane pali mi 9-10l Audi 1.9 TDI 90km 95rok, regularnie wymieniam olej i wszystkie filtry nie ma żadnych objwów usterki jedynie zdaża się że rano po uruchomieniu dymi na biało ale już po 1 minucie (po przegazowaniu) jest ok. Nie ma żadnych ubytków oleju ani płynu chłodzącego :mysli: Nazywaj poprawnie temat (prefiksy o modelu i silniku) / Poprawiam tym razem / Poziek
  7. No witam wszystkich Audimaniaków jam posiadam A4 1.9 TDI 90km przebieg 200tyś robie ogólnie dużo km auto posiadam od 8 miesięcy i jestem zadowolony :>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...